Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Custom Araç Sesi Metalı

misfauun

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 2 ay 25 gün
Mesajlar
3
E*RP'de illaki denk gelen vardır. Özel araç sesleri ekliyorlar aynı araba fakat yan yana farklı 2 ses. Dosyalarda tahminimce aynı çoğaltıp başka bi araç gibi gösterip vs yapmıyorlar.

Bi yayında denk geldim /ases kodunu kullanıyolar kodun client tarafı bu şekilde

Kod:
RegisterNetEvent('ases')

AddEventHandler('ases', function(sound)

    local playerPed = PlayerPedId()

    if IsPedInAnyVehicle(playerPed) then

        local playerVehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed)

        local prop = QBCore.Functions.GetVehicleProperties(playerVehicle)

        ForceVehicleEngineAudio(playerVehicle, sound)

        TriggerServerEvent("ases:setSound", prop.plate, sound)

    end

end)

server side tarafı yok server side tarafını ve bunu metalıycak olayı yapabilecek arkadaşlar var mıdır?
 
Daha güncel Client Side

Kod:
local aSes = {}

RegisterNetEvent('ases')

AddEventHandler('ases', function(sound)

    local playerPed = PlayerPedId()

    if IsPedInAnyVehicle(playerPed) then

        local playerVehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed)

        local prop = QBCore.Functions.GetVehicleProperties(playerVehicle)

        TriggerServerEvent("ases:setSound", prop.plate, sound)

        TriggerServerEvent("ases:server:setArr", prop.plate, sound)

    end

end)



RegisterNetEvent('ases:client:setArr')

AddEventHandler('ases:client:setArr', function(plate, sound)

    aSes[plate] = {sound = sound, active = false}

end)



Citizen.CreateThread(function()

    while QBCore == nil do Citizen.Wait(100) end

    QBCore.Functions.TriggerCallback("ases:firstlogin", function(result) aSes = result end)

    while true do

        Citizen.Wait(1000)

        local allVehicle = GetGamePool('CVehicle')

        for i=1, #allVehicle do

            local vehicleSound = aSes[GetVehicleNumberPlateText(allVehicle[i])]

            if vehicleSound then

                local dist = #(GetEntityCoords(allVehicle[i]) - playerPedCoords)

                if dist < 150 and not vehicleSound.active then

                    vehicleSound.active = true

                    ForceVehicleEngineAudio(allVehicle[i], vehicleSound.sound)

                elseif dist > 150 and vehicleSound.active then

                    vehicleSound.active = false

                end

            end

        end

    end

end)
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!