Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı e çekince üzerindekilerin durması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Blaxman

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 8 ay 26 gün
Mesajlar
221
disc-inventoryhud kullanıyorum e çekince üzerimdeki bazı eşyalar duruyor bazıları gidiyor silahlar duruyor nasıl çözerim?
 
startların sıralanması şu şekilde
start disc-base
start disc-inventoryhud
start disc-ammo
start esx_ambulancejob
 
esx_ambulancejob diğerlerinin işini gördüğü için en yukarı alıp bu şekilde deneyebilirsiniz.
 
esx_ambulancejob diğerlerinin işini gördüğü için en yukarı alıp bu şekilde deneyebilirsiniz.
yok düzelmedi senin disc-inventoryhud u kullanıyorum sen de böyle bir sorun var mıydı?
 
++++
 
ambulancejob değiştir piyasadaki farklı olan bir tane ile eski olabilir veya disc ile uyuşmuyordur.Disc kullanmanı önermem ayrıca aşırı buglu ve 30 kişiyi geçince sapıtıyor.Haberin olsun
 
esx_ambulance sürümüyle alakası yok. Sorun disc'in silahları item olarak kabul etmesi ve ambulancejob'un silahları silah olarak silmeye çalışması.
esx_ambulancejob/server/main.lua içerisinde

Kod:
SX.RegisterServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function(source, cb)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)

    if Config.RemoveCashAfterRPDeath then
        if xPlayer.getMoney() > 0 then
            xPlayer.removeMoney(xPlayer.getMoney())
        end

        if xPlayer.getAccount('black_money').money > 0 then
            xPlayer.setAccountMoney('black_money', 0)
        end
    end

    if Config.RemoveItemsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.inventory, 1 do
            if xPlayer.inventory[i].count > 0 then
                xPlayer.setInventoryItem(xPlayer.inventory[i].name, 0)
            end
        end
    end

    local playerLoadout = {}
    if Config.RemoveWeaponsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
            xPlayer.removeWeapon(xPlayer.loadout[i].name)
        end
    else -- save weapons & restore em' since spawnmanager removes them
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
            table.insert(playerLoadout, xPlayer.loadout[i])
        end

        -- give back wepaons after a couple of seconds
        Citizen.CreateThread(function()
            Citizen.Wait(5000)
            for i=1, #playerLoadout, 1 do
                if playerLoadout[i].label ~= nil then
                    xPlayer.addWeapon(playerLoadout[i].name, playerLoadout[i].ammo)
                end
            end
        end)
    end

    cb()
end)

yerine

Kod:
ESX.RegisterServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function(source, cb)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)

    if Config.RemoveCashAfterRPDeath then
        if xPlayer.getMoney() > 0 then
            xPlayer.removeMoney(xPlayer.getMoney())
        end

        if xPlayer.getAccount('black_money').money > 0 then
            xPlayer.setAccountMoney('black_money', 0)
        end
    end

    if Config.RemoveItemsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.inventory, 1 do
            if xPlayer.inventory[i].count > 0 then
                xPlayer.setInventoryItem(xPlayer.inventory[i].name, 0)
            end
        end
    end

    local playerLoadout = {}
    if Config.RemoveWeaponsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
            xPlayer.removeInventoryItem(xPlayer.loadout[i].name, 1)
        end
    else -- save weapons & restore em' since spawnmanager removes them
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
            table.insert(playerLoadout, xPlayer.loadout[i])
        end

        -- give back wepaons after a couple of seconds
        Citizen.CreateThread(function()
            Citizen.Wait(5000)
            for i=1, #playerLoadout, 1 do
                if playerLoadout[i].label ~= nil then
                    xPlayer.addInventoryItem(playerLoadout[i].name,1)
                end
            end
        end)
    end

    cb()
end)
bu kodla değiştirin. Sorunun çözüldüğünde belirtirsen konuyu kilitleyeceğim.
 
esx_ambulance sürümüyle alakası yok. Sorun disc'in silahları item olarak kabul etmesi ve ambulancejob'un silahları silah olarak silmeye çalışması.
esx_ambulancejob/server/main.lua içerisinde

Kod:
SX.RegisterServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function(source, cb)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)

    if Config.RemoveCashAfterRPDeath then
        if xPlayer.getMoney() > 0 then
            xPlayer.removeMoney(xPlayer.getMoney())
        end

        if xPlayer.getAccount('black_money').money > 0 then
            xPlayer.setAccountMoney('black_money', 0)
        end
    end

    if Config.RemoveItemsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.inventory, 1 do
            if xPlayer.inventory[i].count > 0 then
                xPlayer.setInventoryItem(xPlayer.inventory[i].name, 0)
            end
        end
    end

    local playerLoadout = {}
    if Config.RemoveWeaponsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
            xPlayer.removeWeapon(xPlayer.loadout[i].name)
        end
    else -- save weapons & restore em' since spawnmanager removes them
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
            table.insert(playerLoadout, xPlayer.loadout[i])
        end

        -- give back wepaons after a couple of seconds
        Citizen.CreateThread(function()
            Citizen.Wait(5000)
            for i=1, #playerLoadout, 1 do
                if playerLoadout[i].label ~= nil then
                    xPlayer.addWeapon(playerLoadout[i].name, playerLoadout[i].ammo)
                end
            end
        end)
    end

    cb()
end)

yerine

Kod:
ESX.RegisterServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function(source, cb)
    local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(source)

    if Config.RemoveCashAfterRPDeath then
        if xPlayer.getMoney() > 0 then
            xPlayer.removeMoney(xPlayer.getMoney())
        end

        if xPlayer.getAccount('black_money').money > 0 then
            xPlayer.setAccountMoney('black_money', 0)
        end
    end

    if Config.RemoveItemsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.inventory, 1 do
            if xPlayer.inventory[i].count > 0 then
                xPlayer.setInventoryItem(xPlayer.inventory[i].name, 0)
            end
        end
    end

    local playerLoadout = {}
    if Config.RemoveWeaponsAfterRPDeath then
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
            xPlayer.removeInventoryItem(xPlayer.loadout[i].name, 1)
        end
    else -- save weapons & restore em' since spawnmanager removes them
        for i=1, #xPlayer.loadout, 1 do
            table.insert(playerLoadout, xPlayer.loadout[i])
        end

        -- give back wepaons after a couple of seconds
        Citizen.CreateThread(function()
            Citizen.Wait(5000)
            for i=1, #playerLoadout, 1 do
                if playerLoadout[i].label ~= nil then
                    xPlayer.addInventoryItem(playerLoadout[i].name,1)
                end
            end
        end)
    end

    cb()
end)
bu kodla değiştirin. Sorunun çözüldüğünde belirtirsen konuyu kilitleyeceğim.
Silahlar item şeklinde ve zaten hali hazırda envanterde ne kadar item varsa silen bir satır mevcut alakası olduğunu sanmıyorum, hatta silahları silen kısmı yorum satırına çevirebilirsiniz. Çözüm olarak RemoveItemsAfterRPDeath fonksiyonunun en altına ExecuteCommand('ensureInv') yazabilirsiniz.

Edit: default komut ensureInv olduğu için ensureInv yazdım eğer envkontrol tarzı bir şeyle değiştirdiysenız içine onu yazın.
 
sadece silahları mi silmiyor yoksa bazı itemleri mi
 
sadece silahlar şuanlık
 
halettim beyler datam bozulmuş?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!