Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Genel GCPhone elde kalma sorunu

  • Konbuyu başlatan baguvix
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 4
  • Görüntüleme 783

baguvix

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 11 ay 28 gün
Mesajlar
7
Bunu birçok sunucuda gördüm fakat çözümünü bulamadım bilen var mıdır ? ( kapatıp açılınca düzelmiyor tekrardan ele geliyor)

 
DeleteObject veya DeleteEntity işini tam olarak yapamıyordur. Client side kontrol edin
 
DeleteObject veya DeleteEntity işini tam olarak yapamıyordur. Client side kontrol edin


function deletePhone ()
if phoneProp ~= nil then
Citizen.InvokeNative(0xAE3CBE5BF394C9C9 , Citizen.PointerValueIntInitialized(phoneProp))
phoneProp = nil
Citizen.Wait(3000)
local playerPed = GetPlayerPed(-1)
local coords = GetEntityCoords(playerPed)
local object = GetClosestObjectOfType(coords, 1.0, GetHashKey("prop_amb_phone"), false, false, false)
local object2 = GetClosestObjectOfType(coords, 1.0, GetHashKey("prop_cs_tablet"), false, false, false)
if object ~= nil or object2 ~= nil then
SetEntityAsMissionEntity(object, 1, 1)
DeleteEntity(object)
DeleteEntity(object2)
end
end
end


Yani emin değilim tam neresinde hata var
 
function deletePhone ()
if phoneProp ~= nil then
Citizen.InvokeNative(0xAE3CBE5BF394C9C9 , Citizen.PointerValueIntInitialized(phoneProp))
phoneProp = nil
Citizen.Wait(3000)
local playerPed = GetPlayerPed(-1)
local coords = GetEntityCoords(playerPed)
local object = GetClosestObjectOfType(coords, 1.0, GetHashKey("prop_amb_phone"), false, false, false)
local object2 = GetClosestObjectOfType(coords, 1.0, GetHashKey("prop_cs_tablet"), false, false, false)
if object ~= nil or object2 ~= nil then
SetEntityAsMissionEntity(object, 1, 1)
DeleteEntity(object)
DeleteEntity(object2)
end
end
end


Yani emin değilim tam neresinde hata var
Elimde çalışanı şu an böyle;

Kod:
function newPhoneProp()
    deletePhone()
    RequestModel(phoneModel)
    while not HasModelLoaded(phoneModel) do
        Citizen.Wait(1)
    end
    phoneProp = CreateObject(phoneModel, 1.0, 1.0, 1.0, 1, 1, 0)
    local bone = GetPedBoneIndex(myPedId, 28422)
    AttachEntityToEntity(phoneProp, myPedId, bone, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 1, 1, 0, 0, 2, 1)
end

function deletePhone ()
    if phoneProp ~= 0 then
        Citizen.InvokeNative(0xAE3CBE5BF394C9C9 , Citizen.PointerValueIntInitialized(phoneProp))
        phoneProp = 0
    end
end
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!