Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Slotlu, Ağırlık sistemli: Esx_İnventoryHud

Possible

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
5 yıl 1 ay 23 gün
Mesajlar
360
Web sitesi
discord.gg
Discord
Possible#6450
Bu Envanter Scripti Disc-inventoryhud değildir Entegre Edilip Esx_İnventoryHud a çevirilmiştir.
Türkçeye çevirecek zamanım olmadı kusura bakmayın.
locales dosyalarından çevirebilirsiniz.

Kurulum:
SQL isimli database yi okutup startlarını verseniz yeterlidir.

Resim Envanter Boş:

Evnvanter Dolu:

İndirme Linki

VirusTotal:

Destek için:
discord.gg/2zkNF8y
 
Son düzenleme:
Şu an için sadece 1920x1080'de ekrana oturduğunu çalıştığını söylerseniz daha faydalı olabilir eğer fixlemediyseniz.
 
Şu an için sadece 1920x1080'de ekrana oturduğunu çalıştığını söylerseniz daha faydalı olabilir eğer fixlemediyseniz.
Fixleme yolunu biliyor musunuz acaba?
 
Merhaba , şarjörleri kullan yapamıyorum problem nedir?
 
disc-ammo kullanıyor musunuz?
envanterin içinde barınmıyordur o özellik muhtemelen
Çözünürlüğün nasıl fixleneceği hakkında bilginiz var mı acaba?
 
Sorununuz nedir daha detaylı anlatırsanız yardımcı olayım ?
1920*1080 çözünürlük harici kullananlarda Envanter ekrana sığmıyor. Misal 1440*900 kullanan birisinde envanter sığmıyor.
 
1920*1080 çözünürlük harici kullananlarda Envanter ekrana sığmıyor. Misal 1440*900 kullanan birisinde envanter sığmıyor.
Çözeriz fixleyip hemen güncellerim sıkıntı yok, denemeye vaktim olmamıştı.
Elime makina geçmesini bekliyorum geçtikten sonra türkçeleştirip fixlerim upload eder paylaşırım burada.
 
Çözeriz fixleyip hemen güncellerim sıkıntı yok, denemeye vaktim olmamıştı
Türkçe'leştirmesini bitirdim sayılır. Ağırlıkları giriyorum. 2 adet sorun tespit ettim şimdiye dek. Birisi çözünürlük olayı, diğeri ise Envanter'den Bagaj'a item verirken 2'şer 2'şer atıp, 1'er 1'er alıyor.
 
Türkçe'leştirmesini bitirdim sayılır. Ağırlıkları giriyorum. 2 adet sorun tespit ettim şimdiye dek. Birisi çözünürlük olayı, diğeri ise Envanter'den Bagaj'a item verirken 2'şer 2'şer atıp, 1'er 1'er alıyor.
Onu da göz önünde bulunduracağım, yarına linki yenilemiş olurum. Başka sorun tespit ederseniz söyleyin onları da halledeyim.
 
Onu da göz önünde bulunduracağım, yarına linki yenilemiş olurum. Başka sorun tespit ederseniz söyleyin onları da halledeyim.
Tamamdır, teşekkürler. Bir şey bulursam yazarım yine.
 
disc-ammo kullanıyor musunuz?
envanterin içinde barınmıyordur o özellik muhtemelen

evet kullanıyorum çözdüm problemi birde hocam bu inventoryhud da kıyafet vb değiştirince şarjör bugu ve item kopyalama için birşey varmı?
 
evet kullanıyorum çözdüm problemi birde hocam bu inventoryhud da kıyafet vb değiştirince şarjör bugu ve item kopyalama için birşey varmı?
Size bugları söyleyeyim cheat engine kapatmak için launcher kullanabilirsiniz.
Oyuncularınıza asla depo vermeyin.
 
Arkadaşlar attığım ui.css'i sizde olan ui.css ile değiştirip sonucunu buraya atar mısınız ?


 
Bir sorunda şu es_extended itemleri tam sayı olarak kaydediyor bu envanter ise ondalıklı itemler var es_extended dolunca ağırlığın olsada item alamıyorsun veya artırdın diyelim item alma sınırını bu sefer yerden item alınca kiloğramı geçip bozuluyor.
 
Son düzenleme:
Tamam çözdüm bunu öncelikle veri tabanından weight veri tipini FLOAT yapın sonra es_extended/config.lua da Config.MaxWeight = bunu esx_inventoryhud/config.lua dosyasındaki Config.Limit = ile aynı değer yapın ayrıca itemlerinizin weightlerini de veritabanından düzeltin standart 20 olarak galiyor galiba neyse.
Son olarak es_extended/server/main.lua ya şu kodu ekleyin.
Kod:
RegisterNetEvent('esx:onPickup')
AddEventHandler('esx:onPickup', function(id)
    local pickup, xPlayer,success = ESX.Pickups[id], ESX.GetPlayerFromId(source)
    if pickup then
        if pickup.type == 'item_standard' then   
            
            local maxWeight, currentWeight = xPlayer.maxWeight , xPlayer.weight
            local item = xPlayer.getInventoryItem(pickup.name)
            local newWeight = currentWeight + (item.weight * pickup.count)
            local remaining = 0
            TriggerClientEvent('esx:removePickup', -1, id)
            
            while (maxWeight < newWeight) and (0 < pickup.count) do
                 pickup.count = pickup.count - 1
                 remaining = remaining + 1
                 newWeight = currentWeight + (item.weight * pickup.count)
            end
            if pickup.count > 0 then
                xPlayer.addInventoryItem(pickup.name, pickup.count)
                success = true
            end
            if remaining > 0 then
                xPlayer.showNotification(_U('threw_cannot_pickup'))
                local pickupLabel = ('~y~%s~s~ [~b~%s~s~]'):format(item.label, remaining)
                ESX.CreatePickup('item_standard', pickup.name, remaining, pickupLabel, source)
            end

    -- if pickup then
        -- if pickup.type == 'item_standard' then
            -- if xPlayer.canCarryItem(pickup.name, pickup.count) then
                -- xPlayer.addInventoryItem(pickup.name, pickup.count)
                -- success = true
            -- else
                -- xPlayer.showNotification(_U('threw_cannot_pickup'))
            -- end
            
        elseif pickup.type == 'item_account' then
            success = true
            xPlayer.addAccountMoney(pickup.name, pickup.count)
        elseif pickup.type == 'item_weapon' then
            if xPlayer.hasWeapon(pickup.name) then
                xPlayer.showNotification(_U('threw_weapon_already'))
            else
                success = true
                xPlayer.addWeapon(pickup.name, pickup.count)
                xPlayer.setWeaponTint(pickup.name, pickup.tintIndex)

                for k,v in ipairs(pickup.components) do
                    xPlayer.addWeaponComponent(pickup.name, v)
                end
            end
        end

        if success then
            ESX.Pickups[id] = nil
            TriggerClientEvent('esx:removePickup', -1, id)
        end
    end
end)
422den başlıyor bu kodla yerdeki itemin alabildiğimiz kadarını alıp gerisini bırakmayı ekledim.
 
yukledıgımde herkesi sunucudan atıp hata veriyor
 
ünlü mü olduk şimdi .
bu script de çok hata var arkadaşar. düzeltmesini bilmiyorsanız hiç bu topa girmeyin.
ayrıca hata olduğunu belirtmek için screenshot almıştım o resimleri. :) silahı slotlara koyunca ağırlığı gidiyor. üstüne gelince ağırlığı sayılıyor.
 
Son düzenleme:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!