- Katılım
- 4 yıl 10 ay 10 gün
- Mesajlar
- 713
Merhabalar, kondisyon ve güç sistemi için gamz-skillsystem kullanıyorum ancak oyuncu spor yapıyor oyundan çık gir yapıyor databasedeki skillerin olduğu yer default skillere dönüyor bu hatayı nasıl çözebilirim?
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
Evet, kurdum doğru bir şekilde kaydediyor adam çıktıktan sonra sıfırlanıyorMerhabalar gamz-skillsystem İçerisindeki Sql Okutmayı denedinizmi sql okuttuysanız server.lua içerisindeki dataya veriyi yazdırdığı yeri kontrol edebilirsiniz...
Main.lua Veya Server Lua'dan insert İle dataya yazdırdıktan sonra Insert delet from ile veri sildiği yer bulunmaktamıdır Veya Server.lua Veya Main.lua Üzerindeki kod Satırından Görüntü Atabilme İhtimaliniz Var Mıdır ?
local ESX = nil
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
ESX = obj
end)
ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local fetch = [[
SELECT
skills
FROM
users
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
["@identifier"] = user.identifier
}, function(status)
if status ~= nil then
cb(json.decode(status))
else
cb(nil)
end
end)
end)
RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local insert = [[
UPDATE
users
SET
skills = @skills
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.execute(insert, {
["@skills"] = data,
["@identifier"] = user.identifier
})
end)
Merhabalar, kondisyon ve güç sistemi için gamz-skillsystem kullanıyorum ancak oyuncu spor yapıyor oyundan çık gir yapıyor databasedeki skillerin olduğu yer default skillere dönüyor bu hatayı nasıl çözebilirim?
Olumsuz, skills diye mevcutusers veya players'ın içerisinde stats adlı bir tablo mevcut mudur ?
Olumsuz, skills diye mevcut
ghmattimysqlghmattimysql mi yoksa mysql mi kullanıyorsunuz.
server.lua'nızı atarsanız çevirip geri atabilirim.
Çalışmama nedeni server.luanız mysql uyumlu.
local ESX = nil
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
ESX = obj
end)
ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local fetch = [[
SELECT
skills
FROM
users
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
["@identifier"] = user.identifier
}, function(status)
if status ~= nil then
cb(json.decode(status))
else
cb(nil)
end
end)
end)
RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local insert = [[
UPDATE
users
SET
skills = @skills
WHERE
identifier = @identifier
]]
MySQL.Async.execute(insert, {
["@skills"] = data,
["@identifier"] = user.identifier
})
end)
local ESX = nil
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
ESX = obj
end)
ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local fetch = [[
SELECT
skills
FROM
users
WHERE
identifier = @identifier
]]
exports.ghmattimysql:scalar(fetch, {
["@identifier"] = user.identifier
}, function(status)
if status ~= nil then
cb(json.decode(status))
else
cb(nil)
end
end)
end)
RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
local src = source
local user = ESX.GetPlayerFromId(src)
local insert = [[
UPDATE
users
SET
skills = @skills
WHERE
identifier = @identifier
]]
exports.ghmattimysql:execute(insert, {
["@skills"] = data,
["@identifier"] = user.identifier
})
end)
Kod:local ESX = nil TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end) ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local fetch = [[ SELECT skills FROM users WHERE identifier = @identifier ]] MySQL.Async.fetchScalar(fetch, { ["@identifier"] = user.identifier }, function(status) if status ~= nil then cb(json.decode(status)) else cb(nil) end end) end) RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update") AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local insert = [[ UPDATE users SET skills = @skills WHERE identifier = @identifier ]] MySQL.Async.execute(insert, { ["@skills"] = data, ["@identifier"] = user.identifier }) end)
Deneyip bilgilendirceğim, teşekkürlerYolluyorum değiştirip tekrar deneyebilir misiniz.
Kod:local ESX = nil TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end) ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local fetch = [[ SELECT skills FROM users WHERE identifier = @identifier ]] exports.ghmattimysql:scalar(fetch, { ["@identifier"] = user.identifier }, function(status) if status ~= nil then cb(json.decode(status)) else cb(nil) end end) end) RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update") AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data) local src = source local user = ESX.GetPlayerFromId(src) local insert = [[ UPDATE users SET skills = @skills WHERE identifier = @identifier ]] exports.ghmattimysql:execute(insert, { ["@skills"] = data, ["@identifier"] = user.identifier }) end)
Maalesef, ulaşmadı kondisyon kazandım çıktığım anda yine defaulta döndü
Sorun çözüme ulaştı mı ?
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!