Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı okoktextui Entegre Sorunu

DansValley

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 8 ay 15 gün
Mesajlar
374
Bu Konudaki textui Kullanmak istiyorum ama Çözemedim Paylaşım - OKOK TextUI

Marketlerde ekranın yanında çıkıyor şu şekilde






Örnek olarak Aşağıdaki Bölüme Textui Eklemek istiyorum ama ya spawnlanıyor yada ekrandan gitmiyor Bana yardımcı olursanız minnettar olurum



Kod:
--- Hastane Marketi ---

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local sleep = 2000
    local ped = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        local distMarket = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, 308.8971, -592.438, 43.284)
        if distMarket <= 4.0 then
            sleep = 7
            DrawMarker(2, 308.8971, -592.438, 43.284, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)
            if distMarket <= 0.5 then
                DrawText3D(308.8971, -592.438, 43.284 + 0.3, 0.35, '[E] Hastane Marketi')
                if IsControlJustReleased(1, 51) then
                    Hastane()            
                end
            end
        end
        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)

function Hastane()
    ESX.PlayerData = xPlayer
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "shop", "Hastane", Config.HastaneItems)
end



Söz konusu Scritpin


exportları örnek



Kod:
exports['okokTextUI']:Open('[E] To open crafting table', 'darkblue', 'left')

kapanması için ise bunu vermiş

Kod:
exports['okokTextUI']:Close()


Fakat hiç bir sonuca varamadım bir örnekleme yapabilirseniz çok sevinirim
 
DF
Kod:
--- Hastane Marketi ---

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local sleep = 2000
        local ped = PlayerPedId()
        local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        local distMarket = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, 308.8971, -592.438, 43.284)
        if distMarket <= 4.0 then
            sleep = 7
            DrawMarker(2, 308.8971, -592.438, 43.284, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)
            if distMarket <= 0.5 then
                exports['okokTextUI']:Open('[E] Hastane Marketi', 'darkblue', 'left')
                DrawText3D(308.8971, -592.438, 43.284 + 0.3, 0.35, '[E] Hastane Marketi')
                if IsControlJustReleased(1, 51) then
                    Hastane()           
                end
            else
                exports['okokTextUI']:Close()
            end
        end
        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)

function Hastane()
    ESX.PlayerData = xPlayer
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "shop", "Hastane", Config.HastaneItems)
end
 
DF
Kod:
--- Hastane Marketi ---

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local sleep = 2000
        local ped = PlayerPedId()
        local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        local distMarket = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, 308.8971, -592.438, 43.284)
        if distMarket <= 4.0 then
            sleep = 7
            DrawMarker(2, 308.8971, -592.438, 43.284, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)
            if distMarket <= 0.5 then
                exports['okokTextUI']:Open('[E] Hastane Marketi', 'darkblue', 'left')
                DrawText3D(308.8971, -592.438, 43.284 + 0.3, 0.35, '[E] Hastane Marketi')
                if IsControlJustReleased(1, 51) then
                    Hastane()          
                end
            else
                exports['okokTextUI']:Close()
            end
        end
        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)

function Hastane()
    ESX.PlayerData = xPlayer
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "shop", "Hastane", Config.HastaneItems)
end

yardımınız için Teşekkürler fakat loopa giriyor sürekli ötüyor markera ilk defa girmiş gibi bişey eksik ama ne




Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local sleep = 2000
    local ped = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        local distMarket = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, 308.8971, -592.438, 43.284)
        if distMarket <= 4.0 then
            sleep = 7
            DrawMarker(2, 308.8971, -592.438, 43.284, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)
            if distMarket <= 0.5 then
                if not send then
                    send = true
                exports['okokTextUI']:Open('[E] Hastane Marketi', 'darkblue', 'left')
                --DrawText3D(308.8971, -592.438, 43.284 + 0.3, 0.35, '[E] Hastane Marketi')
                if IsControlJustReleased(1, 51) then
                    Hastane()               
                end
            else
                exports['okokTextUI']:Close()
            end
        end
    end
        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)


Böyle birşey ekledim ama bu seferde hemen gelip gidiyor ve sadece 1 kere çıkıyor tekrar girdiğimizde algılamıyor
 
DF
IsControlJustReleased native ini kullanarak çözebilirsiniz diye düsünüyorum.
Zaten senin scriptinin içerisinde tusa basildimi diye kontrol ettirdiginden bunu kullanarak yapabilirsin:

Kod:
if distMarket <= 0.5 then
    -- DrawText3D(308.8971, -592.438, 43.284 + 0.3, 0.35, '[E] Hastane Marketi')
    if IsControlJustReleased(1, 51) then
        exports['okokTextUI']:Close()
        Hastane()           
    else
        exports['okokTextUI']:Open('[E] Hastane Marketi', 'darkblue', 'left')
    end
end

Böyle çalismasi gerek..
 
