Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım Nation-Bennys(Ücretsiz)

Uğraşıyorum bitince olduğu kadar paylaşırım
 
Kod:
local Tunnel = module("vrp", "lib/Tunnel")
local Proxy = module("vrp", "lib/Proxy")
vRP = Proxy.getInterface("vRP")

API = {}
Tunnel.bindInterface("nation_bennys",API)

ESX = nil


 TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)



local using_bennys = {}

checkjob = function(source)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
    if xPlayer == nil then
        return
    end
    if xPlayer.PlayerData.job.name == "mechanic" then
        return true
    end
    return false
end

function API.checkPermission()
    checkjob(source)
end

function API.getSavedMods(vehicle_name, vehicle_plate)
    local result = exports.ghmattimysql:executeSync("SELECT * FROM owned_vehicles WHERE plate = "..vehicle_plate.."", {})
    return result[1].vehicles or {} or {}
end

function API.checkPayment(amount)
    if not tonumber(amount) then
        return false
    end

    local source = source
    local user_id = ESX.GetPlayerFromId(source)
    if not user_id.getMoney() > tonumber(amount) then
        TriggerClientEvent("notification",source,"Yeterli paranız yok.",7000)
        return false
    end
    TriggerClientEvent("notification",source,"Modificações aplicadas com <b>sucesso</b><br>Você pagou <b>$"..tonumber(amount).." dólares<b>.",7000)
    return true
end

function API.repairVehicle(vehicle, damage)

    TriggerEvent("tryreparar", vehicle)
    return true
end

function API.removeVehicle(vehicle)
    using_bennys[vehicle] = nil
    return true
end

function API.checkVehicle(vehicle)
    if using_bennys[vehicle] then
        return false
    end
    using_bennys[vehicle] = true
    return true
end
function API.saveVehicle(vehicle_name, vehicle_plate, vehicle_mods)
    exports.ghmattimysql:execute("UPDATE owned_vehicles SET vehicles = '"..json.encode(vehicle_mods).."' WHERE plate = '"..vehicle_plate.."'")
    return true
end


RegisterServerEvent("nation:syncApplyMods")
AddEventHandler("nation:syncApplyMods",function(vehicle_tuning,vehicle)
    TriggerClientEvent("nation:applymods_sync",-1,vehicle_tuning,vehicle)
end)

-- [[!-!]] vcux3MfIy8qDzcrMz8rKycbPzsvKzcnIyM7M [[!-!]] --

Sadece serverside esxde savevehicle kısayolu olmadğı için cliente girmedim arkadaşlar uğraşan birisi clientide yapsın:D
 
Kod:
local Tunnel = module("vrp", "lib/Tunnel")
local Proxy = module("vrp", "lib/Proxy")
vRP = Proxy.getInterface("vRP")

API = {}
Tunnel.bindInterface("nation_bennys",API)

ESX = nil


TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)



local using_bennys = {}

checkjob = function(source)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
    if xPlayer == nil then
        return
    end
    if xPlayer.PlayerData.job.name == "mechanic" then
        return true
    end
    return false
end

function API.checkPermission()
    checkjob(source)
end

function API.getSavedMods(vehicle_name, vehicle_plate)
    local result = exports.ghmattimysql:executeSync("SELECT * FROM owned_vehicles WHERE plate = "..vehicle_plate.."", {})
    return result[1].vehicles or {} or {}
end

function API.checkPayment(amount)
    if not tonumber(amount) then
        return false
    end

    local source = source
    local user_id = ESX.GetPlayerFromId(source)
    if not user_id.getMoney() > tonumber(amount) then
        TriggerClientEvent("notification",source,"Yeterli paranız yok.",7000)
        return false
    end
    TriggerClientEvent("notification",source,"Modificações aplicadas com <b>sucesso</b><br>Você pagou <b>$"..tonumber(amount).." dólares<b>.",7000)
    return true
end

function API.repairVehicle(vehicle, damage)

    TriggerEvent("tryreparar", vehicle)
    return true
end

function API.removeVehicle(vehicle)
    using_bennys[vehicle] = nil
    return true
end

function API.checkVehicle(vehicle)
    if using_bennys[vehicle] then
        return false
    end
    using_bennys[vehicle] = true
    return true
end
function API.saveVehicle(vehicle_name, vehicle_plate, vehicle_mods)
    exports.ghmattimysql:execute("UPDATE owned_vehicles SET vehicles = '"..json.encode(vehicle_mods).."' WHERE plate = '"..vehicle_plate.."'")
    return true
end


RegisterServerEvent("nation:syncApplyMods")
AddEventHandler("nation:syncApplyMods",function(vehicle_tuning,vehicle)
    TriggerClientEvent("nation:applymods_sync",-1,vehicle_tuning,vehicle)
end)

-- [[!-!]] vcux3MfIy8qDzcrMz8rKycbPzsvKzcnIyM7M [[!-!]] --

Sadece serverside esxde savevehicle kısayolu olmadğı için cliente girmedim arkadaşlar uğraşan birisi clientide yapsın:D
Adam yav adam
 
kanka esx uyumlarsan güzel olur ya
 
nation-bennys'i tamamen çevirebilirseniz çok güzel olur :)
 
ESX.RegisterServerCallback("mbl:getMoney", function(source ,cb)
local xPlayer= ESX.GetPlayerFromId(source)
if xPlayer == nil then return end
local money = xPlayer.getMoney()
cb(money)
end)


server side'a bu kodu yazın unutmuşum orda yazmayı
 
ESX.RegisterServerCallback("mbl:getMoney", function(source ,cb)
local xPlayer= ESX.GetPlayerFromId(source)
if xPlayer == nil then return end
local money = xPlayer.getMoney()
cb(money)
end)


server side'a bu kodu yazın unutmuşum orda yazmayı
Bu şekilde kullanabilir miyiz ?
 
Ooo arkadaşlar konu nerden nereye gelmiş :D
 
mblater mblater attığın mekanik tamamen fix olduğun'da yeni konu aç ve paylaş insanlar'da kullansın tebrik ediyorum :D
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!