Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
  • Discord Adresimize katılın 3 GÜN Sürecek olan VIP Çekilişi Başladı. Discord: https://dc.fivemturk.com
DF DF
DF DF
DF DF

anticheat

  1. MertBaran

    Paylaşım [ÜCRETSİZ] Trigger İle Envanter Açmayı Engelleme

    Sistemden bahsetmek gerekirse karşı tarafın envanteri açılınca açan kişi ile karşı tarafın olduğu konum checklenip eğerki karşı tarafa uzak iseniz envanter açan tarafı banlıyor. Şuanlık sadece qb_inventory uyumludur eğerki bilginiz var ise kolay bi şekilde diğer envanterlere de geçirilebilecek...
  2. gaunthlow

    Script [ÜCRETLİ] - GAUNTH ANTİCHEAT - GAC

    ÖNCELİKLE MERHABA ARKADAŞLAR NORMALDE BEN BİR ANTİ-CHEAT SATICISI DEĞİLİM FAKAT BİLEN BİLİR FİVEM CAMİASINDA HİLECİ OLARAK BİLİNİYORUM, SAHİP OLDUĞUM TÜM METHODLARI FİXLEMİŞ DURUMDAYIM SUNUCUNUZU EN İYİ ŞEKİLDE KORUYABİLECEĞİNDEN EMİNİM VE DİĞER ANTİ-CHEAT SAHİPLERİ İLE ARAMDA ÇOK SORUN VAR AMA...
  3. MertBaran

    Paylaşım [ÜCRETSİZ] High Level Security AClerden kurtulun!

    Github Link: GitHub - MertXBaran/gayundprotection: addItem triggerlerinden silah basmayı tamamen engeller Preview: Gaynund Protection Blacklist için bi config açmana gerek yok kolay yolu attığım dosyada var Uberi kaldırmaktan kurtulabilirsiniz ya! ? Configs: Niyet ettim bi bok bilgisi...
  4. gaunthlow

    Script GAUNTH ANTİCHEAT | High Level of Security | GAC

    ÖNCELİKLE MERHABA ARKADAŞLAR NORMALDE BEN BİR ANTİ-CHEAT SATICISI DEĞİLİM FAKAT BİLEN BİLİR FİVEM CAMİASINDA HİLECİ OLARAK BİLİNİYORUM KİMİSİNİN KORKULU RÜYASI KİMİSİNİN DOSTUYUM SAHİP OLDUĞUM BİLGİLER İLE SUNUCULARA ZARAR VERDİM BU VAKİTE KADAR Kİ HADDİNİ BİLMEYENE YİNE VERİRİM ORASI AYRI FAKAT...
  5. Rawe

    Script Warden Anticheat Source

    Öncelikle merhaba. rw-anticheat'ın sahibi olarak edindiğim tecrübelerle birlikte yeni bir anticheat geliştirerek satmaya karar verdim. Source benimde bu güne kadar kurucusu olduğum PowerAC ve VAC adı altında kullanılarak +50 müşteriyi geçmiştir (daha da fazla olabilir). Satış sunucumuzun nuke...
  6. THEXT0

    Script [ÜCRETLİ] YENİ ZT-AC V1.0 SATIŞA ÇIKTI

    Konu Kapatılacak AC : Join the ZT - AC Discord Server!
  7. imry

    Paylaşım MAC - Lisanssız hali

    Çok uzun zamandır anticheate merağım vardı. Yapmaya başladım ve TR'de olan en iyisi olduğunu düşünüyorum. Bir ara vermeye karar verdim 1 Ay gibi. Sebebi forumlardaki dramalar/sidik yarıştırmaya çalışmalar. Rekabet iyidir fakat dozunda iyidir. Anticheati obfuscateli bir şekilde lisanssız...
  8. mehmetefeerkan

    Paylaşım [ÜCRETSİZ] | FivemTurk Global Banlist | HİLE VE TROLLERİ AĞLATIYORUZ | 5000+ ID BANLI | API ERİŞİMİ

    Selamlar herkese; dostum n0thing ve ben 8'den fazla sunucunun ve 3 adet aktif Anticheat'in banlistlerini tek bir havuzda birleştirdik ve herkese hazır/açık hale getirmek bir yana dursun, hemen kullanmaya başlayabilmeniz içinse hazır bir script te yaptık. ----- ---- Repo : GitHub...
  9. mehmetefeerkan

