Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım fivem ölme sorunu

Mcahit53

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 25 gün
Mesajlar
112
1635267716521.png

açlıktan ölünce can durmuyor 100 olup tekrar azalıyor tekrar tekrar ölüyor
 
esx_status ayarla knks
 
Merhaba,
Konunuzu yanlış kategoriye açtığınızdan dolayı tarafımca taşıma işlemi uygulanmıştır.
İyi Forumlar Dilerim , Saygılarımla..
 
ESX = nil
local Status, isPaused = {}, false

Citizen.CreateThread(function()
while ESX == nil do
TriggerEvent('esx:getSharedObject', function(obj) ESX = obj end)
Citizen.Wait(0)
end
end)

RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
AddEventHandler('esx:playerLoaded', function()
Status = {
hunger = 100,
thirst = 100,
stress = 0
}
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(Config.TickTime)
TriggerEvent('esx_status:remove', 'hunger', 0.045)
TriggerEvent('esx_status:remove', 'thirst', 0.045)

local playerPed = PlayerPedId()
local prevHealth = GetEntityHealth(playerPed)
local health = prevHealth



if Status.hunger <= 0 then
if prevHealth <= 150 then
health = health - 5
else
health = health - 1
end
end

if Status.thirst <= 0 then
if prevHealth <= 150 then
health = health - 5
else
health = health - 1
end
end

if health ~= prevHealth then
SetEntityHealth(playerPed, health)
end
TriggerEvent('reka:hud:client:sendStatus', Status)
end


end)
-- Citizen.CreateThread(function()
-- while true do
-- Citizen.Wait(3000)
-- if Status.stress > 75 then
-- screenBlur()
-- -- print(sikismis)
-- Citizen.Wait(10000)
-- elseif Status.stress > 55 then
-- screenBlur()
-- -- print(sikismis)
-- Citizen.Wait(20000)
-- elseif Status.stress > 35 then
-- screenBlur()
-- -- print(sikismis)
-- Citizen.Wait(30000)
-- elseif Status.stress > 15 then
-- screenBlur()
-- -- print(sikismis)
-- Citizen.Wait(40000)
-- else
-- Citizen.Wait(1000)
-- end
-- end
-- end)
end)

function screenBlur()
DoScreenFadeOut(2500)
Citizen.Wait(2350)
DoScreenFadeIn(1500)
end

RegisterNetEvent('esx_status:set')
AddEventHandler('esx_status:set', function(name, val)
if val > 100 then
val = 100
end
Status[name] = val
end)

RegisterNetEvent('esx_status:add')
AddEventHandler('esx_status:add', function(name, val)
if Status[name] ~= nil then
if Status[name] + val > 100 then
Status[name] = 100
else
Status[name] = Status[name] + val
end
end
end)

RegisterNetEvent('esx_status:remove')
AddEventHandler('esx_status:remove', function(name, val)
if Status[name] ~= nil then
if Status[name] - val < 0 then
Status[name] = 0
else
Status[name] = Status[name] - val
end
end
end)

function getStatus(type)
if Status[type] == nil then
return 100
else
return Status[type]
end
end
 
sorunu bulamadım
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!