Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

hostigame.com ve Maliday Dolandırıcılık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Müşterinizin isteği doğrultusunda iadesini gerçekleştirin , zaten gördüğüm kadarı ile satın alınalı 2 hafta olmuş ve 1 hafta kullanabilmişler geri kalan 1 haftada ise kesinti yaşadıklarını kullanamadıklarını belirtiyorlar.
Sadece 1 gün oldu kullanamayalı 1 hafta gibi bir süre mevcut değildir. Hatta 8 saat gibi bir süre.
 
Firma olarak yaşadığınız kesintilerden dolayı 1 hafta kullanamadıklarını belirtiyorlar zaten , kişilere yansıttığınız tavırdan sonra bu 1k ver vereyim lisans tarzında kişilerin sizlere güveninin kalmadığını ve iade istediklerini söylüyorlar iade gerçekleştirin.
 
Firma olarak yaşadığınız kesintilerden dolayı 1 hafta kullanamadıklarını belirtiyorlar zaten , kişilere yansıttığınız tavırdan sonra bu 1k ver vereyim lisans tarzında kişilerin sizlere güveninin kalmadığını ve iade istediklerini söylüyorlar iade gerçekleştirin.
Ben bir firmanın bünyesinde aktif olarak çalışan statüsünde bulunmuyorum ayrıca vdsi benim üzerimden temin etmediler.
 
hostigame.com den şikayetciyim bunlara itibar etmeyin alışveriş yapmayın dolandırıcılar.



Hostigame'de hizmeti olmayan kişilerin yorum yapması her şikayet konusunda Hostigame ismi geçmesi artık adaletsizliğin son noktası birilerinin kaliteli işleri karalamak istediği belli, toplulukta bunun farkında, ve forum yetkililerinin gerekeni yapmasını arz ederim. GERÇEK müşterimiz tarafından açılan konunun altına çoğu kişinin Hostigame'den memnunuz kendileri 3 gün kesinti yaşadı fakat mağduriyetleri giderip gereken uzlaşmayı bizle sağladı yazdığı mesajların ve müşteri yorumlarında ki olumlu mesajlarımızın hepsi silindi malasef, ordan konu ile alakalı emin olabilirsiniz zaten ek olarak bizim bu kadar kullanıcımızında bulunmadığını eğer memnuniyetsiz kullanıcı olduğu takdirde gerekli uzlaşmanın sağlandığını belirtmek isterim.
 
Müşterinizin isteği doğrultusunda iadesini gerçekleştirin , zaten gördüğüm kadarı ile satın alınalı 2 hafta olmuş ve 1 hafta kullanabilmişler geri kalan 1 haftada ise kesinti yaşadıklarını kullanamadıklarını belirtiyorlar.

Sadi bey,kişinin Hostigame'de bir hizmeti veya ödemesi bulunmamakta kişi kullanıcımız değil.
 
Ben bir firmanın bünyesinde aktif olarak çalışan statüsünde bulunmuyorum ayrıca vdsi benim üzerimden temin etmediler.
VDS'in iadesini istemiyor zaten paketin iadesini istiyorlar vds ile ilgili bişey söylemedim sabahtan beri sattığınız paket hakkında konuşuyoruz kişiye paket ücret iadesini geçin konuyu kapatayım.
 
6. olarak internet üzerinden satılan her şeyin e arşiv faturası olmak zorundadır (emniyette görevliyim)

Sattığınız bağış paketlerin e arşiv faturasını atında bakalım o halde
 
VDS'in iadesini istemiyor zaten paketin iadesini istiyorlar vds ile ilgili bişey söylemedim sabahtan beri sattığınız paket hakkında konuşuyoruz kişiye paket ücret iadesini geçin konuyu kapatayım.
hocam benim bildiğim kadarı ile hostigame mali o paketleri serverkurma.com adına satıyor hostigame ile alakası oluyormu benim bildiğim bu
 
6. olarak internet üzerinden satılan her şeyin e arşiv faturası olmak zorundadır (emniyette görevliyim)

Sattığınız bağış paketlerin e arşiv faturasını atında bakalım o halde

Bu soru bize yöneltildiyse eğer hiçbir kullanıcımıza bağış yapılmadı veya ücret alınmadı.FourRP olarak bütün kullanıcılarımıza sorabilirsiniz. Soruya soruyla karşılık vermek yerine mağduriyetin farkına varmanızı öneriyorum.
 
