Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım esx_kashacters ve essentialmode Hatası.

severus07

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 9 ay 27 gün
Mesajlar
233
esx_kashacters scriptini sunucuya ekledik ama ilk girişte yeni karakter aç slotundan önce ekrana esx_identity in kayıt ekranı geliyor ve sonrasında ekran donup kalıyor. essentialmode/client içerisinde main.lua da 5. satırdaki Citizen.CreateThread(function() fonksiyonunun başına # koyduğumuzda bu sorun çözülüyor fakat buseferde oyundan çıktığımızda datada Position güncellenmiyor, her zaman {"z":0.0,"y":0.0,"x":0.0} olarak kalıyor. Sanırım 27. satırdaki TriggerServerEvent('es:updatePositions', pos.x, pos.y, pos.z) eventi çalışmıyor ama onda herhangi bir değişiklik yapmamamıza rağmen çalışmamasının sebebini anlayamadık. Yardımcı olabilirseniz seviniriz.

essentialmode/client içerisinde main.lua:
Kod:
--       Licensed under: AGPLv3        --
--  GNU AFFERO GENERAL PUBLIC LICENSE  --
--     Version 3, 19 November 2007     --

#Citizen.CreateThread(function()  --Güncel essentialmode da değiştirdiğim tek yer.
    while true do
        Citizen.Wait(0)

        if NetworkIsSessionStarted() then
            TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
            TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
            return
        end
    end
end)

local loaded = false
local oldPos
local pvpEnabled = false

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(1000)
        local pos = GetEntityCoords(PlayerPedId())

        if(oldPos ~= pos)then
            TriggerServerEvent('es:updatePositions', pos.x, pos.y, pos.z)
            oldPos = pos
        end
    end
end)

local myDecorators = {}

RegisterNetEvent("es:setPlayerDecorator")
AddEventHandler("es:setPlayerDecorator", function(key, value, doNow)
    myDecorators[key] = value
    DecorRegister(key, 3)

    if(doNow)then
        DecorSetInt(PlayerPedId(), key, value)
    end
end)

local enableNative = {}

local firstSpawn = true
AddEventHandler("playerSpawned", function()
    for k,v in pairs(myDecorators)do
        DecorSetInt(PlayerPedId(), k, v)
    end

    TriggerServerEvent('playerSpawn')
end)

RegisterNetEvent("es:enablePvp")
AddEventHandler("es:enablePvp", function()
    pvpEnabled = true
end)
 
DF
#Citizen.CreateThread(function() --Güncel essentialmode da değiştirdiğim tek yer.
while true do
Citizen.Wait(0)

if NetworkIsSessionStarted() then
TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
return
end
end
end)

Böyle yapmak yerine bunu yapın

--[Citizen.CreateThread(function() --Güncel essentialmode da değiştirdiğim tek yer.
while true do
Citizen.Wait(0)

if NetworkIsSessionStarted() then
TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
return
end
end
end)]
 
DF
#Citizen.CreateThread(function() --Güncel essentialmode da değiştirdiğim tek yer.
while true do
Citizen.Wait(0)

if NetworkIsSessionStarted() then
TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
return
end
end
end)

Böyle yapmak yerine bunu yapın

--[Citizen.CreateThread(function() --Güncel essentialmode da değiştirdiğim tek yer.
while true do
Citizen.Wait(0)

if NetworkIsSessionStarted() then
TriggerServerEvent('es:firstJoinProper')
TriggerEvent('es:allowedToSpawn')
return
end
end
end)]
Dediğin şekilde derredışı bırakmıyor sanırım yanlış yazdın fakat aşağıdaki resimdeki gibi devredışı bıraktım fakat çözüm olmadı.
1688
 
DF
Redme içerisinde "First of all to get this working you need to comment out the `NetworkIsSessionStarted()` Citizen.CreateThread() in *essentialmode\client\main.lua* on line *6 - 16*" yazıyor fakat burda tam olarak ne yapmamı istediğini anlamadım. Lütfen biri anlamama yardımcı olabilir mi?
 
DF
Son düzenleme:
hocam konu yanlış yere açılmış
 
DF
güncel, çözümü bilen biri varsa yardımcı olabilir mi lütfen. Nasıl ekleyeceğim bilemedim. En azından First of all to get this working you need to comment out the `NetworkIsSessionStarted()` Citizen.CreateThread() in *essentialmode\client\main.lua* on line *6 - 16 burda nedemek istiyor yardımcı olur musunuz?
 
DF
Uzun uğraşlar sonunda sorunu düzelttim. Atacağım linkten tüm gerekli scriptler sizde varmı onu kontrol edin eksik varsa tamamlayın, anlattığı gibi kurulumu gerçekleştirin sorun çözülüyor. Yardımcı olanlara teşekkürler.
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!