Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Rehber Nedir bu INFINITY?

TWitcher

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 11 ay 24 gün
Mesajlar
109
Neden bu konu?
Bazı kullanıcıların infinity ne sorularını gördüm ve böyle bir konu açma gereği duydum. Peki
gelelim sorumuza


Nedir Bu INFINITY?
Infinity aslında scriptlerin birbirine bağlı şekilde optimize edilmesidir. Yani scriptlerde çakışma olmadığından ve birbiriyle uyumlu olduğundan optimizasyon diğer paketlere oranla daha iyidir.

Avatajları neler?
Infınity yapılı paketlerde optimizasyon oldukça iyidir bu sayede diğer paketler en fazla 60-70 oyuncu görebilirken infinity paketler 100+ oyuncu rahatlıkla görebilmektedir. Düşük sistemli bir bilgisayarı olan biri için en iyi sunucu seçimlerini INFINITY kullanan sunuculardan yapmaktadırlar.

M3 vb. Terimler ne oluyor?
M3 Infinity gibi cümleler ise envanter altyapısını belirtmektedir. Örnek vermek gerekirse ESX Infinity yazıyorsa eğer esx envanter kullanmaktadır. Şu an çoğunlukta olan m3 ve qb tur.


NOT = Bildiğim kadarıyla size infinity paketleri anlatmaya çalıştım eğer yanlış bildiğim yerler varsa yorumlarda belirtirseniz hem ben yararlanırım hem yanlışlarımı gidermiş olurum. Daha fazla kişiye ulaşması için yorum atarsanız sevinirim.




İYİ FORUMLAR DİLERİM
 
//
 
şunları eklemek isterim mesela infinity biyerden sonra oyuncuları render almadığı (sildiği) için scriptlerdeki kordinatları
ya infinityden yada serverdan çekmek gerekiyor buda infinity entegre oluyor tabi kendinede özgü infinitynin farklı kodlarıda
var
 
//
 
Infinity PAKET sadece bizim zeki toplumumuzda kullanılan bir terim, olayı da eklentilerin +100 oyuncu üstünü görecek şekilde optimize olmasıdır başka bir şey değil. Reklam kelimelerini çok seviyoruz milletçe, ağzı laf yapan kazanıyor kod yazan değil.

FiveM OneSync Infinity ise 128 oyuncunun üzerine çıkabilmek için FiveM'in sadece yakındaki objeleri ve oyuncuları tanımasıdır. Şehirde olan bir oyuncuyu uzak kasabadaki bir oyuncu OneSync Infinity aktifken oyunun kendi (native fonksiyonlar) işlemleri ile etkileşime geçirmek imkansızdır. Etkileşim dediğim örneğin yan yanayken bir oyuncunun oyununa (client-side kod) diğer bir oyuncunun karakterinin üzerindeki şapka numarasını yazılımsal olarak sorgulatabiliriz (GetPlayerPed(id) --> GetPedPropIndex(ped,0)) ama uzaktaki bir oyuncu için bunu denersek oyun oyuncunun karakterini bulamayacak ve hata verecektir çünkü infinity sistemi uzaktaki oyuncuyu arada belirli bir mesafe açıldığı gibi kendi hafızasından silmiştir.


FiveM OneSync Infinity'yi aldık "infinity paket" yaptık ama alakası yok aslında 2 kavramın. Infinity paket dediğiniz şey kaliteli ve opmizasyonu iyi pakettir, infinity demesen de olur açıkçası xd ama işte türk milleti xd
 
Infinity PAKET sadece bizim zeki toplumumuzda kullanılan bir terim, olayı da eklentilerin +100 oyuncu üstünü görecek şekilde optimize olmasıdır başka bir şey değil. Reklam kelimelerini çok seviyoruz milletçe, ağzı laf yapan kazanıyor kod yazan değil.

FiveM OneSync Infinity ise 128 oyuncunun üzerine çıkabilmek için FiveM'in sadece yakındaki objeleri ve oyuncuları tanımasıdır. Şehirde olan bir oyuncuyu uzak kasabadaki bir oyuncu OneSync Infinity aktifken oyunun kendi (native fonksiyonlar) işlemleri ile etkileşime geçirmek imkansızdır. Etkileşim dediğim örneğin yan yanayken bir oyuncunun oyununa (client-side kod) diğer bir oyuncunun karakterinin üzerindeki şapka numarasını yazılımsal olarak sorgulatabiliriz (GetPlayerPed(id) --> GetPedPropIndex(ped,0)) ama uzaktaki bir oyuncu için bunu denersek oyun oyuncunun karakterini bulamayacak ve hata verecektir çünkü infinity sistemi uzaktaki oyuncuyu arada belirli bir mesafe açıldığı gibi kendi hafızasından silmiştir.


FiveM OneSync Infinity'yi aldık "infinity paket" yaptık ama alakası yok aslında 2 kavramın. Infinity paket dediğiniz şey kaliteli ve opmizasyonu iyi pakettir, infinity demesen de olur açıkçası xd ama işte türk milleti xd
Evet, belirttiğim gibi optimize olması dışında başka bir yönü yok. Yorumlarınız için teşekkürler.
 
Evet, belirttiğim gibi optimize olması dışında başka bir yönü yok. Yorumlarınız için teşekkürler.


FiveM OneSync Infinity ise 128 oyuncunun üzerine çıkabilmek için FiveM'in sadece yakındaki objeleri ve oyuncuları tanımasıdır. Şehirde olan bir oyuncuyu uzak kasabadaki bir oyuncu OneSync Infinity aktifken oyunun kendi (native fonksiyonlar) işlemleri ile etkileşime geçirmek imkansızdır. Etkileşim dediğim örneğin yan yanayken bir oyuncunun oyununa (client-side kod) diğer bir oyuncunun karakterinin üzerindeki şapka numarasını yazılımsal olarak sorgulatabiliriz (GetPlayerPed(id) --> GetPedPropIndex(ped,0)) ama uzaktaki bir oyuncu için bunu denersek oyun oyuncunun karakterini bulamayacak ve hata verecektir çünkü infinity sistemi uzaktaki oyuncuyu arada belirli bir mesafe açıldığı gibi kendi hafızasından silmiştir.


FiveM OneSync Infinity'yi aldık "infinity paket" yaptık ama alakası yok aslında 2 kavramın. Efsane paket mükemmel paket desek de olur.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!