Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı NPC Ayarlanması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

quarentin

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 5 ay 24 gün
Mesajlar
111
Merhaba,
NPC'leri ayarlamak için No-NPC kullanıyorum. Lakin random olarak otoparktada npc araçları olsun istiyorum.
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)

        -- Eğer oyunda NPC istemiyorsan değeri 0 olarak bırak. Ancak NPC istiyor ve yoğunluklarını ayarlayacak isen değerleri değiştirebilirsin.
        SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.4) -- Trafik yoğunlu
        SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.4) -- NPC/PEDS yoğunluğu
        SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.3) -- Rastgele araçlar (otoparktan araç çıkması vs)
        SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.3) -- Rastgele park etmiş araçlar
        SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(0.5, 0.5) -- Rastgele NPC/PEDS senaryoları
        SetGarbageTrucks(false) -- Rastgele ortaya çıkan çöp kamyonları [true/false]
        SetRandomBoats(false) -- Rastgele denizde/suda tekne çıkması [true/false]
        SetCreateRandomCops(false) -- Rastgele polisler (araç/yaya)[true/false]
        SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(true) -- Rastgele polisler (senaryo değil)[true/false]
        SetCreateRandomCopsOnScenarios(false) -- Rastgele polisler (senaryo)[true/false]
        
        local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
        ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
        RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - 500.0, y - 500.0, z - 500.0, x + 500.0, y + 500.0, z + 500.0);
    end
end)

Böyle bir ayar yaptım.Oyun ayarlarından settings'ten distanceleri full yapılsa bile ideal bir rakam olduğunu düşünüyorum ancak dediğim gibi otoparkta araç bulunmasını yapamadım. Bunun olması için



Bunu mu kullanmak gerek hangisi daha verimli. Aynı zamanda bazı araçların npclerde olmamasını istiyorum. Sanırım npc_control bunu sağlıyor bana ama emin olamadım.

Bir diğer npc sorusu'da nonpcdrop scripti ben silahların düştüğünde silinmesini nodropweapon ile çözdüm. Doğal olarak bu scripte ihtiyacım kalmamış oluyor sanki doğru mu düşünüyorum?

Yardımlarınız için teşekkürler şimdiden.
 
SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.3) -- Rastgele park etmiş araçlar

SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(1.0) -- Rastgele park etmiş araçlar

olarak denediniz mi ?
 
Merhaba, Evet ancak bir değişme yaşamadım.
Hatta 1.0 değerinin üzerlerini bile denedim ama sonuç alamadım.
NoNPC'yi startlayınca direkt olarak kalkıyorlar. Stoplayınca görebiliyorum mesela
 
Merhaba, Evet ancak bir değişme yaşamadım.
Hatta 1.0 değerinin üzerlerini bile denedim ama sonuç alamadım.
NoNPC'yi startlayınca direkt olarak kalkıyorlar. Stoplayınca görebiliyorum mesela
Kod:
        local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
        ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
        RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - 500.0, y - 500.0, z - 500.0, x + 500.0, y + 500.0, z + 500.0);
bu kodları silip dener misin.
 
Kod:
        local x,y,z = table.unpack(GetEntityCoords(PlayerPedId()))
        ClearAreaOfVehicles(x, y, z, 1000, false, false, false, false, false)
        RemoveVehiclesFromGeneratorsInArea(x - 500.0, y - 500.0, z - 500.0, x + 500.0, y + 500.0, z + 500.0);
bu kodları silip dener misin.

Merhaba, Çok teşekkür ederim bu kısımları silince oldu.


Park etmiş araç sayısı da ped yoğunluğu ile doğru orantılı gibi geldi bana.

Forumda tekrar arayan/sorunu yaşayan olursa diye son hali ;
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)

        -- Eğer oyunda NPC istemiyorsan değeri 0 olarak bırak. Ancak NPC istiyor ve yoğunluklarını ayarlayacak isen değerleri değiştirebilirsin.
        SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.6) -- Trafik yoğunlu
        SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.6) -- NPC/PEDS yoğunluğu
        SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(1.0) -- Rastgele araçlar (otoparktan araç çıkması vs)
        SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(1.0) -- Rastgele park etmiş araçlar
        SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(0.5, 0.5) -- Rastgele NPC/PEDS senaryoları
        SetGarbageTrucks(false) -- Rastgele ortaya çıkan çöp kamyonları [true/false]
        SetRandomBoats(false) -- Rastgele denizde/suda tekne çıkması [true/false]
        SetCreateRandomCops(false) -- Rastgele polisler (araç/yaya)[true/false]
        SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(true) -- Rastgele polisler (senaryo değil)[true/false]
        SetCreateRandomCopsOnScenarios(false) -- Rastgele polisler (senaryo)[true/false]
        
    end
end)
 
Merhaba, Çok teşekkür ederim bu kısımları silince oldu.


Park etmiş araç sayısı da ped yoğunluğu ile doğru orantılı gibi geldi bana.

Forumda tekrar arayan/sorunu yaşayan olursa diye son hali ;
Kod:
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)

        -- Eğer oyunda NPC istemiyorsan değeri 0 olarak bırak. Ancak NPC istiyor ve yoğunluklarını ayarlayacak isen değerleri değiştirebilirsin.
        SetVehicleDensityMultiplierThisFrame(0.6) -- Trafik yoğunlu
        SetPedDensityMultiplierThisFrame(0.6) -- NPC/PEDS yoğunluğu
        SetRandomVehicleDensityMultiplierThisFrame(1.0) -- Rastgele araçlar (otoparktan araç çıkması vs)
        SetParkedVehicleDensityMultiplierThisFrame(1.0) -- Rastgele park etmiş araçlar
        SetScenarioPedDensityMultiplierThisFrame(0.5, 0.5) -- Rastgele NPC/PEDS senaryoları
        SetGarbageTrucks(false) -- Rastgele ortaya çıkan çöp kamyonları [true/false]
        SetRandomBoats(false) -- Rastgele denizde/suda tekne çıkması [true/false]
        SetCreateRandomCops(false) -- Rastgele polisler (araç/yaya)[true/false]
        SetCreateRandomCopsNotOnScenarios(true) -- Rastgele polisler (senaryo değil)[true/false]
        SetCreateRandomCopsOnScenarios(false) -- Rastgele polisler (senaryo)[true/false]
       
    end
end)
Sorununuz Çözüldü ise konuyu kitleyeceğim
 
Tabi ki kilitleyebilirsiniz. Çözüldü. Teşekkürler herkese
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!