Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paylaşım QB-Esx Uyumlu Rastgele Çadır

qb to esx'e nasıl çevirebilirim ?

Kod:
ESX                           = nil
Citizen.CreateThread(function()
    while ESX == nil do
        TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
        Citizen.Wait(0)
    end
    while ESX.GetPlayerData().job == nil do
        Citizen.Wait(10)
    end
    PlayerData = ESX.GetPlayerData()
end)
local suankicadir = nil
local blips = {}
local AvailableCadir = {}
local kampcoords = vector3(20.21333, -1239.88, 29.295)
local kamp = {
    [1] = {stash = vector3(31.53134, -1238.87, 29.307), obj = nil},
    [2] = {stash = vector3(23.93257, -1235.58, 29.295), obj = nil},
    [3] = {stash = vector3(20.31522, -1242.37, 29.295), obj = nil},
    [4] = {stash = vector3(15.12099, -1231.14, 29.295), obj = nil},
}
RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
AddEventHandler('esx:playerLoaded',function ()
    suankicadir = math.random(1, #kamp)
    ESX.ShowNotification('Yeni Çadırın: '..suankicadir)
    CreateBlip()
end)

RegisterCommand('rcadir',function()
    hascadir  = true
    suankicadir = math.random(1, #kamp)
    ESX.ShowNotification('Yeni Çadırın: '..suankicadir)
    if hascadir then
        DeleteBlip()
    end
    CreateBlip()
end)
local sleep = 2000
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        if suankicadir ~= nil then
            local player = PlayerPedId()
            local playercoords = GetEntityCoords(player)
            local stashdistance = #(playercoords - kamp[suankicadir].stash)
            local kampdis = #(playercoords - kampcoords)
            if kampdis <= 15.0 then
                sleep = 5
                if stashdistance <= 1.5 then
                    DrawText3D(kamp[suankicadir].stash, '[~g~E~w~] - Küçük Çanta')
                    DrawMarker(2, kamp[suankicadir].stash.x,kamp[suankicadir].stash.y,kamp[suankicadir].stash.z, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.3, 0.4, 0.1, 255, 86, 27, 255, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0)
                    if IsControlJustReleased(0, 38) then
                        OpenStash()
                    end
                end
            else
                sleep = 2000
            end
        end
        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)
function OpenStash()
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "stash", "cadir_"..ESX.GetPlayerData().identifier)
    TriggerEvent("inventory:client:SetCurrentStash","cadir_"..ESX.GetPlayerData().identifier)
end
function CreateBlip()
    blip = AddBlipForCoord(kamp[suankicadir].stash,kamp[suankicadir].stash.y)
    SetBlipSprite(blip, 547)
    SetBlipScale(blip, 0.6)
    SetBlipColour(blip, 4)
    SetBlipAsShortRange(blip, false)
    BeginTextCommandSetBlipName("STRING")
    AddTextComponentString("Çadırım")
    EndTextCommandSetBlipName(blip)
end
function DeleteBlip()
    if DoesBlipExist(blip) then
        RemoveBlip(blip)
    end
end
function DrawText3D(coord, text)
    local onScreen,_x,_y=GetScreenCoordFromWorldCoord(coord.x, coord.y, coord.z)
    local px,py,pz=table.unpack(GetGameplayCamCoords())
    local scale = 0.3
    if onScreen then
        SetTextScale(scale, scale)
        SetTextFont(4)
        SetTextProportional(1)
        SetTextColour(255, 255, 255, 215)
        SetTextDropshadow(0)
        SetTextEntry("STRING")
        SetTextCentre(1)
        AddTextComponentString(text)
        DrawText(_x,_y)
        local factor = (string.len(text)) / 380
        DrawRect(_x, _y + 0.0120, 0.0 + factor, 0.025, 41, 11, 41, 100)
    end
end

client.lua yı bununla değiştirirseniz çalışacaktır.[/CODE]
 
DF
Moderatörler sizden rica etsem konu başlığını QB-Esx Uyumlu Rastgele Çadır yaparmısınız
 
