Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım yindir ybindir kodları

hasannnnn

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 1 ay 13 gün
Mesajlar
931
policejob client içine
Kod:
RegisterNetEvent('hasan:ybindir')
  AddEventHandler('hasan:ybindir', function()
      local playerPed = PlayerPedId()
      local coords = GetEntityCoords(playerPed)
      if IsAnyVehicleNearPoint(coords, 5.0) then
          local vehicle = GetClosestVehicle(coords, 5.0, 0, 71)
          if DoesEntityExist(vehicle) then
              local maxSeats, freeSeat = GetVehicleMaxNumberOfPassengers(vehicle)
              for i=maxSeats - 1, 0, -1 do
                  if IsVehicleSeatFree(vehicle, i) then
                      freeSeat = i
                      break
                  end
              end
              if freeSeat then
                  TaskWarpPedIntoVehicle(playerPed, vehicle, freeSeat)
                  DragStatus.IsDragged = false
              end
          end
      end
  end)
RegisterCommand("ybindir",function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
    if closestPlayer ~= -1 and closestDistance <= 2.0 then
        ESX.TriggerServerCallback('policejob:isplayerdead', function(isPedDead)
        if isPedDead then
            TriggerServerEvent('hasan:yaralibindir', GetPlayerServerId(closestPlayer))
        else
            TriggerEvent("notification","Kişi yaralı değil",2)
        end
        end, GetPlayerServerId(closestPlayer))   
    else
        TriggerEvent("notification","Yakında oyuncu yok",2)
    end   
end)



RegisterNetEvent('hasan:yaralıindir')
AddEventHandler('hasan:yaralıindir', function()
    local playerPed = PlayerPedId()
    if not IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
        return
    end
    local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false)
    TaskLeaveVehicle(playerPed, vehicle, 16)
end)

RegisterCommand("yindir",function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
    if closestPlayer ~= -1 and closestDistance <= 2.0 then
        ESX.TriggerServerCallback('policejob:isplayerdead', function(isPedDead)
            if isPedDead then
                TriggerServerEvent('hasan:yaralindir', GetPlayerServerId(closestPlayer))
            else
                TriggerEvent("notification","Kişi yaralı değil",2)
            end
        end, GetPlayerServerId(closestPlayer))   
    else
     TriggerEvent("notification","Yakında oyuncu yok",2)
    end   
end)

server tarafına

Kod:
RegisterServerEvent('hasan:yaralibindir')
AddEventHandler('hasan:yaralibindir', function(target)
    TriggerClientEvent('hasan:ybindir', target)
end)

RegisterServerEvent('hasan:yaralindir')
AddEventHandler('hasan:yaralindir', function(target)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
        TriggerClientEvent('hasan:yaralıindir', target)
end)

ESX.RegisterServerCallback('policejob:isplayerdead', function(source, cb, target)
    local player = ESX.GetPlayerFromId(target)
    MySQL.Async.fetchAll('SELECT is_dead FROM users WHERE identifier = @identifier', {
        ['@identifier'] = player.identifier
    }, function(result)
        local isDead = result[1].is_dead
        cb(isDead)
    end)
end)
Bildirimleri değiştirmeyi unutmayın
 
DF
bende olmuyor bındırılmıyor ölme anımasyonuda var
 
DF
policejob client içine
Kod:
RegisterNetEvent('hasan:ybindir')
  AddEventHandler('hasan:ybindir', function()
      local playerPed = PlayerPedId()
      local coords = GetEntityCoords(playerPed)
      if IsAnyVehicleNearPoint(coords, 5.0) then
          local vehicle = GetClosestVehicle(coords, 5.0, 0, 71)
          if DoesEntityExist(vehicle) then
              local maxSeats, freeSeat = GetVehicleMaxNumberOfPassengers(vehicle)
              for i=maxSeats - 1, 0, -1 do
                  if IsVehicleSeatFree(vehicle, i) then
                      freeSeat = i
                      break
                  end
              end
              if freeSeat then
                  TaskWarpPedIntoVehicle(playerPed, vehicle, freeSeat)
                  DragStatus.IsDragged = false
              end
          end
      end
  end)
RegisterCommand("ybindir",function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
    if closestPlayer ~= -1 and closestDistance <= 2.0 then
        ESX.TriggerServerCallback('policejob:isplayerdead', function(isPedDead)
        if isPedDead then
            TriggerServerEvent('hasan:yaralibindir', GetPlayerServerId(closestPlayer))
        else
            TriggerEvent("notification","Kişi yaralı değil",2)
        end
        end, GetPlayerServerId(closestPlayer))  
    else
        TriggerEvent("notification","Yakında oyuncu yok",2)
    end  
end)



RegisterNetEvent('hasan:yaralıindir')
AddEventHandler('hasan:yaralıindir', function()
    local playerPed = PlayerPedId()
    if not IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
        return
    end
    local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false)
    TaskLeaveVehicle(playerPed, vehicle, 16)
end)

