Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Söylediğin şey ile esx_kashacter’in hiçbir şekilde alakası yok. Bu dediğin şey esx_ambulancejob ile ilgili config dosyasında gerekli ayarlamaları bulabilirsinbeyler biri ölüyken alt+f4 atıyo tekrar giriyo üzerindeki herşey duruyo ama esx_kashactersiz denedim çözdüm ama esx_kashacter scripti varken bu olayı nasıl engellerim
Arkadaşın dediği olay esx_kashacters ile alakalı evet. esx_kashacters kullanıyorsan esx_ambulancejob ve esx_kashacters'de değişiklik yapman gerekiyorSöylediğin şey ile esx_kashacter’in hiçbir şekilde alakası yok. Bu dediğin şey esx_ambulancejob ile ilgili config dosyasında gerekli ayarlamaları bulabilirsin
yok esx_ambulancejob la alakası yok
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn)
TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
SetTimecycleModifier('default')
local pos = spawn
SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
DoScreenFadeIn(500)
Citizen.Wait(500)
cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
Citizen.Wait(900)
cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
Citizen.Wait(3700)
PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
Citizen.Wait(500)
SetCamActive(cam, false)
DestroyCam(cam, true)
IsChoosing = false
DisplayHud(true)
DisplayRadar(true)
end)
RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter')
AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn, isnew)
TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
SetTimecycleModifier('default')
local pos = spawn
SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z)
DoScreenFadeIn(500)
Citizen.Wait(500)
cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200)
SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true)
Citizen.Wait(900)
exports.spawnmanager:setAutoSpawn(false)
TriggerEvent('esx_ambulancejob:multicharacter', source)
if isnew then
TriggerEvent('esx_identity:showRegisterIdentity')
end
cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0)
PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2)
SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true)
Citizen.Wait(3700)
PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1)
RenderScriptCams(false, true, 500, true, true)
PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1)
FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false)
Citizen.Wait(500)
SetCamActive(cam, false)
DestroyCam(cam, true)
IsChoosing = false
DisplayHud(true)
DisplayRadar(true)
end)
Teşekkürler. Ben de merak ediyordum bu sorunuArkadaşın dediği olay esx_kashacters ile alakalı evet. esx_kashacters kullanıyorsan esx_ambulancejob ve esx_kashacters'de değişiklik yapman gerekiyor
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.linkteki adımları uyguladıktan sonra esx_kashacters/client/main.lua içerisinde
kodunu aşağıdaki ile değiştir.Kod:RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter') AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn) TriggerServerEvent('es:firstJoinProper') TriggerEvent('es:allowedToSpawn') SetTimecycleModifier('default') local pos = spawn SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z) DoScreenFadeIn(500) Citizen.Wait(500) cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200) SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true) Citizen.Wait(900) cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2) SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true) Citizen.Wait(3700) PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1) RenderScriptCams(false, true, 500, true, true) PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1) FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false) Citizen.Wait(500) SetCamActive(cam, false) DestroyCam(cam, true) IsChoosing = false DisplayHud(true) DisplayRadar(true) end)
Kod:RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter') AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn, isnew) TriggerServerEvent('es:firstJoinProper') TriggerEvent('es:allowedToSpawn') SetTimecycleModifier('default') local pos = spawn SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z) DoScreenFadeIn(500) Citizen.Wait(500) cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200) SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true) Citizen.Wait(900) exports.spawnmanager:setAutoSpawn(false) TriggerEvent('esx_ambulancejob:multicharacter', source) if isnew then TriggerEvent('esx_identity:showRegisterIdentity') end cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2) SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true) Citizen.Wait(3700) PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1) RenderScriptCams(false, true, 500, true, true) PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1) FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false) Citizen.Wait(500) SetCamActive(cam, false) DestroyCam(cam, true) IsChoosing = false DisplayHud(true) DisplayRadar(true) end)
Github'daki adımları da doğru yaptıysan sorunun çözülecektir.