Mali Mali Foruma giriş yaptığınız halde konuyu da görüntülediğiniz halde cevap vermediğinizi görüntülüyorum müşterinin isteği doğrultusunda iadesini gerçekleştirerek mağduriyeti giderecek misiniz ?
 
konuya pek hakim değilim fakat uzun yıllardır maliday'i tanırım dolandırıcılık yapacağını sanmıyorum. iyi forumlar
 
konuya pek hakim değilim fakat uzun yıllardır maliday'i tanırım dolandırıcılık yapacağını sanmıyorum. iyi forumlar
Pek öyle gözükmüyor malesef kanıtlara bakılınca ztn karşı taraf mağdur üstüne 1K tl daha istiyor.
Mesela unex en basitinden bir sürü reseller var ama unexin sahibi ben bi reseller dan unex alınca sınırsız mesela ben sana exec i çalıştırman için key vermiyeceğim demiyor saniyesinde veriyor. 1K tl daha istemesi çok garpiss datafex de güvenilmeyecek bi yer değil.
 
Mali Mali Foruma giriş yaptığınız halde konuyu da görüntülediğiniz halde cevap vermediğinizi görüntülüyorum müşterinin isteği doğrultusunda iadesini gerçekleştirerek mağduriyeti giderecek misiniz ?
Ben üstüme düşeni yaptım iadesini gerçekleştirmeyeceğim çünkü kişi kullanmaya başlayalı 10 günden fazla oldu. Kendimi haklı görüyorum ve kendi bildiğim yoldan şaşmam iyi forumlar dilerim sanırım bunun üstüne banlanacağım, bağımsız bir yerde tekrar görüşmek üzere. :)
 
Ben üstüme düşeni yaptım iadesini gerçekleştirmeyeceğim çünkü kişi kullanmaya başlayalı 10 günden fazla oldu. Kendimi haklı görüyorum ve kendi bildiğim yoldan şaşmam iyi forumlar dilerim sanırım bunun üstüne banlanacağım, bağımsız bir yerde tekrar görüşmek üzere. :)
Kanka gitmeden mali_gps paylaşsana bize
 
Ben üstüme düşeni yaptım iadesini gerçekleştirmeyeceğim çünkü kişi kullanmaya başlayalı 10 günden fazla oldu. Kendimi haklı görüyorum ve kendi bildiğim yoldan şaşmam iyi forumlar dilerim sanırım bunun üstüne banlanacağım, bağımsız bir yerde tekrar görüşmek üzere. :)
iade hakki en az 2 hafta olmak zorunda diye biliyorum ne olursa olsun.
 
Ben üstüme düşeni yaptım iadesini gerçekleştirmeyeceğim çünkü kişi kullanmaya başlayalı 10 günden fazla oldu. Kendimi haklı görüyorum ve kendi bildiğim yoldan şaşmam iyi forumlar dilerim sanırım bunun üstüne banlanacağım, bağımsız bir yerde tekrar görüşmek üzere. :)
tam olarak üzerinize düşen görev bu değil.
Herhangi bir platformda herhangi bir ürün satışı veriyorsanız o ürünün desteğini sorunsuz bir şekilde yapmanız gerekiyor. Bu paketi o kullanıcıya sattıysanız müşteri memnuniyetini sağlamanız gerekmekte ki kullanıcının dediğine göre de müşteri memnuniyetini sağlamış gözükmüyorsunuz. Madem bunlar yapılmıyor kişinin iade istemesi de gayet normal hakkıdır. Hem suçlusunuz hem de haklı çıkmaya çalışıyorsunuz garip ?
 
tam olarak üzerinize düşen görev bu değil.
Herhangi bir platformda herhangi bir ürün satışı veriyorsanız o ürünün desteğini sorunsuz bir şekilde yapmanız gerekiyor. Bu paketi o kullanıcıya sattıysanız müşteri memnuniyetini sağlamanız gerekmekte ki kullanıcının dediğine göre de müşteri memnuniyetini sağlamış gözükmüyorsunuz. Madem bunlar yapılmıyor kişinin iade istemesi de gayet normal hakkıdır. Hem suçlusunuz hem de haklı çıkmaya çalışıyorsunuz garip ?
Daha güzel açıklanamazdı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!