Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

hostigame.com'dan Şikayetciyim!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Çoktan kiraladıkları fizikselin ücretini ödemişler yüksek ihtimalle karşı firma da bunlara iade yapmıyor :D bakalım sitelerini ne zaman kapatıp puf olacaklar izliyorum.
 
Çoktan kiraladıkları fizikselin ücretini ödemişler yüksek ihtimalle karşı firma da bunlara iade yapmıyor :D bakalım sitelerini ne zaman kapatıp puf olacaklar izliyorum.

Orasını bilemiyorum ama kendi makinemizi kendimiz topluyoruz itopyadan diyorlardı...
 
Benim anlamadığım vergi levhasında Se**** Ka****, R10 üyeliğinde Selimcan Yıluğur, EFT ödeme seçeneğinde de Selçuk Ünsal yazıyor.

Bu firma aslında kime ait? Ödeme başka hesaba gelirken nasıl fatura kesiyorsunuz? Vergi mi kaçırmaya çalışıyorsunuz takibe alınmamak için yoksa şahıs şirketine ortaklık mı besliyorsunuz? :D

Cidden komedi, çekirdeğimi aldım izliyorum. Bu tarz firmalar yüzünden güven ilişiği tamamen yok oluyor. Bravo.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Muhammet iyi bilir El**** Bi***** vergi levhasını cihan namı değer climax host kullanmıyor muydu :D
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Muhammet iyi bilir El***** Bil***** vergi levhasını cihan namı değer climax host kullanmıyor muydu :D
Zamanında oradan hizmet aldığım biliniyor o sırada bir kazancım olmadığı için vergi beyanım bile yoktu hemen yaza girer girmez corona olmasına rağmen vergi levhamı çıkartıp vergi vermeye başladım. Yani 2. 3. şahıslar beni alakadar etmiyor. Serverbutiğin ortaklığına girdiğim andan itibaren vergi levhamı üzerine aldım btk 'da ki websiteyi değiştiremedim bir tek Furkan adlı arkadaşımızındı onunda bilgisi dahilinde kullandık. Sonra datafex'i açtım hem marka , hem btk onayını aldım. Kısmetse 1 ay sonrada limited şirkete geçiyoruz bu zamana kadar geçmememin sebebi de sigortaları 1 yıl boyunca devletin karşılamasıydı :D
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
55640
Firma: Se***** Kar*****
Hostigame üyeliği: Selimcan YILUĞUR
Ödeme: Se**** Ün**

Inception filminde gibiyim.

Faturam onlarca kez dile getirmeme rağmen halen elime ulaşmış değil.



Fatura talep ettim, e-arşiv faturam hiç bir şekilde tarafıma ulaştırılmadı. Websitelerinde els**** adlı 3 yıldır aktif olan bir şirketin bilgilerini kullanıyorlar. Fakat @el***** 'in r10'da kendi üyeliği var muhtemelen izinsiz bir şekilde kullanıyorlar (emin değilim). Bana sağladıkları hizmette 72 Saatte tam 22 kez kesintiye uğradım. Ben bu şekilde bir hizmet almak istemediğim için ürünün iadesini istedim kdv değerlerini alsınlar faturamı ve iade faturamı bana göndersinler dedim. Herhangi bir şekilde olumlu bir geri dönüş alamadım.

Hizmeti almadan önce bana Bursa - DGN Teknoloji üzerinden hizmet aldıklarını ve korumayı kendi mikrotik cihazlarında yaptığını %99'a yakın koruma sağladıklarını söylemişlerdi. Ben vaad edilen hizmeti alamadım. Yorumda da bahsettikleri gibi ben ddos korumalı fiziksel sunucuya hatrı sayılır derecede yüksek bir ücret ödüyorum. Siber atakla mağdur olmaları beni alakadar etmemektedir. Sonuçta atak benim sunucuma gelse ben firmayı mağdur etsem uzlaşma yoluna giderim. Fakat bu atak sadece bana değil tüm firmayı mağdur ediyorsa bu benim sorunum olmaktan çıkar.

Tekrar ediyorum bir müşteri olarak e-arşiv faturamı talep etmeme rağmen 28.05.2021 Tarihinde aldığım faturayı tam 1 hafta oldu bana iletmediler bile.

