Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Harita MOTEL YMAP

Pahalı olmasını nedeni 7 otel (200oda) +60 oyunculu bir serverda sadece 0.04 ms ile çalışabiliyor olması ve içinde bir sürü özellik olması. Basit bir kilit envanter değil yani. ve esx_doorlock, esx_addoninventory ve esx_datastore gibi devamlı sorun çıkaran ve db de gereksiz bir sürü satır oluşturan scriptlerede bağlı değil.

resource cok guzel ellerine saglik, fiyatini hak ediyor. Yanliz 60 degil 100000 kisi de olsa 0.04 ms ile calisiyorsa 0.04 ms ile calismaya devam eder, bu teknik bi ayricalik degil. Serverside olcum yapman gerek bunun icin.
 
resource cok guzel ellerine saglik, fiyatini hak ediyor. Yanliz 60 degil 100000 kisi de olsa 0.04 ms ile calisiyorsa 0.04 ms ile calismaya devam eder, bu teknik bi ayricalik degil. Serverside olcum yapman gerek bunun icin.
Eğer client scriptinde oyuncu sayısına göre çalışan bir kod varsa ms oyuncu sayısı arttıkça artar, çünkü yaptığı işlem yoğunlaşır. Basit bir döngü bunu açıklar zaten:

players ın dinamik olarak oyuncusu sayısına göre arttığını varsayarsak ve bu for döngüsünün de while true do gibi bir döngü içinde devamlı çalıştığını düşünürsek dediğinin ne kadar yanlış olduğu belli olur.

while true do
for i = 1, players, 1 do
print("Oyuncunun sırası: "..i)
end
Citizen.Wait(1)
end
 
Eğer client scriptinde oyuncu sayısına göre çalışan bir kod varsa ms oyuncu sayısı arttıkça artar, çünkü yaptığı işlem yoğunlaşır. Basit bir döngü bunu açıklar zaten:

players ın dinamik olarak oyuncusu sayısına göre arttığını varsayarsak ve bu for döngüsünün de while true do gibi bir döngü içinde devamlı çalıştığını düşünürsek dediğinin ne kadar yanlış olduğu belli olur.

while true do
for i = 1, players, 1 do
print("Oyuncunun sırası: "..i)
end
Citizen.Wait(1)
end

eger client sidede boyle bir dongu kullaniyorsan gercekten ne yaptigini bilmiyorsun demektir, sync ve onesync cookbooklarini okumani tavsiye ederim.
 
eger client sidede boyle bir dongu kullaniyorsan gercekten ne yaptigini bilmiyorsun demektir, sync ve onesync cookbooklarini okumani tavsiye ederim.
kullanmıyorum zaten dediğinin yanlış olduğunu belirtmek için yazdım
 
kullanmıyorum zaten dediğinin yanlış olduğunu belirtmek için yazdım
sadece gercek bir performans analizi yapmak icin server side olcum yapmak gerektigini soylemek istedim, hatali kodlama clientsidede performans kaybi yasatabilir ama zaten bunu yapmayacagini bildigimden dolayi bunun gecerli bir kistas olmadigini ima ediyorum
 
Forumda artık Eightborn V adıyla paylaşım yapmak yasaktır.
 
Odaya 2 kişi girdiğinde görünmeme sorunu oluyor nasıl çözebilirim
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!