Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru qb-stashes hatası

KOGSenior

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
1 yıl 11 ay 18 gün
Mesajlar
50
Merhaba, uzun zamandır uğraştığım QBToESX paket(Ücretli bir paket aldım, az olan bilgim ile düzenlemeler gerçekleştirdim.) üzerinde sadece 2 eksiğim kaldı. Biri depo, diğeri hud. Hud sistemi hala çözülememişken ne kadar uğraşsamda stash sisteminide çözemedim. qb envanter kullandığım için qb-stashes scriptini denedim ancak ekteki hatayı almaktayım, nasıl çözebilirim?
1654002431512.png
 
Son düzenleme:
qb-stashes/cl_stashes.lua komut dizisi:

Kod:
local QBCore = exports['qb-core']:GetCoreObject()


Citizen.CreateThread(function()
    local alreadyEnteredZone = false
    local text = '<b>[E] Depo</b>'
    while true do
    wait = 5
    local ped = PlayerPedId()
    local inZone = false

    for k, v in pairs(Config.Stashes) do

        local dist = #(GetEntityCoords(ped)-vector3(Config.Stashes[k].coords.x, Config.Stashes[k].coords.y, Config.Stashes[k].coords.z))
        if dist <= 3.0 then
        wait = 5
        inZone  = true

        if IsControlJustReleased(0, 38) then
            TriggerEvent('qb-business:client:openStash', k, Config.Stashes[k].stashName)
        end
        break
        else
        wait = 2000
        end
    end

    if inZone and not alreadyEnteredZone then
        alreadyEnteredZone = true
        TriggerEvent('cd_drawtextui:ShowUI', 'show', text)
    end

    if not inZone and alreadyEnteredZone then
        alreadyEnteredZone = false
        TriggerEvent('cd_drawtextui:HideUI')
    end
    Citizen.Wait(wait)
    end
end)

RegisterNetEvent('qb-business:client:openStash', function(currentstash, stash)

    local PlayerData = QBCore.Functions.GetPlayerData()
    local PlayerJob = PlayerData.job.name
    local PlayerGang = PlayerData.gang.name
    local canOpen = false

    if Config.PoliceOpen then 
        if PlayerJob == "police" then
            canOpen = true
        end
    end

    if Config.Stashes[currentstash].jobrequired then 
        if PlayerJob == Config.Stashes[currentstash].job then
            canOpen = true
        end
    end

    if Config.Stashes[currentstash].requirecid then
        for k, v in pairs (Config.Stashes[currentstash].cid) do 
            if QBCore.Functions.GetPlayerData().citizenid == v then
                canOpen = true
            end
        end
    end

    if Config.Stashes[currentstash].gangrequired then
        if PlayerGang == Config.Stashes[currentstash].gang then
            canOpen = true
        end
    end

    if canOpen then 
        TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "stash", "Kdepo_"..ESX.GetPlayerData().identifier, { maxweight =10000, slots = 20,  })
        TriggerEvent("inventory:client:SetCurrentStash","Kdepo_"..ESX.GetPlayerData().identifier)
    else
        QBCore.Functions.Notify('You cannot open this', 'error')
    end

end)
 
qb-stashes/cl_stashes.lua komut dizisi:

Kod:
local QBCore = exports['qb-core']:GetCoreObject()


Citizen.CreateThread(function()
    local alreadyEnteredZone = false
    local text = '<b>[E] Depo</b>'
    while true do
    wait = 5
    local ped = PlayerPedId()
    local inZone = false

    for k, v in pairs(Config.Stashes) do

        local dist = #(GetEntityCoords(ped)-vector3(Config.Stashes[k].coords.x, Config.Stashes[k].coords.y, Config.Stashes[k].coords.z))
        if dist <= 3.0 then
        wait = 5
        inZone  = true

        if IsControlJustReleased(0, 38) then
            TriggerEvent('qb-business:client:openStash', k, Config.Stashes[k].stashName)
        end
        break
        else
        wait = 2000
        end
    end

    if inZone and not alreadyEnteredZone then
        alreadyEnteredZone = true
        TriggerEvent('cd_drawtextui:ShowUI', 'show', text)
    end

    if not inZone and alreadyEnteredZone then
        alreadyEnteredZone = false
        TriggerEvent('cd_drawtextui:HideUI')
    end
    Citizen.Wait(wait)
    end
end)

RegisterNetEvent('qb-business:client:openStash', function(currentstash, stash)

    local PlayerData = QBCore.Functions.GetPlayerData()
    local PlayerJob = PlayerData.job.name
    local PlayerGang = PlayerData.gang.name
    local canOpen = false

    if Config.PoliceOpen then
        if PlayerJob == "police" then
            canOpen = true
        end
    end

    if Config.Stashes[currentstash].jobrequired then
        if PlayerJob == Config.Stashes[currentstash].job then
            canOpen = true
        end
    end

    if Config.Stashes[currentstash].requirecid then
        for k, v in pairs (Config.Stashes[currentstash].cid) do
            if QBCore.Functions.GetPlayerData().citizenid == v then
                canOpen = true
            end
        end
    end

    if Config.Stashes[currentstash].gangrequired then
        if PlayerGang == Config.Stashes[currentstash].gang then
            canOpen = true
        end
    end

    if canOpen then
        TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "stash", "Kdepo_"..ESX.GetPlayerData().identifier, { maxweight =10000, slots = 20,  })
        TriggerEvent("inventory:client:SetCurrentStash","Kdepo_"..ESX.GetPlayerData().identifier)
    else
        QBCore.Functions.Notify('You cannot open this', 'error')
    end

end)
Dogru cevap verebilmek açisindan soruyorum, kullandigin framework ESX mi QB mi ?
 
qb-core bir scripti esx bir pakette denersen bu hatayı verir.
 
qb-core bir scripti esx bir pakette denersen bu hatayı verir.
Yukarıda belirttiğim gibi framework bilgim yüksek değil bunu biliyordum ancak inventory olarak qb inventory kullanınca kafam tamamen karıştı.
 
Öncelikle şunu anlamanı istiyorum, QB to ESX diye bir şey yok. Yani var ama öyle değil. ESX Framework üzerine kurulmuş, envanteri ya da bir kaç scripti qb olan, esx'e çevrilmiş sistemlere sahip paketlere diyorlar QB to ESX. Hatana gelecek olursak, qbcore için hazırlanan scripti at çalıştır yapamassın. Ya ESX'e çevireceksin ya da ESX Halini bulacaksın.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!