    Tanıtım [YAKINDA] | 5MT Global Banlist | feat. PAC & Ruins & Synergy Development

    Normalde adını FiveMTurk Global Banlist olarak koyacaktım, lakin sıkıntı çıkarır diye henüz yapmadım. Uygun görülmesi durumunda yetkililer başlıktaki 5MT'yi FiveMTurk olarak değiştirebilir. Fikir şu; Perdition AC, Ruins PVP, Earth Roleplay, FYAC gibi uzun süre kullanılmış anticheatler/büyük...
  10. mehmetefeerkan

    Paylaşım yardımcı paylaşım - developer arkadaşlarım ilgilenebilir

    Örnek konuya aykırı oldu biraz ama idare edin sn. moderatörler 3-4 saattir f8 basılıp basılmadığını algılamaya çalışıyoruz client-side'da Biraz mala bağladık; araştırdım meğersem binary'nin içinde oyunun algılamasının önüne geçiliyormuş. Anticheat falan yazan dostlarımın aklında bulunsun eğer...
  11. CanBerkKosava

    konu kilit

    konu kilit. fyac source kullaniom
  12. DilekHikmet

    Paylaşım Perdition Anticheat leak

    yani pac adındaki yeni boktan anti cheat'i bildiğiniz için ve tüm sürümlerine sahip olduğum için sızdırılma zamanı geldi ve whit3 ac'yi sızdırdıklarında bu boktan sürümü yayınlamaya karar verdim //
  13. R3DFL4M3

    Paylaşım ÜCRETSİZ P*C HERKES İÇİN

    tr nin en iyi ac siymiş öyle dediler ? tıkla indir VT
  14. KonaN

    Paylaşım [FREE] FIGURE ANTICHEAT LEAK LASTEST

    A free leak of the biggest monkey whit3 and his shitty code that copying it from around the cracked acs if you wanna get a better Anticheat check discord.gg/jVY9G6breE Showcase : EDIT: SO WHIT3 BEEN SAYING THAT HE LEFT A BACKDOOR AND IT'S NOT THE LATEST SO HERE IS THE NEW ONE RELEASED AND...
  15. Serhat18

    Paylaşım Eski Srhtac (Edit Anticheat)

    Srht-Ac Eski Bir Versiyonudur Birkaç ac birleşimi edit bir acdir İdare eder seviyede bişi yüksek ihtimal işinizi görmez ama olsun LİNK VT
  16. mehmetefeerkan

    GodzillAC ÖMÜR BOYU 120$ YERİNE 400TL | (CRACKED - SÜREKLİ GÜNCEL)

    //
  17. RAXIC

    Soru Sunucumdaki anti cheati nasıl deneyebilirim.

    Sunucuma anti cheat kurdum videolarda anticheat yazılımını denemek için hile açıyorlar bende böyle bişey yapmak istiyorum nasıl yapabilirim. Ama ban yemektende korkuyorum . Yapanlar falan ban yiyormudur bu konu hakkında bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilirmi.
  18. Ayazzz

    Script Ücretli figure-anticheat [FAC]

    Uzun zamandır ekipçe bir anticheat çıkarma fikrimiz vardı şimdi de bu planı gerçeğe dökmeye başladık. Konu eleştirilere notlara açıktır ama şu ac den çaldınız vs gibi iğrenç ve gerçeklik payı olmayan yorumlar moderatörler tarafından kaldırılacaktır. Anticheat şuanda betada dır yaptığımız...
  19. imn0thing

    Tanıtım Perdition Anticheat - 2.0 Release

    Moderatör arkadaşlarım önceki konuyu kapatırsanız çok iyi olur Başlangıç not Selam dostlar biliyorsunuz ki önceden test amaçlı anticheatimizi beta testlerine sokmuştuk. Resmon fazlaydı bazı şeyler gereksizdi configler aşırı detaylıydı falan artık bunların hepsini çözdük yani her şey...
  20. ADANALI

    Fivem Hileler Hakkında Açıklama VE Alien Menu

    //

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!