Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

ServerButik terbiyesizliği ve müşteri ile dalga geçmesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enez9809

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 9 ay
Mesajlar
4
Merhaba,

19.05.2020 de serverbutik.com.tr den bir vds ürün satın aldım. ürünü satın aldığımda ürünün hizmet panelinde herhangi bir win10 veya bir işletim sistemi kurma bölmü bulunmamaktaydı ve bana gelen mailde sistemin hazırlandığına dair bir ibare bulunmaktaydı. ( ) daha sonra 2 saaten fazla bekledim fakat yeni bir mail gelmedi veya sunucu aktif olmadı bu nedenle destek talebi attım ( ) daha sonra kendileri ilk yanıtlarında hizmetlerim bölmünde windows kurabileceğim bir seçenek olduğunu söylediler fakat öyle bir seçenek yoktu daha sonra bunun olmadığının ekran görütüsünü kendilerine atıp beklemeye başladım parasını ödediğim sunucunun adeta 1 günü direk eriyordu daha sonra 1 saat boyunca cevap gelmedi bende beklemekten sıkılıp discord sunucularına gittim ve rasgele bir yetkiliye yazdım.

Konuşma Görüntüleri :

Gördüğünüz üzere kendileri sorduğum soru üzerine direk ürünü iptal edip iade yoluna gitmiş ve şuanda ücretim iade olmamıştır eğer ücret 4 gün içinde yatmaz ise resmi kanallar üzerindende kendilerini şikayet edicem. Bu müşteri anlayışından yoksun ve daha olgunlaşmamış insanların yönettiği siteden alışveriş yapmamanızı öneririm.
 
Ben üslüpta herhangi bir terbiyesizlik görmedim. Sizinle dalga geçtiği bir durumda yok. Hatta sizin terbiyesizce konuşmanıza rağmen güzel bir dil ile iade ediceğini belirtmiş arkadaşı tebrik ederim bu güzel üslübundan dolayı.
 
Merhaba, Oncelikle bu şekilde iğneleyici bir tonda yaptığınız destek talebiniz kimse tarafından hoş karşılanmaz. Ülkece yoğun bir zamandan geçiyoruz. Korona virüsü sebebiyle herkes elektronik ortama dadanmış bulunmakta hızlı dönüş yapamıyoruz. Fakat şunu anladım ki hiç bir anlayışınız bulunmamakta Sorununuzu çözüme kavuşturulmasına sevinmeyip. Hala daha konuyu uzatmaya devam ediyorsunuz kimseyi bizden hizmet almak zorunda bırakmıyoruz tercih ettiniz aldığınız hizmetten memnun kalmamışsanız ki kalmamışsınız para iadeniz yapılmış. Şimdi konuyu toparlamam gerekirse;

- Size ticket için kurallarımızda yer alan süre içerisinde dönüş sağlanmış.
- Sizin yaşadığınız problem 12 saatten kısa bir süre içerisinde çözümlenmiş.
- Buna rağmen beğenmediğiniz takdirde iadeniz yapılmış.

Bir hosting firmanızdan beklentiniz nedir çok merak ediyorum.


Saygılarımla -SB Yönetim
 
Beklemekten ve sabırlı olmaktan acizseniz adamların yapacağı bir şey yok
 
Beklemekten ve sabırlı olmaktan acizseniz adamların yapacağı bir şey yok
Dünya kadar firma ile çalıştım sitede ticketlar beklerken dcde laklak yapıp sonra bide gelip müşteriye o zaman iade ediyorum direk diyip kovan böyle müşteri değeri bilmez adamları savunmanı yalakalıktan başka bir şey olarak nitelendirmiyorum.
 
Merhaba, Oncelikle bu şekilde iğneleyici bir tonda yaptığınız destek talebiniz kimse tarafından hoş karşılanmaz. Ülkece yoğun bir zamandan geçiyoruz. Korona virüsü sebebiyle herkes elektronik ortama dadanmış bulunmakta hızlı dönüş yapamıyoruz. Fakat şunu anladım ki hiç bir anlayışınız bulunmamakta Sorununuzu çözüme kavuşturulmasına sevinmeyip. Hala daha konuyu uzatmaya devam ediyorsunuz kimseyi bizden hizmet almak zorunda bırakmıyoruz tercih ettiniz aldığınız hizmetten memnun kalmamışsanız ki kalmamışsınız para iadeniz yapılmış. Şimdi konuyu toparlamam gerekirse;

- Size ticket için kurallarımızda yer alan süre içerisinde dönüş sağlanmış.
- Sizin yaşadığınız problem 12 saatten kısa bir süre içerisinde çözümlenmiş.
- Buna rağmen beğenmediğiniz takdirde iadeniz yapılmış.

Bir hosting firmanızdan beklentiniz nedir çok merak ediyorum.