DF
IsControlJustReleased native ini kullanarak çözebilirsiniz diye düsünüyorum.
Zaten senin scriptinin içerisinde tusa basildimi diye kontrol ettirdiginden bunu kullanarak yapabilirsin:

Kod:
if distMarket <= 0.5 then
    -- DrawText3D(308.8971, -592.438, 43.284 + 0.3, 0.35, '[E] Hastane Marketi')
    if IsControlJustReleased(1, 51) then
        exports['okokTextUI']:Close()
        Hastane()          
    else
        exports['okokTextUI']:Open('[E] Hastane Marketi', 'darkblue', 'left')
    end
end

Böyle çalismasi gerek..


Sürekli biipliyor bu şekilde loopa düşüyor sürekli tetikleniyor bunun 1 kere ekrana gelip tusa basınca gidenini yapabilir miyiz ? yani deneyebilme imkanınız olursa çok iyi olur
çözüm hala aranmakda
 
DF
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local sleep = 2000
    local ped = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        local distMarket = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, 308.8971, -592.438, 43.284)
        if distMarket <= 4.0 then
            sleep = 7
            DrawMarker(2, 308.8971, -592.438, 43.284, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)
            if distMarket <= 0.5 then
                DrawText3D(308.8971, -592.438, 43.284 + 0.3, 0.35, '[E] Hastane Marketi')
                if IsControlJustReleased(1, 51) then
                    Hastane()               
                end
            end
        end
        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)

function Hastane()
    ESX.PlayerData = xPlayer
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "shop", "Hastane", Config.HastaneItems)
end


Yukarda asagıda olan hastane fonksiyonunu da koydum onada close atıyorum ama kapanmıyor
 
DF
Bu şekilde olması gerek.

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    local sleep = 1000
    local showUI = false

    while true do
        local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())
        local distMarket = #(pos - vector3(308.8971, -592.438, 43.284))

        if distMarket <= 0.5 then
            sleep = 5

            DrawMarker(2, 308.8971, -592.438, 43.284, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)

            if not showUI then
                exports["okokTextUI"]:Open("[E] - Hastane Marketi", "darkblue", "left")
                showUI = true
            end

            if IsControlJustReleased(1, 51) then
                Hastane()      
                exports["okokTextUI"]:Close()        
            end
        else
            if showUI then
                exports["okokTextUI"]:Close()
                showUI = false
            end
        end

        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)
 
DF
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    SetNuiFocus(false,false)
    while myjob == nil do
        Wait(100)
    end
    while true do
        local dormir = 2000
        local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
        local inRange = false
        local shown = false
        if nomidaberto == nil then
            for i = 1, #Config.TunningLocations do
                local v = Config.TunningLocations[i]
                if (myjob.name == v.job or v.job == nil) and not v.used then
                    local distance = #(coords - v.coords)
                    if distance <= 1 then
                        dormir = 500
                        inRange = false
                        if distance <= 6 and not shown then
                            dormir = 5
                            shown = true
                            exports['okokTextUI']:Open('[E] Menüye Eriş', 'darkblue', 'left')
                            inRange = true
                            exports['okokTextUI']:Close()
                            --DrawText3D(v.coords.x, v.coords.y, v.coords.z, "~r~E~w~ - Modifiye Et")
                            if IsControlJustReleased(0, 38) then
                                local veh, distance = GetClosestVehicle(v.coords)
                                if DoesEntityExist(veh) and distance <= 3.5 then
                                    ESX.TriggerServerCallback("Bennys:Used", function(cb)
                                        if cb then
                                            while not Config.TunningLocations[i].used do
                                                Wait(10)
                                            end
                                            TunagensDefault = {}
                                            preco = 0
                                            while not NetworkHasControlOfEntity(veh) do
                                                Citizen.Wait(10)
                                            
