Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paket Panthera Qbus Framework Paket

knk yanlis anlamada qbus frameworka esx_status esx_basicneeds de kurarsan calismamasi normal gibi xD
pek anlamıyorum kanka çoğunlukla alıyordum öğrenmeye başladım yavaştan biliyorum çalışmayacağını ama yemek yenmiyor herşey full canım gidiyor takır takır denemek istedim ayrıca jezzy jezzy gördüğüm kadarıyla sende pakete el atmıssın burda yardımcı olmak yerine emoji atman komik olmuş
 
açlık artık gözüküyor boş ama yemek hala yenmiyor sorun core daymış yemek yeme sorunuda orda muhtemelen ama bulamıyorum yardımcı olabilecek varmı
 
pek anlamıyorum kanka çoğunlukla alıyordum öğrenmeye başladım yavaştan biliyorum çalışmayacağını ama yemek yenmiyor herşey full canım gidiyor takır takır denemek istedim ayrıca jezzy jezzy gördüğüm kadarıyla sende pakete el atmıssın burda yardımcı olmak yerine emoji atman komik olmuş
seninde konu hakkında bilgin olmadan yorum yapman komik olmuş + olarak destek sunup sunmamak ona kalmış bişi sonuçda herhangi bi ücret talebinde bulunmadı

soruna gelirsek yemek yemede bi sorun yok yediğin yemeğin yenilip yenilmediğini kontrol etmelin su içilirken ekmek yenmiyor hamburger yeniyor sandwich falanda yeniyor "adissbarisjezzyhamham" isminde bir dosya var ordan bakabilirsin

yemek yedikten sonra bar dolmaması gibi sorun yaşıyorsan bunu belirtirsen yardımcı olurum
 
açlık artık gözüküyor boş ama yemek hala yenmiyor sorun core daymış yemek yeme sorunuda orda muhtemelen ama bulamıyorum yardımcı olabilecek varmı
bide /test31 diye bi komut var kullanırsan açlık ve susuzluk barın fullenir
/test62 diye bir komut var kullanırsan aclık ve susuzluk barın update atılır
 
seninde konu hakkında bilgin olmadan yorum yapman komik olmuş + olarak destek sunup sunmamak ona kalmış bişi sonuçda herhangi bi ücret talebinde bulunmadı

soruna gelirsek yemek yemede bi sorun yok yediğin yemeğin yenilip yenilmediğini kontrol etmelin su içilirken ekmek yenmiyor hamburger yeniyor sandwich falanda yeniyor "adissbarisjezzyhamham" isminde bir dosya var ordan bakabilirsin

yemek yedikten sonra bar dolmaması gibi sorun yaşıyorsan bunu belirtirsen yardımcı olurum
dostum 1.olarak konu hakkımda bilgim olmadığı için yorum yazdım hal hatır sormak için yazmadım zaten neye güleceğini unuttun galiba 2. olarak direk yemek yenilmiyor dolmamaa değil kullana götürüyorum bi etken yok hamhamdan baktım kullanılıyor aslında
 
Son düzenleme:
dostum 1.olarak konu hakkımda bilgim olmadığı için yorum yazdım hal hatır sormak için yazmadım zaten neye güleceğini unuttun galiba 2. olarak direk yemek yenilmiyor dolmamaa değil kullana götürüyorum bi etken yok hamhamdan baktım kullanılıyor aslında
sorun senden kaynaklı zaten 2. paket anlaşmama olayından ve tartışmadan dolayı paylaşıldı niye yardım etsin adam sana hala bilmediğin şeyler var
-
 
Kod:
PantCore = nil
Citizen.CreateThread(function()
    while PantCore == nil do
        TriggerEvent('PantCore:GetObject', function(obj)
            PantCore = obj
        end)
        Citizen.Wait(0)
    end
    while PantCore.Functions.GetPlayerData().job == nil do
        Citizen.Wait(10)
    end
end)

local toghud = true
local tokovoipstate = 1
local isTalking = false
local hunger = 100
local thirst = 100
-- Citizen.CreateThread(function()
--  while true do
--      Citizen.Wait(15000)
--      PantCore.Functions.GetPlayerData(function(PlayerData)
--          hunger = PlayerData['metadata'].hunger
--          thirst = PlayerData['metadata'].thirst
--      end)
--  end
-- end)

