test butonuna nasıl ekleyecem bunu bulamadımKod:ClearPedTasks(PlayerPedId())
Bunu iptal etmek istediğiniz yerden çekebilirsiniz, örneğin bir buton olarak ekleyebilirsiniz.
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
test butonuna nasıl ekleyecem bunu bulamadımKod:ClearPedTasks(PlayerPedId())
Bunu iptal etmek istediğiniz yerden çekebilirsiniz, örneğin bir buton olarak ekleyebilirsiniz.
test butonuna nasıl ekleyecem bunu bulamadım
elseif ( data == "testbutonu1" ) then
gençler aksiyon menüyü yapamayan varsa direkt fix halini atayım.
buna anahtarı aç kilitle eklenbebilirmi anahtarlı bir şekildecl-action lua'da
bunu bulup altına eklemen gerekiyor.Kod:elseif ( data == "testbutonu1" ) then
buna anahtarı aç kilitle eklenbebilirmi anahtarlı bir şekilde
nasıl entegre edecem şu lockscreen scriptini yardımcı olursan sevinirim bu actionmenuyü çok aradım bir türlü bulamamıştım sayenizde işimize yarayacak teşekkür ederiz bayram günü sevapa girdinizTabii, istediğiniz bir fonksiyonu veya event'ı buton'a tıklandığında çalıştırabilirsiniz.
Yararlı paylaşım teşekkürler, hackerjob ile ilgili bir sorum olacaktı , dosyalara göz attımda acaba taxijob ile entegreli mi çalışıyor ? taxijob society si vs. kullandığını gördüm. Birde acaba ekstra job grade ekleyip zorluk seviyelerini ona atamamız mümkünmüdür ?
nasıl entegre edecem şu lockscreen scriptini yardımcı olursan sevinirim bu actionmenuyü çok aradım bir türlü bulamamıştım sayenizde işimize yarayacak teşekkür ederiz bayram günü sevapa girdiniz
Kullandığınız kilit scriptinin github veya forum linkini atarsanız bakabilirim.
Linkleri,görmek için Giriş yap veya üye ol.
-- Init player infos
local ply = GetPlayerPed(-1)
local pCoords = GetEntityCoords(ply, true)
local px, py, pz = table.unpack(GetEntityCoords(ply, true))
isInside = false
-- Retrieve the local ID of the targeted vehicle
if(IsPedInAnyVehicle(ply, true))then
-- by sitting inside him
localVehId = GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false)
isInside = true
else
-- by targeting the vehicle
localVehId = GetTargetedVehicle(pCoords, ply)
end
-- Get targeted vehicle infos
if(localVehId and localVehId ~= 0)then
local localVehPlate = string.lower(GetVehicleNumberPlateText(localVehId))
local localVehLockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(localVehId)
local hasKey = false
-- If the vehicle appear in the table (if this is the player's vehicle or a locked vehicle)
for plate, vehicle in pairs(vehicles) do
if(string.lower(plate) == localVehPlate)then
-- If the vehicle is not locked (this is the player's vehicle)
if(vehicle ~= "locked")then
hasKey = true
if(time > timer)then
-- update the vehicle infos (Useful for hydrating instances created by the /givekey command)
vehicle.update(localVehId, localVehLockStatus)
-- Lock or unlock the vehicle
vehicle.lock()
time = 0
else
TriggerEvent("ls:notify", "You have to wait " .. (timer / 1000) .." seconds")
end
else
TriggerEvent("ls:notify", "The keys aren't inside")
end
end
end
-- If the player doesn't have the keys
if(not hasKey)then
-- If the player is inside the vehicle
if(isInside)then
-- If the player find the keys
if(canSteal())then
-- Check if the vehicle is already owned.
-- And send the parameters to create the vehicle object if this is not the case.
TriggerServerEvent('ls:checkOwner', localVehId, localVehPlate, localVehLockStatus)
else
-- If the player doesn't find the keys
-- Lock the vehicle (players can't try to find the keys again)
vehicles[localVehPlate] = "locked"
TriggerServerEvent("ls:lockTheVehicle", localVehPlate)
TriggerEvent("ls:notify", "The keys aren't inside")
end
end
end
end
kilit işe yaramadıBunu test butonuna atıp deneyin.
Kod:-- Init player infos local ply = GetPlayerPed(-1) local pCoords = GetEntityCoords(ply, true) local px, py, pz = table.unpack(GetEntityCoords(ply, true)) isInside = false -- Retrieve the local ID of the targeted vehicle if(IsPedInAnyVehicle(ply, true))then -- by sitting inside him localVehId = GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false) isInside = true else -- by targeting the vehicle localVehId = GetTargetedVehicle(pCoords, ply) end -- Get targeted vehicle infos if(localVehId and localVehId ~= 0)then local localVehPlate = string.lower(GetVehicleNumberPlateText(localVehId)) local localVehLockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(localVehId) local hasKey = false -- If the vehicle appear in the table (if this is the player's vehicle or a locked vehicle) for plate, vehicle in pairs(vehicles) do if(string.lower(plate) == localVehPlate)then -- If the vehicle is not locked (this is the player's vehicle) if(vehicle ~= "locked")then hasKey = true if(time > timer)then -- update the vehicle infos (Useful for hydrating instances created by the /givekey command) vehicle.update(localVehId, localVehLockStatus) -- Lock or unlock the vehicle vehicle.lock() time = 0 else TriggerEvent("ls:notify", "You have to wait " .. (timer / 1000) .." seconds") end else TriggerEvent("ls:notify", "The keys aren't inside") end end end -- If the player doesn't have the keys if(not hasKey)then -- If the player is inside the vehicle if(isInside)then -- If the player find the keys if(canSteal())then -- Check if the vehicle is already owned. -- And send the parameters to create the vehicle object if this is not the case. TriggerServerEvent('ls:checkOwner', localVehId, localVehPlate, localVehLockStatus) else -- If the player doesn't find the keys -- Lock the vehicle (players can't try to find the keys again) vehicles[localVehPlate] = "locked" TriggerServerEvent("ls:lockTheVehicle", localVehPlate) TriggerEvent("ls:notify", "The keys aren't inside") end end end end
action menu bu hatayı veriyor Ekli dosyayı görüntüle 1800
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!