Anayasamızın müşteriyi korumak için çıkarttığı kanunları esas alarak söylemem gerekirki. Dijital ürünler ve uzaktan erişim ürünlerde cayma hakları farklı işlemektedir. Bu haklar On dört gün (14) süresince sorgusuz sualsiz devletiğin sağladığı iade hakkını kullanabilirim. Kdv dahil bana geri iade edilir ben ise arkadaşları mağdur etmemek için en azından kdv'yi almayayım gönderdiğim geri kalan ürünün ücretini teslim alayım şeklinde ilettiğimde ise benimle dalga geçer gibi irtibata geçmemektedirler.

Kişinin mağduriyetimi giderene kadar forumdan uzaklaştırılmasını talep ediyorum. Faturasız satış yapıyor. Müşteri mağduriyetini gidermiyor.
 

Ekli dosyalar

  • 56966663-AC2E-47FD-B09B-798950D9A0F8.png
    56966663-AC2E-47FD-B09B-798950D9A0F8.png
    28.1 KB · Görüntüleme: 96
Moderatör tarafında düzenlendi:
55587

En büyük "Hosting" ve "Oyun Sunucu" Firması'nın iade yapabilecek parası yok mu? Vay be..

En büyüğü buysa nelere kaldık biz desene :D
 
46.Şınavdayım dostlar :D Belki haddime değil bu konudaki fikirler ama bu komedi filmine seyirci kalamıyorum :)
 

Ekli dosyalar

  • 1622839291019.png
    1622839291019.png
    25.9 KB · Görüntüleme: 81
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ekli dosyayı görüntüle 55553Ekli dosyayı görüntüle 55554Ekli dosyayı görüntüle 55555
Firma: Se********
Hostigame üyeliği: Selimcan YILUĞUR
Ödeme: Selçuk Ünsal

Inception filminde gibiyim.

Faturam onlarca kez dile getirmeme rağmen halen elime ulaşmış değil.



Fatura talep ettim, e-arşiv faturam hiç bir şekilde tarafıma ulaştırılmadı. Websitelerinde els******* adlı 3 yıldır aktif olan bir şirketin bilgilerini kullanıyorlar. Fakat @els****** 'in r10'da kendi üyeliği var muhtemelen izinsiz bir şekilde kullanıyorlar (emin değilim). Bana sağladıkları hizmette 72 Saatte tam 22 kez kesintiye uğradım. Ben bu şekilde bir hizmet almak istemediğim için ürünün iadesini istedim kdv değerlerini alsınlar faturamı ve iade faturamı bana göndersinler dedim. Herhangi bir şekilde olumlu bir geri dönüş alamadım.

Hizmeti almadan önce bana Bursa - DGN Teknoloji üzerinden hizmet aldıklarını ve korumayı kendi mikrotik cihazlarında yaptığını %99'a yakın koruma sağladıklarını söylemişlerdi. Ben vaad edilen hizmeti alamadım. Yorumda da bahsettikleri gibi ben ddos korumalı fiziksel sunucuya hatrı sayılır derecede yüksek bir ücret ödüyorum. Siber atakla mağdur olmaları beni alakadar etmemektedir. Sonuçta atak benim sunucuma gelse ben firmayı mağdur etsem uzlaşma yoluna giderim. Fakat bu atak sadece bana değil tüm firmayı mağdur ediyorsa bu benim sorunum olmaktan çıkar.

Tekrar ediyorum bir müşteri olarak e-arşiv faturamı talep etmeme rağmen 28.05.2021 Tarihinde aldığım faturayı tam 1 hafta oldu bana iletmediler bile.

Anayasamızın müşteriyi korumak için çıkarttığı kanunları esas alarak söylemem gerekirki. Dijital ürünler ve uzaktan erişim ürünlerde cayma hakları farklı işlemektedir. Bu haklar On dört gün (14) süresince sorgusuz sualsiz devletiğin sağladığı iade hakkını kullanabilirim. Kdv dahil bana geri iade edilir ben ise arkadaşları mağdur etmemek için en azından kdv'yi almayayım gönderdiğim geri kalan ürünün ücretini teslim alayım şeklinde ilettiğimde ise benimle dalga geçer gibi irtibata geçmemektedirler.

Kişinin mağduriyetimi giderene kadar forumdan uzaklaştırılmasını talep ediyorum. Faturasız satış yapıyor. Müşteri mağduriyetini gidermiyor.
Tahminimce açtığın destek talebini de bu konuyuda görüyorlardır fakat paşalarımız cevap yazma gereği duymuyordur.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!