                                                NetworkRequestControlOfEntity(veh)
                                            end
                                            Wait(10)
                                            carroselected = veh
                                            SetVehicleEngineOn(carroselected,true,true,false)
                                            FreezeEntityPosition(carroselected,true)
                                            nomidaberto = i
                                            SetVehicleModKit(veh,0)
                                            local tabelainfo = ModsAvailable(veh)
                                            SetNuiFocus(true, true)
                                            focuson = true
                                            gameplaycam = GetRenderingCam()
                                            cam = CreateCam("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA",true,2)
                                            SendNUIMessage({
                                                action = "updateTotal",
                                                text = "Total: "..preco..Config.Currency,
                                            })
                                            SendNUIMessage({
                                                action = "openMenu",
                                                menuTable = tabelainfo,
                                            })
                                            SendNUIMessage({
                                                action = "showFreeUpButton",
                                            })
                                            Citizen.CreateThread(function()
                                                while menuatual do
                                                    Wait(2000)
                                                    local popocords = GetEntityCoords(veh)
                                                    local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
                                                    if not DoesEntityExist(veh) or #(popocords - v.coords) >= 10.0 or #(coords - v.coords) >= 10.0 then
                                                        if DoesEntityExist(veh) then
                                                            while not NetworkHasControlOfEntity(veh) do
                                                                Citizen.Wait(0)
                                                            
                                                                NetworkRequestControlOfEntity(veh)
                                                            end
                                                            CancelEverything()
                                                        end
                                                        TunagensDefault = {}
                                                        preco = 0
                                                        FreezeEntityPosition(carroselected,false)
                                                        SetNuiFocus(false, false)
                                                        focuson = false
                                                        camControl("close")
                                                        --ResetCam()
                                                        TriggerServerEvent("Bennys:Used", nomidaberto)
                                                        nomidaberto = nil
                                                        menuatual = nil
                                                        carroselected = nil
                                                        SendNUIMessage({
                                                            action = "close",
                                                        })
                                                        break
                                                    end
                                                end
                                            end)
                                        else
                                        
                                        end
                                    end,i,NetworkGetNetworkIdFromEntity(veh))
                                end
                        end
                    end
                    end
                end
            end
        end
        Wait(dormir)
    end
end)

bende şu konuda yardım istiyecektim bunda da dibine girmen gerekiyor git geller oluyor menüde nasıl düzeltebilirim
 
DF
Bu şekilde olması gerek.

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    local sleep = 1000
    local showUI = false

    while true do
        local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())
        local distMarket = #(pos - vector3(308.8971, -592.438, 43.284))

        if distMarket <= 0.5 then
            sleep = 5

            DrawMarker(2, 308.8971, -592.438, 43.284, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)

            if not showUI then
                exports["okokTextUI"]:Open("[E] - Hastane Marketi", "darkblue", "left")
                showUI = true
            end

            if IsControlJustReleased(1, 51) then
                Hastane()     
                exports["okokTextUI"]:Close()       
            end
        else
            if showUI then
                exports["okokTextUI"]:Close()
                showUI = false
            end
        end

        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)


Yardımınız için tsekkürler Böyle insanların oldugunu bilmek çok güzel birşey?
Fakat Çoklu Marketlerde YapamadımHata Veriyor vector3ler yukarda yazdıgından
Bunu örneklendirebilmeniz Mümkün müdür saygılar

Kod:
local marketcoords = {
    {x = 25.99, y = -1347.71, z = 29.5},
    {x = 1729.12, y = 6414.13,z = 35.04},
    {x = -48.7,y = -1757.75,z = 29.42},
    {x = -1222.59, y =-906.63,z = 12.33},
    {x = -707.61,y = -914.76,z = 19.22},
    {x = 1136.16,y = -982.69,z = 46.42},
    {x = 374.05,y = 325.54, z =103.57 },
    {x = 1163.23,y = -324.07,z = 69.21},
    {x = 2557.74,y = 382.34,z = 108.62},
    {x = -3039.01,y = 586.24,z = 7.91},
    {x = -3241.65,y = 100.1,z = 12.83},
    {x = -2968.29,y = 391.17,z = 15.04},
    {x = -1820.62,y = 792.32, z =138.12},
    {x = 547.43,y = 2671.63,z = 42.16},
    {x = 1165.65,y = 2708.97,z = 38.16},
    {x = 2679.31,y = 3280.61,z = 55.24},
    {x = 1961.81,y = 3740.42,z = 32.34},
    {x = 1392.24,y = 3604.49, z =34.98},
    {x = 4919.02,y = -5203.5, z =2.46008},
    --{x = 190.609,y = -889.88, z =30.7130}, --kamu   
    {x = 1985.9560546875,y = 3054.0085449219, z =47.215198516846},
    {x = 1698.08, y =4924.88, z =42.06}
}
 