RegisterNetEvent('PantCore:Client:OnPlayerLoaded')
AddEventHandler('PantCore:Client:OnPlayerLoaded', function()
    firstLogin1()
end)
function firstLogin1()
    PlayerData = PantCore.Functions.GetPlayerData()
    --PantCore.Functions.GetPlayerData(function(PlayerData)
    hunger = PlayerData['metadata'].hunger
    thirst = PlayerData['metadata'].thirst
    print(thirst)
end
RegisterNetEvent('hud:toggleui')
AddEventHandler('hud:toggleui', function(show)
    if show == true then
        toghud = true
    else
        toghud = false
    end
end)
RegisterNetEvent('esx:kashacters:hud')
AddEventHandler('esx:kashacters:hud', function(degisken)
    toghud = degisken
end)
RegisterNetEvent('SaltyChat_TalkStateChanged')
AddEventHandler('SaltyChat_TalkStateChanged', function(Talking)
    isTalking = Talking
end)
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        if toghud == true then
            if (not IsPedInAnyVehicle(PlayerPedId(), false) )then
                DisplayRadar(0)
            else
                DisplayRadar(1)
            end
        else
            DisplayRadar(0)
        end 
        
            SendNUIMessage({
                action = "updateStatusHud",
                show = toghud,
                hunger = hunger,
                thirst = thirst,
                state = tokovoipstate,
                talking = isTalking,
            })
        Citizen.Wait(500)
    end
end)
RegisterCommand('test31', function()
    TriggerServerEvent("PantCore:Server:SetMetaData", "hunger", PantCore.Functions.GetPlayerData().metadata["hunger"] + 100)
    TriggerServerEvent("PantCore:Server:SetMetaData", "thirst", PantCore.Functions.GetPlayerData().metadata["thirst"] + 100)
   -- PlayerData = PantCore.Functions.GetPlayerData()
   -- PantCore.Functions.GetPlayerData(function(PlayerData)
    hunger = PlayerData['metadata'].hunger
    thirst = PlayerData['metadata'].thirst
    print(thirst)
    print(hunger)
end)
RegisterCommand('test62', function()
    PlayerData = PantCore.Functions.GetPlayerData()
    hunger = PlayerData['metadata'].hunger
    thirst = PlayerData['metadata'].thirst
end)
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        local player = PlayerPedId()
        local health = (GetEntityHealth(player) - 100)
        local armor = GetPedArmour(player)
        local oxy = GetPlayerUnderwaterTimeRemaining(PlayerId()) * 10
        local stamina = 100 - GetPlayerSprintStaminaRemaining(PlayerId())
        if health == 100 and IsEntityPlayingAnim(player, 'misslamar1dead_body', 'dead_idle', 3) then
            health = 1
        end
        PlayerData = PantCore.Functions.GetPlayerData()
        hunger = PlayerData['metadata'].hunger
        thirst = PlayerData['metadata'].thirst
        --print("geldii")
        SendNUIMessage({
            action = 'updateStatusHud',
            show = toghud,
            health = health,
            armour = armor,
            stamina = stamina,
            oxygen = oxy,
            state = tokovoipstate,
            talking = isTalking
        })
        Citizen.Wait(500)
    end
end)
 
Son düzenleme:
üsteki attığım ile jezzy-hud client.lua değiştir düzelir
 
Kod:
PantCore = nil

Citizen.CreateThread(function()
    while PantCore == nil do
        TriggerEvent('PantCore:GetObject', function(obj)
            PantCore = obj
        end)
        Citizen.Wait(0)
    end

    while PantCore.Functions.GetPlayerData().job == nil do
        Citizen.Wait(10)
    end
end)


local toghud = true
local tokovoipstate = 1
local isTalking = false
local hunger = 100
local thirst = 100