Bu arada datastore olayı da var burada çözümü var.Arkadaşın dediği olay esx_kashacters ile alakalı evet. esx_kashacters kullanıyorsan esx_ambulancejob ve esx_kashacters'de değişiklik yapman gerekiyor
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.linkteki adımları uyguladıktan sonra esx_kashacters/client/main.lua içerisinde
kodunu aşağıdaki ile değiştir.Kod:RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter') AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn) TriggerServerEvent('es:firstJoinProper') TriggerEvent('es:allowedToSpawn') SetTimecycleModifier('default') local pos = spawn SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z) DoScreenFadeIn(500) Citizen.Wait(500) cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200) SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true) Citizen.Wait(900) cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2) SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true) Citizen.Wait(3700) PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1) RenderScriptCams(false, true, 500, true, true) PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1) FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false) Citizen.Wait(500) SetCamActive(cam, false) DestroyCam(cam, true) IsChoosing = false DisplayHud(true) DisplayRadar(true) end)
Kod:RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter') AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn, isnew) TriggerServerEvent('es:firstJoinProper') TriggerEvent('es:allowedToSpawn') SetTimecycleModifier('default') local pos = spawn SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z) DoScreenFadeIn(500) Citizen.Wait(500) cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200) SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true) Citizen.Wait(900) exports.spawnmanager:setAutoSpawn(false) TriggerEvent('esx_ambulancejob:multicharacter', source) if isnew then TriggerEvent('esx_identity:showRegisterIdentity') end cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2) SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true) Citizen.Wait(3700) PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1) RenderScriptCams(false, true, 500, true, true) PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1) FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false) Citizen.Wait(500) SetCamActive(cam, false) DestroyCam(cam, true) IsChoosing = false DisplayHud(true) DisplayRadar(true) end)
Github'daki adımları da doğru yaptıysan sorunun çözülecektir.
teşşekkürler sorun çözüldüArkadaşın dediği olay esx_kashacters ile alakalı evet. esx_kashacters kullanıyorsan esx_ambulancejob ve esx_kashacters'de değişiklik yapman gerekiyor
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.linkteki adımları uyguladıktan sonra esx_kashacters/client/main.lua içerisinde
kodunu aşağıdaki ile değiştir.Kod:RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter') AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn) TriggerServerEvent('es:firstJoinProper') TriggerEvent('es:allowedToSpawn') SetTimecycleModifier('default') local pos = spawn SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z) DoScreenFadeIn(500) Citizen.Wait(500) cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200) SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true) Citizen.Wait(900) cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2) SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true) Citizen.Wait(3700) PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1) RenderScriptCams(false, true, 500, true, true) PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1) FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false) Citizen.Wait(500) SetCamActive(cam, false) DestroyCam(cam, true) IsChoosing = false DisplayHud(true) DisplayRadar(true) end)
Kod:RegisterNetEvent('kashactersC:SpawnCharacter') AddEventHandler('kashactersC:SpawnCharacter', function(spawn, isnew) TriggerServerEvent('es:firstJoinProper') TriggerEvent('es:allowedToSpawn') SetTimecycleModifier('default') local pos = spawn SetEntityCoords(GetPlayerPed(-1), pos.x, pos.y, pos.z) DoScreenFadeIn(500) Citizen.Wait(500) cam2 = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", -1355.93,-1487.78,520.75, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam2, pos.x,pos.y,pos.z+200) SetCamActiveWithInterp(cam2, cam, 900, true, true) Citizen.Wait(900) exports.spawnmanager:setAutoSpawn(false) TriggerEvent('esx_ambulancejob:multicharacter', source) if isnew then TriggerEvent('esx_identity:showRegisterIdentity') end cam = CreateCamWithParams("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA", pos.x,pos.y,pos.z+200, 300.00,0.00,0.00, 100.00, false, 0) PointCamAtCoord(cam, pos.x,pos.y,pos.z+2) SetCamActiveWithInterp(cam, cam2, 3700, true, true) Citizen.Wait(3700) PlaySoundFrontend(-1, "Zoom_Out", "DLC_HEIST_PLANNING_BOARD_SOUNDS", 1) RenderScriptCams(false, true, 500, true, true) PlaySoundFrontend(-1, "CAR_BIKE_WHOOSH", "MP_LOBBY_SOUNDS", 1) FreezeEntityPosition(GetPlayerPed(-1), false) Citizen.Wait(500) SetCamActive(cam, false) DestroyCam(cam, true) IsChoosing = false DisplayHud(true) DisplayRadar(true) end)
Github'daki adımları da doğru yaptıysan sorunun çözülecektir.
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!