Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı m3 envanter slotta kalma sorunu

jecanover

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 3 ay 8 gün
Mesajlar
292
merhabalar m3 envanterde slota koyulan itemler kullanıldıktan sonra kaybolmuyor mecbur alta çekmek gerekiyor bu sorunu nasıl çözebilirim ?
 
DF
Merhaba, herhangi bir hata veya uyarı almaktamısınız serverside veya client taraflı?
 
DF
merhabalar m3 envanterde slota koyulan itemler kullanıldıktan sonra kaybolmuyor mecbur alta çekmek gerekiyor bu sorunu nasıl çözebilirim ?

Bu sorun kendi M3 Envanterim de de mevcut. Henüz bende çözemedim.
 
DF
merhabalar m3 envanterde slota koyulan itemler kullanıldıktan sonra kaybolmuyor mecbur alta çekmek gerekiyor bu sorunu nasıl çözebilirim ?
m3 ü birakma sebeplerimden birisi ayni sekil bendede tabanca mermisi kullaniyon mesela sonra alt slota cekmeden gitmiyor.
 
DF
m3ü boşverin qb to esxe geçin .d
 
DF
merhabalar m3 envanterde slota koyulan itemler kullanıldıktan sonra kaybolmuyor mecbur alta çekmek gerekiyor bu sorunu nasıl çözebilirim ?
M3'te onu düzeltemezsiniz diye biliyorum qb inventoryhuda geçmenizi tavsiye ederim.
 
DF
Son düzenleme:
Tamamen extendedmode göre düzenlediğim için sıkıntıya bak denedim envanteri itemler gözükmedi ?
 
DF
Son düzenleme:
Arkadaşlar çözülmeyecek şey yoktur.
M3 Client scripti içindeki RegisterNetEvent('esx:removeInventoryItem') eventini extendedmode için bu şekilde güncelleyin.

C:
AddEventHandler('esx:removeInventoryItem', function(itemName, count)
    local item = nil
    for k,v in ipairs(ESX.GetPlayerData().inventory) do
        if v.name == itemName then
            item = v
            break
        end
    end
    if item ~= nil and item.name ~= nil and item.label ~= nil then
        SendNotify('remove', item.name, item.label, count - item.count)
        for i=1, 5, 1 do
            if Config.ItemWeapons.Enabled then
                if fastItems[i] ~= nil then
                    if fastItems[i].name == item.name then
                        if count > 0 then
                            fastItems[i].count = count
                        else
                            fastItems[i] = nil
                        end
                        if GetHashKey(item.name) == GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId()) then
                            RemoveWeapon(item.name)
                            currentWeapon = nil
                        end
                    end
                end
            else
                if fastItems[i].name == item.name then
                    if count > 0 then
                        fastItems[i].count = count
                    else
                        fastItems[i] = nil
                    end
                end
            end
        end
    end
end)
 
DF
Son düzenleme:
merhabalar m3 envanterde slota koyulan itemler kullanıldıktan sonra kaybolmuyor mecbur alta çekmek gerekiyor bu sorunu nasıl çözebilirim ?
Sorununuz verilen cevap ile çözüme ulaştı mı?
 
DF
Son düzenleme:
Arkadaşlar çözülmeyecek şey yoktur.
M3 Client scripti içindeki RegisterNetEvent('esx:removeInventoryItem') eventini extendedmode için bu şekilde güncelleyin.

C:
AddEventHandler('esx:removeInventoryItem', function(itemName, count)
    local item = nil
    for k,v in ipairs(ESX.GetPlayerData().inventory) do
        if v.name == itemName then
            item = v
            break
        end
    end
    if item ~= nil and item.name ~= nil and item.label ~= nil then
        --SendNotify('remove', item.name, item.label, count) -- Bildirimleri exm üzerinden gönderdiğim için kapalı
        for i=1, #fastItems, 1 do
            if Config.ItemWeapons.Enabled then
                if fastItems[i].name == item.name then
                    if count > 0 then
                        fastItems[i].count = count
                    else
                        fastItems[i] = nil
                    end
                    if GetHashKey(item.name) == GetSelectedPedWeapon(PlayerPedId()) then
                        RemoveWeapon(item.name)
                        currentWeapon = nil
                    end
                end
            else
                if fastItems[i].name == item.name then
                    if count > 0 then
                        fastItems[i].count = count
                    else
                        fastItems[i] = nil
                    end
                end
            end
        end
    end
end)

Yok hocam maalesef olmadı
 
DF
Yukarıda gösterdiğim method ile sorunun çözülmesin gerekiyor.
İstersen profilimde Discord hesabım mevcut. Oradan dosyaları iletirsen bakabilirim.
 
DF
Kanka uykusuzluktan be :D extendedmode kullanıyorum evet , verdiğiniz konu denedim fakat bir etki göremedim dediğim gibi itemleri kullanıp bitirdikten sonra hala slot bölümünde duruyor alta sürükleyince kayboluyor gördüm ki herkeste böyle sanırım
 
DF
Sorun çözülmüştür, Yukarıdaki Eventi yakalamak için olan RegisterNetEvent('esx:removeInventoryItem') kısmını sildiği için kod çalışmamış
 
DF
Son düzenleme:

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!