Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım Postacı Araç Hatası

UsluAKIN

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 8 ay 23 gün
Mesajlar
4
Merhaba arkadaslar Postacı scriptini kurdum Van aracı gelmiyor yardım elimde mevcut

1841 1842

Kod lar aşagıda
11-418 sıralarını sildim görev dagılım yerleri 20000 karakterden fazla kullanamıyoruz

Kod:
function LocalPed()
    return GetPlayerPed(-1)
end

--Don't mess with these, changing stuff goes below
local visits = 1
local l = 0
local area = 0
local onjob = false



function drawTxt(text, font, centre, x, y, scale, r, g, b, a)
    SetTextFont(font)
    SetTextProportional(0)
    SetTextScale(scale, scale)
    SetTextColour(r, g, b, a)
    SetTextDropShadow(0, 0, 0, 0, 255)
    SetTextEdge(1, 0, 0, 0, 255)
    SetTextDropShadow()
    SetTextOutline()
    SetTextCentre(centre)
    SetTextEntry("STRING")
    AddTextComponentString(text)
    DrawText(x, y)
end

RegisterNetEvent("nodelivery")
AddEventHandler("nodelivery", function()
    SetNotificationTextEntry("STRING");
    AddTextComponentString("~r~You are not a delivery guy" );
    DrawNotification(false, true);
end)

RegisterNetEvent("yesdelivery")
AddEventHandler("yesdelivery", function()
    SpawnVan()
    SetNotificationTextEntry("STRING");
    AddTextComponentString("~g~Have a good route" );
    DrawNotification(false, true);
end)

Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)
        DrawMarker(1, 64.247, 118.531, 79.1050 - 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 3.0001, 3.0001, 1.5001, 255, 165, 0,165, 0, 0, 0,0) --- The GoPostal depot location
        if GetDistanceBetweenCoords(64.247, 118.531, 79.1050, GetEntityCoords(LocalPed())) < 2.0 then
            basiccheck()
        end
        if onjob == true then
            if GetDistanceBetweenCoords(destination[l].x,destination[l].y,destination[l].z, GetEntityCoords(GetPlayerPed(-1))) < 3.0 then
                if IsVehicleModel(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), true), GetHashKey("boxville2"))  then
                    drawTxt('Press ~g~E~s~ to deliver your ~b~ package', 2, 1, 0.5, 0.8, 0.6, 255, 255, 255, 255)
                    if (IsControlJustReleased(1, 38)) then
                        deliverysucces()
                    end
                end
            end
        end
    end
end)

function basiccheck()
    if onjob == false then
        if (IsInVehicle()) then
            if IsVehicleModel(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), true), GetHashKey("boxville2")) then
                drawTxt('Press ~g~E~s~ to restock your~b~ van', 2, 1, 0.5, 0.8, 0.6, 255, 255, 255, 255)
                if (IsControlJustReleased(1, 38)) then
                    TriggerServerEvent('delivery:checkjob')
                end
            else
                drawTxt('Press ~g~E~s~ to get your~b~ van', 2, 1, 0.5, 0.8, 0.6, 255, 255, 255, 255)
                if (IsControlJustReleased(1, 38)) then
                TriggerServerEvent('delivery:checkjob')
                end
            end  
        else
            drawTxt('Press ~g~E~s~ to get your~b~ van', 2, 1, 0.5, 0.8, 0.6, 255, 255, 255, 255)
            if (IsControlJustReleased(1, 38)) then
                TriggerServerEvent('delivery:checkjob')
            end
        end
    else
        drawTxt('Press ~g~H~s~ to cancel the last job~b~ at cost', 2, 1, 0.5, 0.8, 0.6, 255, 255, 255, 255)
        if (IsControlJustReleased(1, 74)) then
            TriggerServerEvent('bank:withdrawAmende', destination[l].money)
            onjob = false
            RemoveBlip(deliveryblip)
            SetWaypointOff()
            visits = 1
        end
    end
end

function IsInVehicle()
local ply = GetPlayerPed(-1)
if IsPedSittingInAnyVehicle(ply) then
return true
else
return false
end
end

function startjob()


    TriggerEvent("mt:missiontext", "Drive to the marked ~g~destination~w~.", 10000)
    onjob = true
area = math.random(1,10)
if area == 1 then
l = math.random(1,56)
end
if area == 2 then
l = math.random(57,102)
end
if area == 3 then
l = math.random(103,148)
end
if area == 4 then
l = math.random(149,201)
end
if area == 5 then
l = math.random(202,255)
end
if area == 6 then
l = math.random(256,285)
end
if area == 7 then
l = math.random(286,329)
end
if area == 8 then
l = math.random(330,352)
end
if area == 9 then
l = math.random(253,373)
end
if area == 10 then
l = math.random(374,392)
end
    deliveryblip = (AddBlipForCoord(destination[l].x,destination[l].y,destination[l].z))
    SetBlipSprite(deliveryblip, 280)
    SetNewWaypoint(destination[l].x,destination[l].y)
end

function SpawnVan()
    if (IsInVehicle()) then
        if IsVehicleModel(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), true), GetHashKey("boxville2")) then
            startjob()
        end
    else
    Citizen.Wait(0)
    local myPed = GetPlayerPed(-1)
    local player = PlayerId()
    local vehicle = GetHashKey('boxville2')

    RequestModel(vehicle)

    while not HasModelLoaded(vehicle) do
        Wait(1)
    end

    local plate = math.random(100, 900)
    local coords = GetOffsetFromEntityInWorldCoords(GetPlayerPed(-1), 0, 5.0, 0)
    local spawned_car = CreateVehicle(vehicle, coords, 180, true, false)
    SetVehicleOnGroundProperly(spawned_car)
    SetVehicleNumberPlateText(spawned_car, "GOPOST"..plate)
    SetPedIntoVehicle(myPed, spawned_car, - 1)
    SetModelAsNoLongerNeeded(vehicle)
    Citizen.InvokeNative(0xB736A491E64A32CF, Citizen.PointerValueIntInitialized(spawned_car))
    startjob()
    end
end

function deliverysucces()
TriggerServerEvent('delivery:success',destination[l].money)
                        if visits == 3 then --change 3 to however many runs you want a person to be able to make before having to return to the depot
                            RemoveBlip(deliveryblip)
                            onjob = false
                            visits = 1
                            TriggerEvent("mt:missiontext", "you can return to the ~g~depot~w~ to pick up more packages.", 10000)
                        else
                            RemoveBlip(deliveryblip)
                            startjob()
                            visits = visits + 1
                        end
end


-- not very clean but i took it from my blip script in wich there are more
--Did not test this part in this script, so if it somehow does not work delete the part below and make your own blip :)
local blips = {
    {title="GoPostal", colour=18, id=411, x=63.463, y=126.00, z=79.1902},
}

Citizen.CreateThread(function()
    for _, info in pairs(blips) do
      info.blip = AddBlipForCoord(info.x, info.y, info.z)
      SetBlipSprite(info.blip, info.id)
      SetBlipDisplay(info.blip, 4)
      SetBlipScale(info.blip, 0.9)
      SetBlipColour(info.blip, info.colour)
      SetBlipAsShortRange(info.blip, true)
      BeginTextCommandSetBlipName("STRING")
      AddTextComponentString(info.title)
      EndTextCommandSetBlipName(info.blip)
    end
end)
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!