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local sleep = 2000
    local ped = PlayerPedId()
    local plyCoords = GetEntityCoords(ped, false)
        for k in pairs(marketcoords) do
            local distMarket = Vdist(plyCoords.x, plyCoords.y, plyCoords.z, marketcoords[k].x, marketcoords[k].y, marketcoords[k].z)
            if distMarket <= 4.0 then
                sleep = 7
                DrawMarker(2, marketcoords[k].x, marketcoords[k].y, marketcoords[k].z, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)
                if distMarket <= 0.5 then
                    DrawText3D(marketcoords[k].x, marketcoords[k].y, marketcoords[k].z + 0.3, 0.35, '[E] Market')
                    if IsControlJustReleased(1, 51) then
                        Market()               
                    end
                end
            end
        end
        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)

function Market()
    ESX.PlayerData = xPlayer
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "shop", "Market", Config.MarketItems)
end
 
DF
Arkadaşın attığı şeklinde yapman gerek, tek fark local showUI = {} yap
showUI = True veya false olanlarında
shoUI[k] = true/false
 
DF
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    local showUI = {}
    while true do
        local sleep = 1000
        local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())
        for k, v in pairs(marketcoords) do
            local distMarket = GetDistanceBetweenCoords(pos.x, pos.y, pos.z, v.x, v.y, v.z)
            if distMarket <= 2 then
                sleep = 5
                DrawMarker(2, marketcoords[k].x, marketcoords[k].y, marketcoords[k].z, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)
                if not showUI[k] then
                    exports["okokTextUI"]:Open("[E] - Hastane Marketi", "darkblue", "left")
                    showUI[k] = true
                end   
                if IsControlJustReleased(1, 51) then
                    Market()
                    exports["okokTextUI"]:Close()       
                end
            else
                if showUI[k] then
                    exports["okokTextUI"]:Close()
                    showUI[k] = false
                    sleep = 5
                end
            end
        end
        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)
 
DF
bende şu konuda yardım istiyecektim bunda da dibine girmen gerekiyor git geller oluyor menüde nasıl düzeltebilirim



Kod:
Citizen.CreateThread(function()
  SetNuiFocus(false,false)
  local OKOK_UI = false
  while myjob == nil do
      Wait(100)
  end
  while true do
      local dormir = 2000
      local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
      local inRange = false
      local shown = false
      if nomidaberto == nil then
          for i = 1, #Config.TunningLocations do
              local v = Config.TunningLocations[i]
              if (myjob.name == v.job or v.job == nil) and not v.used then
                  local distance = #(coords - v.coords)
                  if distance <= 1 then
                      dormir = 500
                      inRange = false
                      if distance <= 6 and not shown then
                          dormir = 5
                          shown = true

                          if not OKOK_UI then
                            exports['okokTextUI']:Open('[E] Menüye Eriş', 'darkblue', 'left')
                            OKOK_UI = true
                          end
                          inRange = true
                          --DrawText3D(v.coords.x, v.coords.y, v.coords.z, "~r~E~w~ - Modifiye Et")
                          if IsControlJustReleased(0, 38) then
                              local veh, distance = GetClosestVehicle(v.coords)
                              if DoesEntityExist(veh) and distance <= 3.5 then
                                  ESX.TriggerServerCallback("Bennys:Used", function(cb)
                                      if cb then
                                          while not Config.TunningLocations[i].used do
                                              Wait(10)
                                          end
                                          TunagensDefault = {}
                                          preco = 0
                                          while not NetworkHasControlOfEntity(veh) do
                                              Citizen.Wait(10)
                                          
                                              NetworkRequestControlOfEntity(veh)
                                          end
                                          Wait(10)
                                          carroselected = veh
                                          SetVehicleEngineOn(carroselected,true,true,false)
                                          FreezeEntityPosition(carroselected,true)
                                          nomidaberto = i
                                          SetVehicleModKit(veh,0)
                                          local tabelainfo = ModsAvailable(veh)
                                          SetNuiFocus(true, true)
                                          focuson = true
                                          gameplaycam = GetRenderingCam()
                                          cam = CreateCam("DEFAULT_SCRIPTED_CAMERA",true,2)
                                          SendNUIMessage({
                                              action = "updateTotal",
                                              text = "Total: "..preco..Config.Currency,
                                          })
                                          SendNUIMessage({
                                              action = "openMenu",
                                              menuTable = tabelainfo,
                                          })
                                          SendNUIMessage({
                                              action = "showFreeUpButton",
                                          })
                                          Citizen.CreateThread(function()
                                              while menuatual do
                                                  Wait(2000)
                                                  local popocords = GetEntityCoords(veh)
                                                  local coords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
                                                  if not DoesEntityExist(veh) or #(popocords - v.coords) >= 10.0 or #(coords - v.coords) >= 10.0 then
                                                      if DoesEntityExist(veh) then
                                                          while not NetworkHasControlOfEntity(veh) do
                                                              Citizen.Wait(0)
                                                          
