Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
ve toplıyor gibi gözüksede toplamıyordisc inventory kullanıyorum ve bu hatayı alıyorum Ekli dosyayı görüntüle 16318
acil cevap bekliyorum!!! bir sürü black money var hangisi ney ben hepsine aynı değeri verdim amaHaritada belirtilen yerden karpuz,üzüm toplayıp kesip yada işleyip ufak gelir elde etmek için yapılmıştır.
Normalde WON ROLEPLAY sunucusu bu scripti ücret karşılığında benden yapmamı istemişti.
Yaparken de kodları internetten bir scripte bakarak yaptığımı söylememe rağmen,
ki kendileri sadece onların isteğine özel bir script olmasını istedi.
Tüm kodları baştan yaz gibi bir şey de dememelerine rağmen,
2 - 3 gün sonra ödeme zamanı bu kodları internetten bakmışsın,
diyerek ücretin geriye kalan parasını ödemediler,
bende onlar için yaptığım scripti paylaşma kararı aldım.
İşlemleri yapmak için herhangi bir mesleğe girmenize gerek yok.
Her meslekte yapılabilir.
Şarap ve karpuz toplarken, işlerken ve satarken polis gereksin diyorsanız:
cylex_yanmeslek/config.lua'dan
Config.RequiredCopsSarap = 0
Config.RequiredCopsMelon = 0
0 yerine işlemi yaparken gereken polis sayısını yazabilirsiniz.
Satma fiyatlarını ayarlamak için:
Şarap kara para veriyor ve polis sayısına göre parası artıyor.
Şarap fiyatları için 159,162,165,168,171,174,177,180,183,186,189 satırlarını aşağıdaki gibi değiştirmeniz gerekiyor.
xPlayer.addAccountMoney('black_money', fiyat)
Karpuz normal para veriyor. Parasını değiştirmek 334. satırı aşağıdaki gibi değiştirmeniz gerekiyor
xPlayer.addMoney(para)
İsterseniz tüm dosyalarda isimleri değiştirerek eşyaları değiştirebilirsiniz.
Örneğin "karpuz" yerine "portakal" yapabilirsiniz.
Kurulum:
İndirdiğiniz rarın içindeki cylex_yanmeslek dosyasını resources klasörünün içine atın.
server.cfg veya common.cfg içine start cylex_yanmeslek ekleyin.
İndirmek içinLinkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
Virustotal içinLinkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
local function HarvestMelon(source)
if PlayersHarvestingMelon[source] == true then
SetTimeout(Config.TimeToFarmMelon, function()
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
local _source = source
local melon = xPlayer.getInventoryItem('melon')
if melon.limit ~= -1 and melon.count >= melon.limit then
TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('inv_full_melon'))
else
xPlayer.addInventoryItem('melon', 1)
HarvestMelon(source)
end
end)
end
end
local function HarvestMelon(source)
if PlayersHarvestingMelon[source] == true then
SetTimeout(Config.TimeToFarmMelon, function()
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
local _source = source
local melon = xPlayer.getInventoryItem('melon')
if xPlayer.canCarryItem("melon", 1) then
xPlayer.addInventoryItem('melon', 1)
HarvestMelon(source)
else
TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, "Daha fazla taşıyamazsın!")
end
end)
end
end
local function HarvestSarap(source)
--if CopsConnected < Config.RequiredCopsSarap then
--TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('act_imp_police', CopsConnected, Config.RequiredCopsSarap))
--return
--end
SetTimeout(Config.TimeToFarmSarap, function()
if PlayersHarvestingSarap[source] == true then
local _source = source
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source)
local sarap = xPlayer.getInventoryItem('sarap')
if sarap.limit ~= -1 and sarap.count >= sarap.limit then
TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('inv_full_sarap'))
else
xPlayer.addInventoryItem('sarap', 1)
HarvestSarap(source)
end
end
end)
end
local function HarvestSarap(source)
--if CopsConnected < Config.RequiredCopsSarap then
--TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('act_imp_police', CopsConnected, Config.RequiredCopsSarap))
--return
--end
SetTimeout(Config.TimeToFarmSarap, function()
if PlayersHarvestingSarap[source] == true then
local _source = source
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source)
local sarap = xPlayer.getInventoryItem('sarap')
if xPlayer.canCarryItem("sarap", 1) then
xPlayer.addInventoryItem('sarap', 1)
HarvestSarap(source)
else
TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, "Daha fazla taşıyamazsın!")
end
end
end)
end
sen kral adamsın dostumAğırlığa entegre etmek için:
cylex_server.lua içerisinde
Kod:local function HarvestMelon(source) if PlayersHarvestingMelon[source] == true then SetTimeout(Config.TimeToFarmMelon, function() local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source) local _source = source local melon = xPlayer.getInventoryItem('melon') if melon.limit ~= -1 and melon.count >= melon.limit then TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('inv_full_melon')) else xPlayer.addInventoryItem('melon', 1) HarvestMelon(source) end end) end end
Satırını bulup aşağıdakiyle değiştirin.
Kod:local function HarvestMelon(source) if PlayersHarvestingMelon[source] == true then SetTimeout(Config.TimeToFarmMelon, function() local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source) local _source = source local melon = xPlayer.getInventoryItem('melon') if xPlayer.canCarryItem("melon", 1) then xPlayer.addInventoryItem('melon', 1) HarvestMelon(source) else TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, "Daha fazla taşıyamazsın!") end end) end end
Aynı şekilde üzüm toplamaya da yapmanız gerekiyor.
Yine cylex_server.lua içerisinde
Kod:local function HarvestSarap(source) --if CopsConnected < Config.RequiredCopsSarap then --TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('act_imp_police', CopsConnected, Config.RequiredCopsSarap)) --return --end SetTimeout(Config.TimeToFarmSarap, function() if PlayersHarvestingSarap[source] == true then local _source = source local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source) local sarap = xPlayer.getInventoryItem('sarap') if sarap.limit ~= -1 and sarap.count >= sarap.limit then TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('inv_full_sarap')) else xPlayer.addInventoryItem('sarap', 1) HarvestSarap(source) end end end) end
satırını bulup aşağıdakiyle değiştirin.
Kod:local function HarvestSarap(source) --if CopsConnected < Config.RequiredCopsSarap then --TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, _U('act_imp_police', CopsConnected, Config.RequiredCopsSarap)) --return --end SetTimeout(Config.TimeToFarmSarap, function() if PlayersHarvestingSarap[source] == true then local _source = source local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source) local sarap = xPlayer.getInventoryItem('sarap') if xPlayer.canCarryItem("sarap", 1) then xPlayer.addInventoryItem('sarap', 1) HarvestSarap(source) else TriggerClientEvent('esx:showNotification', source, "Daha fazla taşıyamazsın!") end end end) end
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!