RegisterCommand("yindir",function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
    if closestPlayer ~= -1 and closestDistance <= 2.0 then
        ESX.TriggerServerCallback('policejob:isplayerdead', function(isPedDead)
            if isPedDead then
                TriggerServerEvent('hasan:yaralindir', GetPlayerServerId(closestPlayer))
            else
                TriggerEvent("notification","Kişi yaralı değil",2)
            end
        end, GetPlayerServerId(closestPlayer))  
    else
     TriggerEvent("notification","Yakında oyuncu yok",2)
    end  
end)

server tarafına

Kod:
RegisterServerEvent('hasan:yaralibindir')
AddEventHandler('hasan:yaralibindir', function(target)
    TriggerClientEvent('hasan:ybindir', target)
end)

RegisterServerEvent('hasan:yaralindir')
AddEventHandler('hasan:yaralindir', function(target)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
        TriggerClientEvent('hasan:yaralıindir', target)
end)

ESX.RegisterServerCallback('policejob:isplayerdead', function(source, cb, target)
    local player = ESX.GetPlayerFromId(target)
    MySQL.Async.fetchAll('SELECT is_dead FROM users WHERE identifier = @identifier', {
        ['@identifier'] = player.identifier
    }, function(result)
        local isDead = result[1].is_dead
        cb(isDead)
    end)
end)
Bildirimleri değiştirmeyi unutmayın

Yararlı paylaşım teşekkürler kendi yaptığımda crash verdiriyordu karşıdaki kişiye :D
 
DF
policejob client içine
Kod:
RegisterNetEvent('hasan:ybindir')
  AddEventHandler('hasan:ybindir', function()
      local playerPed = PlayerPedId()
      local coords = GetEntityCoords(playerPed)
      if IsAnyVehicleNearPoint(coords, 5.0) then
          local vehicle = GetClosestVehicle(coords, 5.0, 0, 71)
          if DoesEntityExist(vehicle) then
              local maxSeats, freeSeat = GetVehicleMaxNumberOfPassengers(vehicle)
              for i=maxSeats - 1, 0, -1 do
                  if IsVehicleSeatFree(vehicle, i) then
                      freeSeat = i
                      break
                  end
              end
              if freeSeat then
                  TaskWarpPedIntoVehicle(playerPed, vehicle, freeSeat)
                  DragStatus.IsDragged = false
              end
          end
      end
  end)
RegisterCommand("ybindir",function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
    if closestPlayer ~= -1 and closestDistance <= 2.0 then
        ESX.TriggerServerCallback('policejob:isplayerdead', function(isPedDead)
        if isPedDead then
            TriggerServerEvent('hasan:yaralibindir', GetPlayerServerId(closestPlayer))
        else
            TriggerEvent("notification","Kişi yaralı değil",2)
        end
        end, GetPlayerServerId(closestPlayer))  
    else
        TriggerEvent("notification","Yakında oyuncu yok",2)
    end  
end)



RegisterNetEvent('hasan:yaralıindir')
AddEventHandler('hasan:yaralıindir', function()
    local playerPed = PlayerPedId()
    if not IsPedSittingInAnyVehicle(playerPed) then
        return
    end
    local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false)
    TaskLeaveVehicle(playerPed, vehicle, 16)
end)

RegisterCommand("yindir",function()
    local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()
    if closestPlayer ~= -1 and closestDistance <= 2.0 then
        ESX.TriggerServerCallback('policejob:isplayerdead', function(isPedDead)
            if isPedDead then
                TriggerServerEvent('hasan:yaralindir', GetPlayerServerId(closestPlayer))
            else
                TriggerEvent("notification","Kişi yaralı değil",2)
            end
        end, GetPlayerServerId(closestPlayer))  
    else
     TriggerEvent("notification","Yakında oyuncu yok",2)
    end  
end)

server tarafına

Kod:
RegisterServerEvent('hasan:yaralibindir')
AddEventHandler('hasan:yaralibindir', function(target)
    TriggerClientEvent('hasan:ybindir', target)
end)

RegisterServerEvent('hasan:yaralindir')
AddEventHandler('hasan:yaralindir', function(target)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)
        TriggerClientEvent('hasan:yaralıindir', target)
end)

ESX.RegisterServerCallback('policejob:isplayerdead', function(source, cb, target)
    local player = ESX.GetPlayerFromId(target)
    MySQL.Async.fetchAll('SELECT is_dead FROM users WHERE identifier = @identifier', {
        ['@identifier'] = player.identifier
    }, function(result)
        local isDead = result[1].is_dead
        cb(isDead)
    end)
end)
Bildirimleri değiştirmeyi unutmayın

Ayrıca serverside ve clientsidea

ESX = nil
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)

şunları unutmuşsunuz konuya eklerseniz daha hoş olur.
 
DF
paket ile alakalı olabilir ben bu kodu nereye yazıcam senın söyledıgın kodu
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!