Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paket [İNDİRİMLİ!] [ÜCRETLİ] GELİŞMİŞ HAZIR PAKET | TÜM META EŞYALAR VE FAZLASI (META TELEFON, KIYAFET, ANAHTAR)

Bana öle dik dik konusma la ?
ronin ab anlatmis adam adam.
 
ronin ronin abi senin için her şey np-inventory mi?
 
//
kardeş dalga geçiyorsun herhalde?
meta data dediğimiz şey "varlıkların" özel "verileri" olması demek yani örneğin
"arabaanahtarı" iteminin meta datası {plaka="//"} olabilir

envanterindeki itemler oyundan çıktıktan sonra aktarılma falan tamamen sallamasyon
envanterindeki itemler her zaman veritabanında saklanır en ufak işlem veritabanına yansıtılır böylece aynı veritabanına bağlı 2 sunucu senkronize bir şekilde çalışabilir
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
//
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
kardeş dalga geçiyorsun herhalde?
meta data dediğimiz şey "varlıkların" özel "verileri" olması demek yani örneğin
"arabaanahtarı" iteminin meta datası {plaka="01ANAN31"} olabilir

envanterindeki itemler oyundan çıktıktan sonra aktarılma falan tamamen sallamasyon
envanterindeki itemler her zaman veritabanında saklanır en ufak işlem veritabanına yansıtılır böylece aynı veritabanına bağlı 2 sunucu senkronize bir şekilde çalışabilir


bir şey bildiğinizi sanıp böyle ırkçı bir deyimle bu tarz saçma bir paylaşım yapman infilak ettirdi gece gece
Evet güzel kardeşim sana göre metadata her bir şeye datada unique (özgün bir numara) atmak.

Ama gel sana asıl metadatayı anlatayım qb serverlarda bulunan veya v1 final esx altyapılarda bulunan bir database tablosu olan metadata sunucuda 100-200 kere bile veriyi güncellesen bile databaseye göndermeyen kendi içinde tutan oyuncu login veya quit sırasında veriyi es_extended tabanlı güncelleyen bir yapıdır.

Mesela envanterde slot değiştirirsin yere item atarsın vs sen çıkana kadar sunucudan o veri veritabanına işlemez çünkü metadata budur güzel kardeşim :)
 
//
şimdi şöyle bir şey var ki np-inventory de her slot değişiminde her şey için db ye paket yoluyor ve bu şekilde db yoruluyor yapılacaksa 60 üstü ya json db ya da meta data yapılacak şimdi yalan diye bir şey yok uğraşan yapar
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
kardeş dalga geçiyorsun herhalde?
meta data dediğimiz şey "varlıkların" özel "verileri" olması demek yani örneğin
"arabaanahtarı" iteminin meta datası {plaka="01ANAN31"} olabilir

envanterindeki itemler oyundan çıktıktan sonra aktarılma falan tamamen sallamasyon
envanterindeki itemler her zaman veritabanında saklanır en ufak işlem veritabanına yansıtılır böylece aynı veritabanına bağlı 2 sunucu senkronize bir şekilde çalışabilir


bir şey bildiğinizi sanıp böyle ırkçı bir deyimle bu tarz saçma bir paylaşım yapman infilak ettirdi gece gece
benle öyle dik dik konuşma la :D
 
Evet güzel kardeşim sana göre metadata her bir şeye datada unique (özgün bir numara) atmak.

Ama gel sana asıl metadatayı anlatayım qb serverlarda bulunan veya v1 final esx altyapılarda bulunan bir database tablosu olan metadata sunucuda 100-200 kere bile veriyi güncellesen bile databaseye göndermeyen kendi içinde tutan oyuncu login veya quit sırasında veriyi es_extended tabanlı güncelleyen bir yapıdır.

Mesela envanterde slot değiştirirsin yere item atarsın vs sen çıkana kadar sunucudan o veri veritabanına işlemez çünkü metadata budur güzel kardeşim :)
adam yaw
 
Evet güzel kardeşim sana göre metadata her bir şeye datada unique (özgün bir numara) atmak.

Ama gel sana asıl metadatayı anlatayım qb serverlarda bulunan veya v1 final esx altyapılarda bulunan bir database tablosu olan metadata sunucuda 100-200 kere bile veriyi güncellesen bile databaseye göndermeyen kendi içinde tutan oyuncu login veya quit sırasında veriyi es_extended tabanlı güncelleyen bir yapıdır.

Mesela envanterde slot değiştirirsin yere item atarsın vs sen çıkana kadar sunucudan o veri veritabanına işlemez çünkü metadata budur güzel kardeşim :)

sistemlerin sadece operasyonların hepsi bittikten sonra ( genellikle player disconnect veya server kill signal ) veritabanına veri işlemesine "caching" diyoruz metadata değil xd ama sen en doğrusunu biliyon galiba xd

metadata ise varlıkların ( bu durumda itemler ) üzerine fazladan veri bindirme olayıdır

bana inanmıyorsan googleye yaz xd ( )
hastayım bu türk meveloperlerin terimleri kafalarına göre kullanmalarına xd
 
Konu altı tartışma içerikli yorumlar temizlenmiştir​
 
+Rep
 
İyi yorum yapanlara teşekkür ederiz.
 
Konu güncellendi.
 
Son düzenleme:
Güncel
 
/
 
++++++ rep
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!