DF
Kod:
local ESX = nil
Citizen.CreateThread(function()
    while ESX == nil do
        TriggerEvent('esx:getSharedObjects', function(obj) ESX = obj end)
        Citizen.Wait(0)
    end
    PlayerData = ESX.GetPlayerData()
end)
local suankicadir = nil
local blips = {}
local AvailableCadir = {}
local kampcoords = vector3(20.21333, -1239.88, 29.295)
local kamp = {
    [1] = {stash = vector3(31.53134, -1238.87, 29.307), obj = nil},
    [2] = {stash = vector3(23.93257, -1235.58, 29.295), obj = nil},
    [3] = {stash = vector3(20.31522, -1242.37, 29.295), obj = nil},
    [4] = {stash = vector3(15.12099, -1231.14, 29.295), obj = nil},
}
RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
AddEventHandler('esx:playerLoaded', function()
    suankicadir = math.random(1, #kamp)
    ESX.ShowNotification('Yeni Çadırın: '..suankicadir)
    CreateBlip()
end)

RegisterCommand('rcadir',function()
    hascadir  = true
    suankicadir = math.random(1, #kamp)
    ESX.ShowNotification('Yeni Çadırın: '..suankicadir)
    if hascadir then
        DeleteBlip()
    end
    CreateBlip()
end)
local sleep = 2000
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        if suankicadir ~= nil then
            local player = PlayerPedId()
            local playercoords = GetEntityCoords(player)
            local stashdistance = #(playercoords - kamp[suankicadir].stash)
            local kampdis = #(playercoords - kampcoords)
            if kampdis <= 15.0 then
                sleep = 5
                if stashdistance <= 1.5 then
                    DrawText3D(kamp[suankicadir].stash, '[~g~E~w~] - Küçük Çanta')
                    DrawMarker(2, kamp[suankicadir].stash.x,kamp[suankicadir].stash.y,kamp[suankicadir].stash.z, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.3, 0.4, 0.1, 255, 86, 27, 255, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0)
                    if IsControlJustReleased(0, 38) then
                        OpenStash()
                    end
                end
            else
                sleep = 2000
            end
        end
        Citizen.Wait(sleep)
    end
end)
OpenStash = function()
    TriggerServerEvent("inventory:server:OpenInventory", "stash", "Cadir_"..ESX.GetPlayerData().identifier,{maxweight = 10000,slots = 10,})
    TriggerEvent("inventory:client:SetCurrentStash","Cadir_"..ESX.GetPlayerData().identifier)
end
function CreateBlip()
    blip = AddBlipForCoord(kamp[suankicadir].stash,kamp[suankicadir].stash.y)
    SetBlipSprite(blip, 547)
    SetBlipScale(blip, 0.6)
    SetBlipColour(blip, 4)
    SetBlipAsShortRange(blip, false)
    BeginTextCommandSetBlipName("STRING")
    AddTextComponentString("Çadırım")
    EndTextCommandSetBlipName(blip)
end
function DeleteBlip()
    if DoesBlipExist(blip) then
        RemoveBlip(blip)
    end
end
function DrawText3D(coord, text)
    local onScreen,_x,_y=GetScreenCoordFromWorldCoord(coord.x, coord.y, coord.z)
    local px,py,pz=table.unpack(GetGameplayCamCoords())
    local scale = 0.3
    if onScreen then
        SetTextScale(scale, scale)
        SetTextFont(4)
        SetTextProportional(1)
        SetTextColour(255, 255, 255, 215)
        SetTextDropshadow(0)
        SetTextEntry("STRING")
        SetTextCentre(1)
        AddTextComponentString(text)
        DrawText(_x,_y)
        local factor = (string.len(text)) / 380
        DrawRect(_x, _y + 0.0120, 0.0 + factor, 0.025, 41, 11, 41, 100)
    end
end




Ben Cevirmedim. Credit: whit3 cevirdi
 
DF
Blipini nasıl değiştirebilirim tent olan bir blip şeklinde
 
DF
56624
birde sayısını arttırmak istedim ama sadece buraya ekledim baska herhangi bir düzen yapmam gerekiyormu çalışmadıda
 
DF
Hocam selamlar, eline koluna sağlık öncelikle. m3 motel gibi mi işliyor mantığı? Girişte çadır veriyor ve alana gidip kurabiliyorsun doğru mu acaba?
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!