Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Zaman ilerledikçe ms i arttıran script

pltrdgms

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 1 ay 11 gün
Mesajlar
63
başlıktada belirttiğim gibi atıyorum her dakika ms değeri 0,05 artıyor ve ve bi kaç saat sonunda ms değeri 5lere altılara çıkıyor. sebep olan kod satırı:

Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do 
        for k, v in pairs(TreePos) do 
            local Tree = CreateObject(GetHashKey('Prop_Tree_Cedar_03'), v.x, v.y, v.z, true, true, true)
            FreezeEntityPosition(Tree, true)
            table.insert(TreeStation, Tree)
        end
        Citizen.Wait(30000)
        for k, v in pairs(TreeStation) do 
            DeleteEntity(v)
        end
    end
end)

bu kod satırında citizen wait düşürdüğümde örn 3sn çektiğimde her3 saniyede ms yükseliyor. yükseltiğimdede aynı şekilde ama yükselttiğimdede o süre geçene kadar yeni ağaç spawn olmuyor.



aşağıdada bağlantılı olduğu satırları


Kod:
local TreeStation = {}
local TreePos = {
    { x = -511.607, y = 5401.295, z = 72.904 },
    { x = -499.199, y = 5390.437, z = 74.658 },
    { x = -487.308, y = 5391.439, z = 75.976 },
    { x = -516.813, y = 5382.376, z = 69.32 },
    { x = -519.28, y = -5390.956, z = 69.314 },
    { x = -520.488, y = 5396.993, z = 70.954 },
    { x = -489.21, y = 5387.261, z = 75.823 },
    { x = -483.748, y = 5387.838, z = 76.445 },
    { x = -489.176, y = 5396.343, z = 75.545 },
    { x = -466.356, y = 5396.036, z = 77.17 },
}
Citizen.CreateThread(function()
    LoadModel('Prop_Tree_Cedar_03')
    LoadModel('prop_woodpile_01c')
    LoadAnimDict('melee@hatchet@streamed_core')
    LoadAnimDict('melee@large_wpn@streamed_core')
    LoadAnimDict('anim@heists@narcotics@trash')
end)
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        for k, v in pairs(TreePos) do
            local Tree = CreateObject(GetHashKey('Prop_Tree_Cedar_03'), v.x, v.y, v.z, true, true, true)
            FreezeEntityPosition(Tree, true)
            table.insert(TreeStation, Tree)
        end
        Citizen.Wait(30000)
        for k, v in pairs(TreeStation) do
            DeleteEntity(v)
        end
    end
end)
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)
        if ESX.PlayerData.job and ESX.PlayerData.job.name == 'emlak' then       
            for _, tree in pairs(TreeStation) do
                local TreeCoords = GetEntityCoords(tree)
                local PlyToTree = GetDistanceBetweenCoords(GetEntityCoords(PlayerPedId()), GetEntityCoords(tree), true)
                if PlyToTree < 3.0 then
                    Draw3DText(TreeCoords.x, TreeCoords.y, TreeCoords.z + 2, _U('agac_kes'))
               
                    if IsControlJustReleased(0, 38) then
                        if GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId()) == GetHashKey('WEAPON_HATCHET')  then
                        CutTree(tree)
                        else
                        Bildirim(_U('no_balta'))
                        end
                    end
                end
            end
        end 
    end
end)
--[[    Function    ]]
function CutTree(tree)
    local ped = PlayerPedId()
    local heal = GetEntityHeading(GetPlayerPed(-1)) 
    heal = heal + 180
    FreezeEntityPosition(ped, true)
    TaskPlayAnim(ped, "melee@hatchet@streamed_core", "plyr_front_takedown", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
    Wait(2000)
    TaskPlayAnim(ped, "melee@hatchet@streamed_core", "plyr_front_takedown", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false) 
    Wait(2000)
    TaskPlayAnim(ped, "melee@hatchet@streamed_core", "plyr_front_takedown_b", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
    Wait(2000)
    ClearPedTasksImmediately(PlayerPedId())
    SetEntityRotation(tree, 10.0, -0, heal, false, true)
    Citizen.Wait(100)
    SetEntityRotation(tree, 20.0, -0, heal, false, true)
    Citizen.Wait(100)
    SetEntityRotation(tree, 30.0, -0, heal, false, true)
    Citizen.Wait(100)
    SetEntityRotation(tree, 40.0, -0, heal, false, true)
    Citizen.Wait(100)
    SetEntityRotation(tree, 50.0, -0, heal, false, true)
    Citizen.Wait(100)
    SetEntityRotation(tree, 60.0, -0, heal, false, true)
    Citizen.Wait(100)
    SetEntityRotation(tree, 70.0, -0, heal, false, true)
    Citizen.Wait(100)
    SetEntityRotation(tree, 80.0, -0, heal, false, true)
    Citizen.Wait(100)
    FreezeEntityPosition(ped, false)
    BreakTrue(tree)
end
function BreakTrue(tree)
    Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            Citizen.Wait(0)
            local PlyCoords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
            local PlyToTree = GetDistanceBetweenCoords(GetEntityCoords(PlayerPedId()), GetEntityCoords(tree), true)
            if DoesEntityExist(tree) then
                if PlyToTree > 4.0 and PlyToTree < 8.0 then
                    Draw3DText(PlyCoords.x, PlyCoords.y, PlyCoords.z + 1 , _U('kere_kes'))
                    if IsControlJustReleased(0, 38) then
                        if GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId()) == GetHashKey('WEAPON_HATCHET')  then
                            FreezeEntityPosition(PlayerPedId(), true)
                            TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "melee@large_wpn@streamed_core", "ground_attack_on_spot", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false) 
                            Wait(2000)
                            TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "melee@large_wpn@streamed_core", "ground_attack_on_spot", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false) 
                            Wait(2000)
                            TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "melee@large_wpn@streamed_core", "ground_attack_on_spot", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false) 
                            Wait(2000)
                            FreezeEntityPosition(PlayerPedId(), false)
                            ClearPedTasksImmediately(PlayerPedId())
                            Wait(1000)
                            DeleteEntity(tree)
                            GetWood()
                        else
                            Bildirim(_U('no_balta'))
                        end
                    end
                end
            end
        end
    end)
end
function GetWood()
    local PlyCoords = GetEntityCoords(PlayerPedId())
    local wood = CreateObject(GetHashKey('prop_woodpile_01c'), PlyCoords.x + 2, PlyCoords.y + 2, PlyCoords.z - 1, true, true, true)
    local WoodCoords = GetEntityCoords(wood)
    local PlyToWood = GetDistanceBetweenCoords(PlyCoords, WoodCoords, true)
    Citizen.CreateThread(function()
        while true do
            Citizen.Wait(0)
            if DoesEntityExist(wood) then
                if PlyToWood < 3.0 then
                    Draw3DText(WoodCoords.x, WoodCoords.y, WoodCoords.z + 1, _U('kere_top'))
       
                    if IsControlJustReleased(0, 38) then
                        TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "anim@heists@narcotics@trash", "pickup", 8.0, -8.0, -1, 0, 0, false, false, false)
                        Citizen.Wait(2000)
                        TriggerServerEvent('esx_odun:keresteVer')
                        DeleteObject(wood)
                    end
                end
            end
        end
    end)
end




Scriptin tamamı


virüstotal
 
Son düzenleme:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!