Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru PD Shotgun Hasar Vermiyor

Raynor

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 6 gün
Mesajlar
41
Merhaba, LSPD Shotgun silahı ile ateş edildiğinde Taser etkisi yapıyor hasar vermiyor
 
DF
Tamam işte meta dosyası var bir tane oradan ayr yapmışlar onu bulman gerekiyor
Bahsettiğiniz isimde bir dosya bulamadım. Silahın Metasına girdiğim de orada da bulamadım. Farklı bir yerde mi aramam gerekiyor acaba?
 
DF

Ekli dosyalar

  • weapons.zip
    20.4 KB · Görüntüleme: 3
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    N_0x4757f00bc6323cfe(GetHashKey("weapon_knife"), 0.8)
    Wait(0)
    end
end)
Bu kodu herhangi bir scripti client.lua'sına yazarsanız problem çözülecektir. (Weapon_knife yazan yere silahın kodunu yazarsanız ve ardından 0.8 yerine de ne kadar damage almak istediğinizi yazarsınız)
 
DF
Merhaba,

Sorunuz verilen cevaplar doğrultusunda çözüme kavuştumu ?
 
DF
Bahsettiğiniz isimde bir dosya bulamadım. Silahın Metasına girdiğim de orada da bulamadım. Farklı bir yerde mi aramam gerekiyor acaba?
Dosya açılmıyor bende. Farklı bir şekilde yükleyin veya rar olarak deneyin.
 
DF
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    N_0x4757f00bc6323cfe(GetHashKey("weapon_knife"), 0.8)
    Wait(0)
    end
end)
Bu kodu herhangi bir scripti client.lua'sına yazarsanız problem çözülecektir. (Weapon_knife yazan yere silahın kodunu yazarsanız ve ardından 0.8 yerine de ne kadar damage almak istediğinizi yazarsınız)
Bununla alakası yok. Meta dosyalarından silahı değiştirmişler
 
DF
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
    N_0x4757f00bc6323cfe(GetHashKey("weapon_knife"), 0.8)
    Wait(0)
    end
end)
Bu kodu herhangi bir scripti client.lua'sına yazarsanız problem çözülecektir. (Weapon_knife yazan yere silahın kodunu yazarsanız ve ardından 0.8 yerine de ne kadar damage almak istediğinizi yazarsınız)
Deneyeceğim.

Bununla alakası yok. Meta dosyalarından silahı değiştirmişler
Bütün dosyaları kontrol ettim ama fazla bilgi sahibi olamadığım için bulamadım ?
 
DF
Meta kısmında <DamageType>BULLET</DamageType> kısmı ELECTRİC ti BULLET olarak değiştirdim sorun çözüldü şimdi hasarını ayarlamam lazım 0 olan kısımları
Dosya açılmıyor bende. Farklı bir şekilde yükleyin veya rar olarak deneyin.



Kod:
<Name>WEAPON_PUMPSHOTGUN</Name>
          <Model>w_sg_pumpshotgun</Model>
          <Audio>AUDIO_ITEM_PUMPSHOTGUN</Audio>
          <Slot>SLOT_PUMPSHOTGUN</Slot>
          <DamageType>BULLET</DamageType>
          <Explosion>
            <Default>DONTCARE</Default>
            <HitCar>DONTCARE</HitCar>
            <HitTruck>DONTCARE</HitTruck>
            <HitBike>DONTCARE</HitBike>
            <HitBoat>DONTCARE</HitBoat>
            <HitPlane>DONTCARE</HitPlane>
          </Explosion>
          <FireType>INSTANT_HIT</FireType>
          <WheelSlot>WHEEL_SHOTGUN</WheelSlot>
          <Group>GROUP_SHOTGUN</Group>
          <AmmoInfo ref="AMMO_SHOTGUN" />
          <AimingInfo ref="RIFLE_LO_PUMP_STRAFE" />
          <ClipSize value="8" />
           <AccuracySpread value="13.000000" />
          <AccurateModeAccuracyModifier value="0.300000" />
          <RunAndGunAccuracyModifier value="45.000000" />
          <RunAndGunAccuracyMinOverride value="-1.000000" />
          <RecoilAccuracyMax value="1.500000" />
          <RecoilErrorTime value="0.000000" />
          <RecoilRecoveryRate value="1.000000" />
          <RecoilAccuracyToAllowHeadShotAI value="1000.000000" />
          <MinHeadShotDistanceAI value="1000.000000" />
          <MaxHeadShotDistanceAI value="1000.000000" />
          <HeadShotDamageModifierAI value="1000.000000" />
          <RecoilAccuracyToAllowHeadShotPlayer value="0.175000" />
          <MinHeadShotDistancePlayer value="5.000000" />
          <MaxHeadShotDistancePlayer value="40.000000" />
          <HeadShotDamageModifierPlayer value="18.000000" />
          <Damage value="0.000000" />
          <DamageTime value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicle value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicleHeadShot value="0.000000" />
          <HitLimbsDamageModifier value="1.000000" />
          <NetworkHitLimbsDamageModifier value="0.800000" />
          <LightlyArmouredDamageModifier value="0.750000" />
 