Saygılarımla -SB Yönetim

Beklenen şey sitenizde resmi olarak bulunan destek talepleri dikkate alınmayıp discorddan atılan bir mesajla iş yapmanız ve bunu dile getiren müşteriye durumu açıklamak yerine müşteriyi suçlayıp direk paranızı iade ediyoruz diye bir uslup takınmanız.
 
Dünya kadar firma ile çalıştım sitede ticketlar beklerken dcde laklak yapıp sonra bide gelip müşteriye o zaman iade ediyorum direk diyip kovan böyle müşteri değeri bilmez adamları savunmanı yalakalıktan başka bir şey olarak nitelendirmiyorum.
Ben anonim bir hesabım mesela sence nasıl bir yalakalık yapmış olabilirim, bu şekilde fikrimi belirtmem bana ne kazandırır ?
Gerçekten yanlış düşünüyorsunuz, sizin bu düşüncenizden dolayı adınıza üzülüyorum. Sadece firmayı kötüleme amaci icindesiniz söylenen hicbir sözün değeri olmuycaktır sizin için o yüzden ben daha fazla yormayayım kendimi.
İyi forumlar.
 
burda haksız olan sensin, üslubunu bozanda sensin. Para veriyorsun diye böyle saçma sapan konuşursan iade yaparlar tabi. Senin gibi müşteride, insanda hiçbiyerde hoş karşılanmaz. Düzgün bir üslup takınsan onlar kaybolan süreyide eklerlerdi senin sunucuna bunada eminim.
 
Serverbutik Teknik ve Müşteri desktek ekibi olarak söylemem gerekirse her an aktif olup sizlere destek vermeye çalışıyoruz , tabi arada problemler çıkıyor ve çıkan problemleri çözmemiz için bazen detaylı bilgi gerekiyor , arada sırada otomasyon sisteminde hata olabiliyor lakin ücret iadesi konusunda ise sizinde hayır demediğinizi görüyoruz , sorgusuz süalsız iade yapıyoruz iade yapınca bile yanlış anlaşılıyoruz.
-SB Technical Support / Customer Service

Saygılarımla ,
 
ServerBukitte bildiğim kadarıyla Bygone adında bir yetkili yok orada tek saygısızlık yapan Bygone adlı kullanıcı yani siz hangi firmada gördünüz saniyesinde talebe cevap veren ekip? ayrıca insan faktörü var burada robot yazmıyor cevapları her cevap anında gelecek diye bir şey yok burada asıl sizin yaptığınız saygısızlık Mr.Ilker ServerButik sizi sonuna kadar bu konuda destekliyorum sorun çıkartanlara direk iade yapmanız hoş bir şey olmuş

bu arada allah bilir ilk VDS alışıdır bu arkadaşında
 
Şuanda yapılan bir iade yok ücret ne zaman iade edilir tarafıma bankada görürüm o zaman konu kapanır.
 
İade işleminiz 4 gün içerisinde işlem yaptığınız karta geri yatırılacaktır.
-SB Technical Support / Customer Service

Saygılarımla ,
 
Şuanda yapılan bir iade yok ücret ne zaman iade edilir tarafıma bankada görürüm o zaman konu kapanır.
hocam ss almayı biliyorsunuzda bi dönüp bakmamışsınız 3- 4 iş günü demiş adamlar şimdi burada boş muhabbet yapmayın 5.gün gelin param iade edilmedi diye konu açın haklı olun o ayrı ama şu an hem haksızsınız hem hala özür dilemiyorsunuz hemde saygısızlıklara devam ediyorsunuz hiç hoş değil
 
hocam ss almayı biliyorsunuzda bi dönüp bakmamışsınız 3- 4 iş günü demiş adamlar şimdi burada boş muhabbet yapmayın 5.gün gelin param iade edilmedi diye konu açın haklı olun o ayrı ama şu an hem haksızsınız hem hala özür dilemiyorsunuz hemde saygısızlıklara devam ediyorsunuz hiç hoş değil
Geri iadenin gerçekleşmesi bizim elimizde değil olsaydı bu tarz karakterde ki insanlarla daha iyi baş etmekte olacaktık. Discord üzerinden daha hızlı destek veren bir kurumuz sebebi ise aktif olarak tüm yetkililerimizin discord kullanıyor olması. Madem bu kadar kuralcı bir insansınız neden kendiniz ticket cevaplama sürenizin aşılmadığı takdirde discord üzerinden ulaşıp sıkıştırma gereği hissediyorsunuz ? Biz orada 2 saat içerisinde dönülür diye bir ibare mi vermişiz ? Verdiğimiz ibarede ki süreyi de aşmamışız. Yukarıda ki bir kaç arkadaşımın yaptığı yorumlara katılıp sizin sadece firmayı kötülemek için yazdığınızı düşünerek konuyu kilitliyorum. Konu kalacak herkes görsün ki memnuniyet sağlanmasa bile iade yapıyoruz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!