Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru PD Shotgun Hasar Vermiyor

Raynor

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
22 Mar 2022
Mesajlar
41
Merhaba, LSPD Shotgun silahı ile ateş edildiğinde Taser etkisi yapıyor hasar vermiyor
 


Raynor

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
22 Mar 2022
Mesajlar
41
+Güncel
 


CHs

abim meyveloper yha
FT Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
832
Merhaba, LSPD Shotgun silahı ile ateş edildiğinde Taser etkisi yapıyor hasar vermiyor
server.cfgde lesslethal arat onunla ilgili bir şey çıkarsa stopla
 


Raynor

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
22 Mar 2022
Mesajlar
41
server.cfgde lesslethal arat onunla ilgili bir şey çıkarsa stopla
lesslethal isminde bir şey yok. Diğer bütün silahlar normalken bir tek SHOTGUN böyle.
 


CHs

abim meyveloper yha
FT Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
832
lesslethal isminde bir şey yok. Diğer bütün silahlar normalken bir tek SHOTGUN böyle.
Tamam işte meta dosyası var bir tane oradan ayr yapmışlar onu bulman gerekiyor
 


Raynor

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
22 Mar 2022
Mesajlar
41
Tamam işte meta dosyası var bir tane oradan ayr yapmışlar onu bulman gerekiyor
Bahsettiğiniz isimde bir dosya bulamadım. Silahın Metasına girdiğim de orada da bulamadım. Farklı bir yerde mi aramam gerekiyor acaba?
 


Ekli dosyalar

  • weapons.zip
    20.4 KB · Görüntüleme: 3

IamFare

Fareniss
FT Kullanıcı
Katılım
30 Haz 2020
Mesajlar
447
Web sitesi
discord.gg
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    N_0x4757f00bc6323cfe(GetHashKey("weapon_knife"), 0.8)
    Wait(0)
    end
end)
Bu kodu herhangi bir scripti client.lua'sına yazarsanız problem çözülecektir. (Weapon_knife yazan yere silahın kodunu yazarsanız ve ardından 0.8 yerine de ne kadar damage almak istediğinizi yazarsınız)
 


SleekAssassin35

𝐅𝐈𝐕𝐄𝐌𝐓𝐔𝐑𝐊
Super-Mod
Katılım
17 May 2020
Mesajlar
2,159
Web sitesi
oblivioncode.com
Discord
!!SleekAssassin35#6533
Merhaba,

Sorunuz verilen cevaplar doğrultusunda çözüme kavuştumu ?
 


CHs

abim meyveloper yha
FT Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
832
Bahsettiğiniz isimde bir dosya bulamadım. Silahın Metasına girdiğim de orada da bulamadım. Farklı bir yerde mi aramam gerekiyor acaba?
Dosya açılmıyor bende. Farklı bir şekilde yükleyin veya rar olarak deneyin.
 


CHs

abim meyveloper yha
FT Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
832
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    N_0x4757f00bc6323cfe(GetHashKey("weapon_knife"), 0.8)
    Wait(0)
    end
end)
Bu kodu herhangi bir scripti client.lua'sına yazarsanız problem çözülecektir. (Weapon_knife yazan yere silahın kodunu yazarsanız ve ardından 0.8 yerine de ne kadar damage almak istediğinizi yazarsınız)
Bununla alakası yok. Meta dosyalarından silahı değiştirmişler
 


Raynor

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
22 Mar 2022
Mesajlar
41
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    N_0x4757f00bc6323cfe(GetHashKey("weapon_knife"), 0.8)
    Wait(0)
    end
end)
Bu kodu herhangi bir scripti client.lua'sına yazarsanız problem çözülecektir. (Weapon_knife yazan yere silahın kodunu yazarsanız ve ardından 0.8 yerine de ne kadar damage almak istediğinizi yazarsınız)
Deneyeceğim.

Bununla alakası yok. Meta dosyalarından silahı değiştirmişler
Bütün dosyaları kontrol ettim ama fazla bilgi sahibi olamadığım için bulamadım ?
 


Raynor

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
22 Mar 2022
Mesajlar
41
Meta kısmında <DamageType>BULLET</DamageType> kısmı ELECTRİC ti BULLET olarak değiştirdim sorun çözüldü şimdi hasarını ayarlamam lazım 0 olan kısımları
Dosya açılmıyor bende. Farklı bir şekilde yükleyin veya rar olarak deneyin.