DF
Meta kısmında <DamageType>BULLET</DamageType> kısmı ELECTRİC ti BULLET olarak değiştirdim sorun çözüldü şimdi hasarını ayarlamam lazım 0 olan kısımları




Kod:
<Name>WEAPON_PUMPSHOTGUN</Name>
          <Model>w_sg_pumpshotgun</Model>
          <Audio>AUDIO_ITEM_PUMPSHOTGUN</Audio>
          <Slot>SLOT_PUMPSHOTGUN</Slot>
          <DamageType>BULLET</DamageType>
          <Explosion>
            <Default>DONTCARE</Default>
            <HitCar>DONTCARE</HitCar>
            <HitTruck>DONTCARE</HitTruck>
            <HitBike>DONTCARE</HitBike>
            <HitBoat>DONTCARE</HitBoat>
            <HitPlane>DONTCARE</HitPlane>
          </Explosion>
          <FireType>INSTANT_HIT</FireType>
          <WheelSlot>WHEEL_SHOTGUN</WheelSlot>
          <Group>GROUP_SHOTGUN</Group>
          <AmmoInfo ref="AMMO_SHOTGUN" />
          <AimingInfo ref="RIFLE_LO_PUMP_STRAFE" />
          <ClipSize value="8" />
           <AccuracySpread value="13.000000" />
          <AccurateModeAccuracyModifier value="0.300000" />
          <RunAndGunAccuracyModifier value="45.000000" />
          <RunAndGunAccuracyMinOverride value="-1.000000" />
          <RecoilAccuracyMax value="1.500000" />
          <RecoilErrorTime value="0.000000" />
          <RecoilRecoveryRate value="1.000000" />
          <RecoilAccuracyToAllowHeadShotAI value="1000.000000" />
          <MinHeadShotDistanceAI value="1000.000000" />
          <MaxHeadShotDistanceAI value="1000.000000" />
          <HeadShotDamageModifierAI value="1000.000000" />
          <RecoilAccuracyToAllowHeadShotPlayer value="0.175000" />
          <MinHeadShotDistancePlayer value="5.000000" />
          <MaxHeadShotDistancePlayer value="40.000000" />
          <HeadShotDamageModifierPlayer value="18.000000" />
          <Damage value="0.000000" />
          <DamageTime value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicle value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicleHeadShot value="0.000000" />
          <HitLimbsDamageModifier value="1.000000" />
          <NetworkHitLimbsDamageModifier value="0.800000" />
          <LightlyArmouredDamageModifier value="0.750000" />

Kod:
<Damage value="0.000000" />
          <DamageTime value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicle value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicleHeadShot value="0.000000" />
Şu kodları ayarlaman gerekiyor
 
DF
Kod:
<Damage value="0.000000" />
          <DamageTime value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicle value="0.000000" />
          <DamageTimeInVehicleHeadShot value="0.000000" />
Şu kodları ayarlaman gerekiyor
Öyle yaptım.
<Damage value="0.000000" />
Kısmını ayarladım da alttakiler 0 kalsa çokta sorun olmaz sanırım. Hasarı etkilemiyorlarsa
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!