Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü es_extended 1.2 ve disc-inventory

  • Konbuyu başlatan Emre67
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 13
  • Görüntüleme 916
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Emre67

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 10 ay 18 gün
Mesajlar
283
55633
Bisey sattin alinca veya /giveitem yapinca böyle sorun geliyor ve itemler inventara gelmiyor hardimeden olursa cok güzel olur

es_extended 1.2 yaptim böyle sorun oluyor
 
++güncel
 
itemler databasede yüklümü ? ayrıca bu itemler kullanılabilir item olarak ayarlı mı?
 
tabikide yüklü tek es_extended degistirdim o kadar , normal es_extended envater den normal kullaniyor tek disc-inventory calismiyor
 
yardim edebilcen mi ?
 
es_extended değiştirmek bu kadar basit değil her scriptin test edildiği es_extended versiyonları var v1.1 ve 1.2 veya direk final tek tek kontrol etmen lazım es_extendedı replacedim bitti diye bir şey yok. Hatta envanterlerin büyük bir kısmı kendi es_extendedı ile gelir.
 
her script sorunsuz calisiyor, tek disc-inventory sorun yapiyor es_extended 1.1.0 sorunsuz calisiyor 1.2.0 gecmek istedim
 
her script sorunsuz calisiyor, tek disc-inventory sorun yapiyor es_extended 1.1.0 sorunsuz calisiyor 1.2.0 gecmek istedim
Dediğim gibi kullandığın envanterin player loaded triggerları mevcut kullandığın es_extended ile aynı olmayabilir bunu şöyle anlayabilirsin:

55855
 
Bu attığım kod bir örnek daha ne kadar açıklayıcı olabilirim bilmiyorum umarım attığım örnek kullandığımız bir configten anlarsın.
 
Dediğim gibi kullandığın envanterin player loaded triggerları mevcut kullandığın es_extended ile aynı olmayabilir bunu şöyle anlayabilirsin:

Ekli dosyayı görüntüle 55855
Citizen.CreateThread(function()
while true do
Citizen.Wait(0)
if NetworkIsPlayerActive(PlayerId()) then
TriggerServerEvent('esx: onPlayerJoined')
break
end
end
end)
 
bu mu ? final ozaman
 
kapatılabilir
 
Konu ön eki tarafımca düzenlemiş ve konu sahibinin isteği doğrultusunda kapatılmıştır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!