Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru no such export DrawText3D

dinosorusxd

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 9 ay 23 gün
Mesajlar
14
Esx_dealership scripti kurdum ve bu hatadan ötürü erişemiyorum bu konularda yeniyim yardımcı olabilir misiniz.
 

Ekli dosyalar

  • hata.png
    hata.png
    49.8 KB · Görüntüleme: 98
Kod:
Citizen.CreateThread(
    function()
        while true do
            Citizen.Wait(3)
            local ped = PlayerPedId()
            for i = 1, #vehicleshopCoords do
            local actualShop = vehicleshopCoords[i]
            local dist = #(actualShop - GetEntityCoords(ped))
                if dist <= 10.0 then                   
                    if dist <= 1.0 then                 
                        exports.tq_corev2:DrawText3D(actualShop.x, actualShop.y, actualShop.z,"[E] Araç Galerisi")
                    end
                    DrawMarker(2, actualShop.x, actualShop.y, actualShop.z - 0.2, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.25, 0.2, 0.1, 120, 10, 20, 100, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0)
                    if dist <= 2.4 then
                        if IsControlJustPressed(0, 38) then
                            OpenVehicleShop()
                        end
                    end
                end
            end
        end
    end)
 
Kod:
Citizen.CreateThread(
    function()
        while true do
            Citizen.Wait(3)
            local ped = PlayerPedId()
            for i = 1, #vehicleshopCoords do
            local actualShop = vehicleshopCoords[i]
            local dist = #(actualShop - GetEntityCoords(ped))
                if dist <= 10.0 then                  
                    if dist <= 1.0 then                
                        exports.tq_corev2:DrawText3D(actualShop.x, actualShop.y, actualShop.z,"[E] Araç Galerisi")
                    end
                    DrawMarker(2, actualShop.x, actualShop.y, actualShop.z - 0.2, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.25, 0.2, 0.1, 120, 10, 20, 100, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0)
                    if dist <= 2.4 then
                        if IsControlJustPressed(0, 38) then
                            OpenVehicleShop()
                        end
                    end
                end
            end
        end
    end)
exports.tq_corev2 yi sil
 
Kod:
function DrawTex3d(x, y, z, text)
    SetTextScale(0.35, 0.35)
    SetTextFont(4)
    SetTextProportional(1)
    SetTextColour(255, 255, 255, 215)
    SetTextEntry("STRING")
    SetTextCentre(true)
    AddTextComponentString(text)
    SetDrawOrigin(x,y,z, 0)
    DrawText(0.0, 0.0)
    local factor = (string.len(text)) / 370
    DrawRect(0.0, 0.0+0.0125, 0.017+ factor, 0.03, 0, 0, 0, 75)
    ClearDrawOrigin()
end
en alt satıra bunu ekle
 
Kod:
function DrawTex3d(x, y, z, text)
    SetTextScale(0.35, 0.35)
    SetTextFont(4)
    SetTextProportional(1)
    SetTextColour(255, 255, 255, 215)
    SetTextEntry("STRING")
    SetTextCentre(true)
    AddTextComponentString(text)
    SetDrawOrigin(x,y,z, 0)
    DrawText(0.0, 0.0)
    local factor = (string.len(text)) / 370
    DrawRect(0.0, 0.0+0.0125, 0.017+ factor, 0.03, 0, 0, 0, 75)
    ClearDrawOrigin()
end
en alt satıra bunu ekle
düzeldi ama bu sefer de galeri arabaları gelmiyor database mı kurmam gerek
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!