Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru M3 İnventory 1 mermi sorunu

BOOSTERS

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 1 ay 1 gün
Mesajlar
129
Discord
Gözde◄#5030
Yardım edersiniz çok sevinirim
1 mermi oluyor ve Arabada bitmiyor devamli sıkabiliyorum
 

Ekli dosyalar

  • Adsız.png
    Adsız.png
    2.5 MB · Görüntüleme: 64
Konu tarafımca doğru kategoriye taşınmıştır.
 
+rep
 
Yardım edersiniz çok sevinirim
1 mermi oluyor ve Arabada bitmiyor devamli sıkabiliyorum
bunun inventory ile alakası yokki disc_ammo ile alakası var büyük ihtimal Viber Devliber 'in paketini kullanıyorsun. bu disc ammo ile değiştir sorun çözülecektir ama reload skillbar ile çalışıyor bu disc ammo hoşuna gitmesse normalinide atabilirim
 

Ekli dosyalar

  • disc-ammo.zip
    3.8 KB · Görüntüleme: 42
Sorununuz Çözüme Ulaştı Mı ?
 
bunun inventory ile alakası yokki disc_ammo ile alakası var büyük ihtimal Viber Devliber 'in paketini kullanıyorsun. bu disc ammo ile değiştir sorun çözülecektir ama reload skillbar ile çalışıyor bu disc ammo hoşuna gitmesse normalinide atabilirim
Sorun devam ediyor envanter den koy al yapınca 1 mermi geliyor
 
bunun inventory ile alakası yokki disc_ammo ile alakası var büyük ihtimal Viber Devliber 'in paketini kullanıyorsun. bu disc ammo ile değiştir sorun çözülecektir ama reload skillbar ile çalışıyor bu disc ammo hoşuna gitmesse normalinide atabilirim
ek olarak diğerinde sadece araçtayken koy çıkar yapınca gidiyordu şimdi dışardaykende :D
 
m3_inventoryhud/client/client.lua

48973

ESX.TriggerServerCallback('m3:inventoryhud:server:getAmmoCount', function(ammoCount)
GiveWeaponToPed(playerPed, hash, 1, false, true)
if checkh[weapon] == hash then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
elseif Config.ItemWeapons.FuelCan == hash or 'WEAPON_FIREEXTINGUISHER' == name then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 4500)
elseif not ammoCount then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
elseif ammoCount < 1 then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
else
SetPedAmmo(playerPed, hash, ammoCount)
end
end, hash)

bunla değiştir


ESX.TriggerServerCallback('m3:inventoryhud:server:getAmmoCount', function(ammoCount)
GiveWeaponToPed(playerPed, hash, 1, false, true)
if checkh[weapon] == hash then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
elseif Config.ItemWeapons.FuelCan == hash or 'WEAPON_FIREEXTINGUISHER' == name then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 4500)
elseif not ammoCount then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
elseif ammoCount < 0 then
SetPedAmmo(playerPed, hash, 1)
else
SetPedAmmo(playerPed, hash, ammoCount)
end
end, hash)
 
Yardım lazım :(
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!