Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

HACKERJOB| BlackMarket| ActionMenu!! ŞİMDİ ÜCRETSİZ--||

gençler aksiyon menüyü yapamayan varsa direkt fix halini atayım.
 
DF
hacker mesleğini ekliyorum otomatik siliniyor veritabanını kapatınca
 
DF
Yararlı paylaşım teşekkürler, hackerjob ile ilgili bir sorum olacaktı , dosyalara göz attımda acaba taxijob ile entegreli mi çalışıyor ? taxijob society si vs. kullandığını gördüm. Birde acaba ekstra job grade ekleyip zorluk seviyelerini ona atamamız mümkünmüdür ?
 
DF
Tabii, istediğiniz bir fonksiyonu veya event'ı buton'a tıklandığında çalıştırabilirsiniz.
nasıl entegre edecem şu lockscreen scriptini yardımcı olursan sevinirim bu actionmenuyü çok aradım bir türlü bulamamıştım sayenizde işimize yarayacak teşekkür ederiz bayram günü sevapa girdiniz
 
DF
Yararlı paylaşım teşekkürler, hackerjob ile ilgili bir sorum olacaktı , dosyalara göz attımda acaba taxijob ile entegreli mi çalışıyor ? taxijob society si vs. kullandığını gördüm. Birde acaba ekstra job grade ekleyip zorluk seviyelerini ona atamamız mümkünmüdür ?

Hayır taxijob'ın bulunduğu satırları silebilirsiniz. Ekstra job grade ekleyip zorluk seviyelerini atayabilirsiniz fakat bunları kendiniz yapmanız gerek, halihazırda kodların içinde mevcut değil.
 
DF
nasıl entegre edecem şu lockscreen scriptini yardımcı olursan sevinirim bu actionmenuyü çok aradım bir türlü bulamamıştım sayenizde işimize yarayacak teşekkür ederiz bayram günü sevapa girdiniz

Kullandığınız kilit scriptinin github veya forum linkini atarsanız bakabilirim.
 
DF

Bunu test butonuna atıp deneyin.

Kod:
            -- Init player infos
            local ply = GetPlayerPed(-1)
            local pCoords = GetEntityCoords(ply, true)
            local px, py, pz = table.unpack(GetEntityCoords(ply, true))
            isInside = false

            -- Retrieve the local ID of the targeted vehicle
            if(IsPedInAnyVehicle(ply, true))then
                -- by sitting inside him
                localVehId = GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false)
                isInside = true
            else
                -- by targeting the vehicle
                localVehId = GetTargetedVehicle(pCoords, ply)
            end

            -- Get targeted vehicle infos
            if(localVehId and localVehId ~= 0)then
                local localVehPlate = string.lower(GetVehicleNumberPlateText(localVehId))
                local localVehLockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(localVehId)
                local hasKey = false

                -- If the vehicle appear in the table (if this is the player's vehicle or a locked vehicle)
                for plate, vehicle in pairs(vehicles) do
                    if(string.lower(plate) == localVehPlate)then
                        -- If the vehicle is not locked (this is the player's vehicle)
                        if(vehicle ~= "locked")then
                            hasKey = true
                            if(time > timer)then
                                -- update the vehicle infos (Useful for hydrating instances created by the /givekey command)
                                vehicle.update(localVehId, localVehLockStatus)
                                -- Lock or unlock the vehicle
                                vehicle.lock()
                                time = 0
                            else
                                TriggerEvent("ls:notify", "You have to wait " .. (timer / 1000) .." seconds")
                            end
                        else
                            TriggerEvent("ls:notify", "The keys aren't inside")
                        end
                    end
                end

                -- If the player doesn't have the keys
                if(not hasKey)then
                    -- If the player is inside the vehicle
                    if(isInside)then
                        -- If the player find the keys
                        if(canSteal())then
                            -- Check if the vehicle is already owned.
                            -- And send the parameters to create the vehicle object if this is not the case.
                            TriggerServerEvent('ls:checkOwner', localVehId, localVehPlate, localVehLockStatus)
                        else
                            -- If the player doesn't find the keys
                            -- Lock the vehicle (players can't try to find the keys again)
                            vehicles[localVehPlate] = "locked"
                            TriggerServerEvent("ls:lockTheVehicle", localVehPlate)
                            TriggerEvent("ls:notify", "The keys aren't inside")
                        end
                    end
                end
            end
 
DF
Bunu test butonuna atıp deneyin.

Kod:
            -- Init player infos
            local ply = GetPlayerPed(-1)
            local pCoords = GetEntityCoords(ply, true)
            local px, py, pz = table.unpack(GetEntityCoords(ply, true))
            isInside = false

            -- Retrieve the local ID of the targeted vehicle
            if(IsPedInAnyVehicle(ply, true))then
                -- by sitting inside him
                localVehId = GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false)
                isInside = true
            else
                -- by targeting the vehicle
                localVehId = GetTargetedVehicle(pCoords, ply)
            end

            -- Get targeted vehicle infos
            if(localVehId and localVehId ~= 0)then
                local localVehPlate = string.lower(GetVehicleNumberPlateText(localVehId))
                local localVehLockStatus = GetVehicleDoorLockStatus(localVehId)
                local hasKey = false

                -- If the vehicle appear in the table (if this is the player's vehicle or a locked vehicle)
                for plate, vehicle in pairs(vehicles) do
                    if(string.lower(plate) == localVehPlate)then
                        -- If the vehicle is not locked (this is the player's vehicle)
                        if(vehicle ~= "locked")then
                            hasKey = true
                            if(time > timer)then
                                -- update the vehicle infos (Useful for hydrating instances created by the /givekey command)
                                vehicle.update(localVehId, localVehLockStatus)
                                -- Lock or unlock the vehicle
                                vehicle.lock()
                                time = 0
                            else
                                TriggerEvent("ls:notify", "You have to wait " .. (timer / 1000) .." seconds")
                            end
                        else
                            TriggerEvent("ls:notify", "The keys aren't inside")
                        end
                    end
                end

                -- If the player doesn't have the keys
                if(not hasKey)then
                    -- If the player is inside the vehicle
                    if(isInside)then
                        -- If the player find the keys
                        if(canSteal())then
                            -- Check if the vehicle is already owned.
                            -- And send the parameters to create the vehicle object if this is not the case.
                            TriggerServerEvent('ls:checkOwner', localVehId, localVehPlate, localVehLockStatus)
                        else
                            -- If the player doesn't find the keys
                            -- Lock the vehicle (players can't try to find the keys again)
                            vehicles[localVehPlate] = "locked"
                            TriggerServerEvent("ls:lockTheVehicle", localVehPlate)
                            TriggerEvent("ls:notify", "The keys aren't inside")
                        end
                    end
                end
            end
kilit işe yaramadı
 
DF
HackerJobta Alacağımız Fiyatı Nereden Ayarlıycaz
 
DF
sequester sequester 'in animasyon iptali için alternatif kod paylaşımı:

Kod:
RegisterCommand("e", function(source, args)

    local player = PlayerPedId()
    local argh = tostring(args[1])

    if argh == 'c' then
        ClearPedTasks(PlayerPedId())
    end
end)

oyun içinden /e c yazarak animasyonu iptal etmeye yarıyor.
 
DF
Kanka kuruyoruz haraket etmiyor :D İstersen ekran açayım :D dc ver
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!