Kod:
<Name>WEAPON_PUMPSHOTGUN</Name>
          <Model>w_sg_pumpshotgun</Model>
          <Audio>AUDIO_ITEM_PUMPSHOTGUN</Audio>
          <Slot>SLOT_PUMPSHOTGUN</Slot>
          <DamageType>BULLET</DamageType>
          <Explosion>
            <Default>DONTCARE</Default>
            <HitCar>DONTCARE</HitCar>
            <HitTruck>DONTCARE</HitTruck>
            <HitBike>DONTCARE</HitBike>
            <HitBoat>DONTCARE</HitBoat>
            <HitPlane>DONTCARE</HitPlane>
          </Explosion>
          <FireType>INSTANT_HIT</FireType>
          <WheelSlot>WHEEL_SHOTGUN</WheelSlot>
          <Group>GROUP_SHOTGUN</Group>
          <AmmoInfo ref="AMMO_SHOTGUN" />
          <AimingInfo ref="RIFLE_LO_PUMP_STRAFE" />
          <ClipSize value="8" />
           <AccuracySpread value="13.000000" />
          <AccurateModeAccuracyModifier value="0.300000" />
          <RunAndGunAccuracyModifier value="45.000000" />
          <RunAndGunAccuracyMinOverride value="-1.000000" />
          <RecoilAccuracyMax value="1.500000" />
          <RecoilErrorTime value="0.000000" />
          <RecoilRecoveryRate value="1.000000" />
          <RecoilAccuracyToAllowHeadShotAI value="1000.000000" />
          <MinHeadShotDistanceAI value="1000.000000" />
          <MaxHeadShotDistanceAI value="1000.000000" />
          <HeadShotDamageModifierAI value="1000.000000" />
          <RecoilAccuracyToAllowHeadShotPlayer value="0.175000" />
          <MinHeadShotDistancePlayer value="5.000000" />
          <MaxHeadShotDistancePlayer value="40.000000" />
          <HeadShotDamageModifierPlayer value="18.000000" />
          <Damage value="0.000000" />
          <DamageTime value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicle value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicleHeadShot value="0.000000" />
          <HitLimbsDamageModifier value="1.000000" />
          <NetworkHitLimbsDamageModifier value="0.800000" />
          <LightlyArmouredDamageModifier value="0.750000" />
 


CHs

abim meyveloper yha
FT Kullanıcı
Katılım
2 Mar 2021
Mesajlar
832
Meta kısmında <DamageType>BULLET</DamageType> kısmı ELECTRİC ti BULLET olarak değiştirdim sorun çözüldü şimdi hasarını ayarlamam lazım 0 olan kısımları




Kod:
<Name>WEAPON_PUMPSHOTGUN</Name>
          <Model>w_sg_pumpshotgun</Model>
          <Audio>AUDIO_ITEM_PUMPSHOTGUN</Audio>
          <Slot>SLOT_PUMPSHOTGUN</Slot>
          <DamageType>BULLET</DamageType>
          <Explosion>
            <Default>DONTCARE</Default>
            <HitCar>DONTCARE</HitCar>
            <HitTruck>DONTCARE</HitTruck>
            <HitBike>DONTCARE</HitBike>
            <HitBoat>DONTCARE</HitBoat>
            <HitPlane>DONTCARE</HitPlane>
          </Explosion>
          <FireType>INSTANT_HIT</FireType>
          <WheelSlot>WHEEL_SHOTGUN</WheelSlot>
          <Group>GROUP_SHOTGUN</Group>
          <AmmoInfo ref="AMMO_SHOTGUN" />
          <AimingInfo ref="RIFLE_LO_PUMP_STRAFE" />
          <ClipSize value="8" />
           <AccuracySpread value="13.000000" />
          <AccurateModeAccuracyModifier value="0.300000" />
          <RunAndGunAccuracyModifier value="45.000000" />
          <RunAndGunAccuracyMinOverride value="-1.000000" />
          <RecoilAccuracyMax value="1.500000" />
          <RecoilErrorTime value="0.000000" />
          <RecoilRecoveryRate value="1.000000" />
          <RecoilAccuracyToAllowHeadShotAI value="1000.000000" />
          <MinHeadShotDistanceAI value="1000.000000" />
          <MaxHeadShotDistanceAI value="1000.000000" />
          <HeadShotDamageModifierAI value="1000.000000" />
          <RecoilAccuracyToAllowHeadShotPlayer value="0.175000" />
          <MinHeadShotDistancePlayer value="5.000000" />
          <MaxHeadShotDistancePlayer value="40.000000" />
          <HeadShotDamageModifierPlayer value="18.000000" />
          <Damage value="0.000000" />
          <DamageTime value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicle value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicleHeadShot value="0.000000" />
          <HitLimbsDamageModifier value="1.000000" />
          <NetworkHitLimbsDamageModifier value="0.800000" />
          <LightlyArmouredDamageModifier value="0.750000" />

Kod:
<Damage value="0.000000" />
          <DamageTime value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicle value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicleHeadShot value="0.000000" />
Şu kodları ayarlaman gerekiyor
 


Raynor

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
22 Mar 2022
Mesajlar
41
Kod:
<Damage value="0.000000" />
          <DamageTime value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicle value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicleHeadShot value="0.000000" />
Şu kodları ayarlaman gerekiyor
Öyle yaptım.
<Damage value="0.000000" />
Kısmını ayarladım da alttakiler 0 kalsa çokta sorun olmaz sanırım. Hasarı etkilemiyorlarsa
 


Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!