Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı gamz-skillsystem yetenekler siliniyor

caganyamann

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 9 ay 25 gün
Mesajlar
713
Merhabalar, kondisyon ve güç sistemi için gamz-skillsystem kullanıyorum ancak oyuncu spor yapıyor oyundan çık gir yapıyor databasedeki skillerin olduğu yer default skillere dönüyor bu hatayı nasıl çözebilirim?
 
Konu kategorisi değiştirilmiştir.​
 
Merhabalar gamz-skillsystem İçerisindeki Sql Okutmayı denedinizmi sql okuttuysanız server.lua içerisindeki dataya veriyi yazdırdığı yeri kontrol edebilirsiniz...
 
Merhabalar gamz-skillsystem İçerisindeki Sql Okutmayı denedinizmi sql okuttuysanız server.lua içerisindeki dataya veriyi yazdırdığı yeri kontrol edebilirsiniz...
Evet, kurdum doğru bir şekilde kaydediyor adam çıktıktan sonra sıfırlanıyor
 
Main.lua Veya Server Lua'dan insert İle dataya yazdırdıktan sonra Insert delet from ile veri sildiği yer bulunmaktamıdır Veya Server.lua Veya Main.lua Üzerindeki kod Satırından Görüntü Atabilme İhtimaliniz Var Mıdır ?
 
Main.lua Veya Server Lua'dan insert İle dataya yazdırdıktan sonra Insert delet from ile veri sildiği yer bulunmaktamıdır Veya Server.lua Veya Main.lua Üzerindeki kod Satırından Görüntü Atabilme İhtimaliniz Var Mıdır ?

Server>main.lua


Kod:
local ESX = nil

TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
    ESX = obj
end)

ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)


     local fetch = [[
          SELECT
               skills
          FROM
               users
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
          ["@identifier"] = user.identifier

     }, function(status)
          
          if status ~= nil then
               cb(json.decode(status))
          else
               cb(nil)
          end
    
     end)
end)


RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)

     local insert = [[
          UPDATE
               users
          SET
               skills = @skills
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     MySQL.Async.execute(insert, {
          ["@skills"] = data,
          ["@identifier"] = user.identifier
     })

end)
 
Herhangi bir hata görülmemekte identifier scriptinizi kontrol etmeyi deneye bilirsiniz. user.identifier'den veriyi çekerken sıkıntı yaşıyor olabilirsiniz.
 
Merhabalar, kondisyon ve güç sistemi için gamz-skillsystem kullanıyorum ancak oyuncu spor yapıyor oyundan çık gir yapıyor databasedeki skillerin olduğu yer default skillere dönüyor bu hatayı nasıl çözebilirim?

users veya players'ın içerisinde stats adlı bir tablo mevcut mudur ?
 
server.lua'nızı atarsanız çevirip geri atabilirim.
Çalışmama nedeni server.luanız mysql uyumlu olması.
 
server.lua'nızı atarsanız çevirip geri atabilirim.
Çalışmama nedeni server.luanız mysql uyumlu.


Kod:
local ESX = nil

TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
    ESX = obj
end)

ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)


     local fetch = [[
          SELECT
               skills
          FROM
               users
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
          ["@identifier"] = user.identifier

     }, function(status)
          
          if status ~= nil then
               cb(json.decode(status))
          else
               cb(nil)
          end
    
     end)
end)


RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)

     local insert = [[
          UPDATE
               users
          SET
               skills = @skills
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     MySQL.Async.execute(insert, {
          ["@skills"] = data,
          ["@identifier"] = user.identifier
     })

end)
 
Yolluyorum değiştirip tekrar deneyebilir misiniz.

Kod:
local ESX = nil

TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
    ESX = obj
end)

ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)


     local fetch = [[
          SELECT
               skills
          FROM
               users
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     exports.ghmattimysql:scalar(fetch, {
          ["@identifier"] = user.identifier

     }, function(status)
          
          if status ~= nil then
               cb(json.decode(status))
          else
               cb(nil)
          end
    
     end)
end)


RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)

     local insert = [[
          UPDATE
               users
          SET
               skills = @skills
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     exports.ghmattimysql:execute(insert, {
          ["@skills"] = data,
          ["@identifier"] = user.identifier
     })

end)
 
Kod:
local ESX = nil

TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
    ESX = obj
end)

ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)


     local fetch = [[
          SELECT
               skills
          FROM
               users
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     MySQL.Async.fetchScalar(fetch, {
          ["@identifier"] = user.identifier

     }, function(status)
        
          if status ~= nil then
               cb(json.decode(status))
          else
               cb(nil)
          end
  
     end)
end)


RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)

     local insert = [[
          UPDATE
               users
          SET
               skills = @skills
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     MySQL.Async.execute(insert, {
          ["@skills"] = data,
          ["@identifier"] = user.identifier
     })

end)


Sorun çözüme ulaştı mı ?



 
Yolluyorum değiştirip tekrar deneyebilir misiniz.

Kod:
local ESX = nil

TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj)
    ESX = obj
end)

ESX.RegisterServerCallback("gamz-skillsystem:fetchStatus", function(source, cb)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)


     local fetch = [[
          SELECT
               skills
          FROM
               users
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     exports.ghmattimysql:scalar(fetch, {
          ["@identifier"] = user.identifier

     }, function(status)
         
          if status ~= nil then
               cb(json.decode(status))
          else
               cb(nil)
          end
   
     end)
end)


RegisterServerEvent("gamz-skillsystem:update")
AddEventHandler("gamz-skillsystem:update", function(data)
     local src = source
     local user = ESX.GetPlayerFromId(src)

     local insert = [[
          UPDATE
               users
          SET
               skills = @skills
          WHERE
               identifier = @identifier
     ]]

     exports.ghmattimysql:execute(insert, {
          ["@skills"] = data,
          ["@identifier"] = user.identifier
     })

end)
Deneyip bilgilendirceğim, teşekkürler
 
konu güncel sorunum hala devam ediyor
 
güncel sorunum hala devam ediyor
 
Konu kilitlenebilir. sorunumu hallettim

Sıkıntı şu imiş;

es_extended'ta skills ile alakalı bir kod satırı varmış o skillsleri çektiremediğinden kaynaklı sürekli defaulta çeviriyormuş yada null yazdırıyormuş.
 
Son düzenleme:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!