Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü E ÇEKİNCE AYNI YERDE DOĞUMAK

  • Konbuyu başlatan Oph3Z
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 5
  • Görüntüleme 662
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Oph3Z

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 3 ay 23 gün
Mesajlar
815
Web sitesi
discord.gg
Discord
Oph3Z#0351
Merhaba arkadaşlar sunucuda öldükten sonra E çekince aynı yerde doğuyorsun. O sorunu nasıl çözebilirim?
 
Kodların arasına teleport ekleyebilirsin e çekildiğinde hastanenin koordinatını verirsen e çektiğinde oraya gider.
 
esx_ambulancejob/client/main.lua içerisinde şu satır mevcut mu kontrol et:

function RemoveItemsAfterRPDeath()
TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:setDeathStatus', false)

Citizen.CreateThread(function()
DoScreenFadeOut(800)

while not IsScreenFadedOut() do
Citizen.Wait(10)
end

ESX.TriggerServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function()
local formattedCoords = {
x = Config.RespawnPoint.coords.x,
y = Config.RespawnPoint.coords.y,
z = Config.RespawnPoint.coords.z
}

ESX.SetPlayerData('lastPosition', formattedCoords)
ESX.SetPlayerData('loadout', {})

TriggerServerEvent('esx:updateLastPosition', formattedCoords)
RespawnPed(PlayerPedId(), formattedCoords, Config.RespawnPoint.heading)

StopScreenEffect('DeathFailOut')
DoScreenFadeIn(800)
end)
end)
end


Satır mevcutsa esx_ambulancejob/config.lua içerisinde

Config.RespawnPoint = { coords = vector3(334.1, -569.92, 43.32), heading = 159.49 }

burdan koordinatlarını ayarla
 
Çoklu karakter(esx_kashacters) kullanıyor musun?
 
esx_ambulancejob/client/main.lua içerisinde şu satır mevcut mu kontrol et:

function RemoveItemsAfterRPDeath()
TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:setDeathStatus', false)

Citizen.CreateThread(function()
DoScreenFadeOut(800)

while not IsScreenFadedOut() do
Citizen.Wait(10)
end

ESX.TriggerServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function()
local formattedCoords = {
x = Config.RespawnPoint.coords.x,
y = Config.RespawnPoint.coords.y,
z = Config.RespawnPoint.coords.z
}

ESX.SetPlayerData('lastPosition', formattedCoords)
ESX.SetPlayerData('loadout', {})

TriggerServerEvent('esx:updateLastPosition', formattedCoords)
RespawnPed(PlayerPedId(), formattedCoords, Config.RespawnPoint.heading)

StopScreenEffect('DeathFailOut')
DoScreenFadeIn(800)
end)
end)
end


Satır mevcutsa esx_ambulancejob/config.lua içerisinde

Config.RespawnPoint = { coords = vector3(334.1, -569.92, 43.32), heading = 159.49 }

burdan koordinatlarını ayarla
teşekkürler yardımın için. sorun çözülmüştür konuyu kilitliyebilirsiniz.
 
Konu çözüldüğü için çözüldü eki alıp, konu sahibi isteği üzerine kapatılmıştır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!