                                                              NetworkRequestControlOfEntity(veh)
                                                          end
                                                          CancelEverything()
                                                      end
                                                      TunagensDefault = {}
                                                      preco = 0
                                                      FreezeEntityPosition(carroselected,false)
                                                      SetNuiFocus(false, false)
                                                      focuson = false
                                                      camControl("close")
                                                      --ResetCam()
                                                      TriggerServerEvent("Bennys:Used", nomidaberto)
                                                      nomidaberto = nil
                                                      menuatual = nil
                                                      carroselected = nil
                                                      SendNUIMessage({
                                                          action = "close",
                                                      })
                                                      break
                                                  end
                                              end
                                          end)
                                      else
                                      
                                      end
                                  end,i,NetworkGetNetworkIdFromEntity(veh))
                              end
                      end
                    elseif distance <= 15 and distance > 6 then
                      if OKOK_UI then
                        exports['okokTextUI']:Close()
                        OKOK_UI = false
                      end
                    end
                  end
              end
          end
      end
      Wait(dormir)
  end
end)
 
DF
Test etmedim, büyük ihtimal çalışır diye düşünüyorum.

Kod:
local shopsCoords = {
    {x = 25.99, y = -1347.71, z = 29.5, name = "Market 1"},
    {x = 1729.12, y = 6414.13, z = 35.04, name = "Market 2"},
    {x = -48.7, y = -1757.75, z = 29.42, name = "Market 3"},
    {x = -1222.59, y =-906.63, z = 12.33, name = "Market 4"},
    {x = -707.61, y = -914.76, z = 19.22, name = "Market 5"},
    {x = 1136.16, y = -982.69, z = 46.42, name = "Market 6"},
    {x = 374.05, y = 325.54, z = 103.57, name = "Market 7"},
    {x = 1163.23, y = -324.07, z = 69.21, name = "Market 8"},
    {x = 2557.74, y = 382.34, z = 108.62, name = "Market 9"},
    {x = -3039.01, y = 586.24, z = 7.91, name = "Market 10"},
    {x = -3241.65, y = 100.1, z = 12.83, name = "Market 11"},
    {x = -2968.29, y = 391.17, z = 15.04, name = "Market 12"},
    {x = -1820.62, y = 792.32, z = 138.12, name = "Market 13"},
    {x = 547.43, y = 2671.63, z = 42.16, name = "Market 14"},
    {x = 1165.65, y = 2708.97, z = 38.16, name = "Market 15"},
    {x = 2679.31, y = 3280.61, z = 55.24, name = "Market 16"},
    {x = 1961.81, y = 3740.42, z = 32.34, name = "Market 17"},
    {x = 1392.24, y = 3604.49, z = 34.98, name = "Market 18"},
    {x = 4919.02, y = -5203.5, z = 2.46008, name = "Market 19"},
    {x = 1985.9560546875, y = 3054.0085449219, z = 47.215198516846, name = "Market 20"},
    {x = 1698.08, y = 4924.88, z = 42.06, name = "Market 21"}
}

Citizen.CreateThread(function()
    local sleep = 1000
    local showUI = false

    while true do
        local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())

        for k, v in pairs(shopsCoords) do
            local distCheck = #(pos - vector3(v.x, v.y, v.z))

            if distCheck <= 0.5 then
                sleep = 5

                DrawMarker(2, v.x, v.y, v.z, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0.2, 0.2, 0.2, 0, 255, 0, 200, 0, 0, 0, 1)

                if not showUI then
                    exports["okokTextUI"]:Open(("[E] - %s"):format(v.name), "darkblue", "left")
                    showUI = true
                end

                if IsControlJustReleased(1, 51) then
                    Hastane()
                    exports["okokTextUI"]:Close()  
                end
            else
                if showUI then
                    exports["okokTextUI"]:Close()
                    showUI = false
                end
            end
        end

        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)
 
DF
Son düzenleme:
attığım kodu denedin mi , sonucu bir yazsaydın keşke de göreydik
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!