-- Citizen.CreateThread(function()
--     while true do
--         Citizen.Wait(15000)
--         PantCore.Functions.GetPlayerData(function(PlayerData)
--             hunger = PlayerData['metadata'].hunger
--             thirst = PlayerData['metadata'].thirst
--         end)
--     end
-- end)


RegisterNetEvent('PantCore:Client:OnPlayerLoaded')
AddEventHandler('PantCore:Client:OnPlayerLoaded', function()
    firstLogin1()
end)

function firstLogin1()
    PlayerData = PantCore.Functions.GetPlayerData()
    PantCore.Functions.GetPlayerData(function(PlayerData)
    hunger = PlayerData['metadata'].hunger
    thirst = PlayerData['metadata'].thirst
    print(thirst)
end

RegisterNetEvent('hud:toggleui')
AddEventHandler('hud:toggleui', function(show)

    if show == true then
        toghud = true
    else
        toghud = false
    end

end)

RegisterNetEvent('esx:kashacters:hud')
AddEventHandler('esx:kashacters:hud', function(degisken)
    toghud = degisken
end)

RegisterNetEvent('SaltyChat_TalkStateChanged')
AddEventHandler('SaltyChat_TalkStateChanged', function(Talking)
    isTalking = Talking
end)

Citizen.CreateThread(function()
    while true do

        if toghud == true then
            if (not IsPedInAnyVehicle(PlayerPedId(), false) )then
                DisplayRadar(0)
            else
                DisplayRadar(1)
            end
        else
            DisplayRadar(0)
        end
       
            SendNUIMessage({
                action = "updateStatusHud",
                show = toghud,
                hunger = hunger,
                thirst = thirst,
                state = tokovoipstate,
                talking = isTalking,
            })

        Citizen.Wait(500)
    end
end)

-- RegisterCommand('test31', function()
--     TriggerServerEvent("PantCore:Server:SetMetaData", "hunger", PantCore.Functions.GetPlayerData().metadata["hunger"] + 100)
--     TriggerServerEvent("PantCore:Server:SetMetaData", "thirst", PantCore.Functions.GetPlayerData().metadata["thirst"] + 100)
--     PlayerData = PantCore.Functions.GetPlayerData()
--     PantCore.Functions.GetPlayerData(function(PlayerData)
--     hunger = PlayerData['metadata'].hunger
--     thirst = PlayerData['metadata'].thirst
--     print(thirst)
--     print(hunger)
-- end)

-- RegisterCommand('test62', function()
--     PlayerData = PantCore.Functions.GetPlayerData()
--     hunger = PlayerData['metadata'].hunger
--     thirst = PlayerData['metadata'].thirst

-- end)

Citizen.CreateThread(function()
    while true do

        local player = PlayerPedId()
        local health = (GetEntityHealth(player) - 100)
        local armor = GetPedArmour(player)
        local oxy = GetPlayerUnderwaterTimeRemaining(PlayerId()) * 10
        local stamina = 100 - GetPlayerSprintStaminaRemaining(PlayerId())
        if health == 100 and IsEntityPlayingAnim(player, 'misslamar1dead_body', 'dead_idle', 3) then
            health = 1
        end
        PlayerData = PantCore.Functions.GetPlayerData()
        hunger = PlayerData['metadata'].hunger
        thirst = PlayerData['metadata'].thirst
        --print("geldii")
        SendNUIMessage({
            action = 'updateStatusHud',
            show = toghud,
            health = health,
            armour = armor,
            stamina = stamina,
            oxygen = oxy,
            state = tokovoipstate,
            talking = isTalking
        })
        Citizen.Wait(500)
    end
end)
ayrıca bende polis garajı,galeri ve garajlarda çalışmıyor birşeymi bozulmuş yoksa farklı şekildemi çalışıyor
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!