Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı E ÇEKERKENKİ SİYAH EKRANDA QUİT ATINCA EŞYALAR GİTMİYOR

rexinboss

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 11 ay 21 gün
Mesajlar
38
arkadaşlar e çekerken ki gelen siyah ekranı kaldırıp e cekince direk eşyaları gitmesini sağlayabilirim kodlar şu şekilde yardımcı olursanız sevinirim

62896
62895
 
esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath fonksiyonunu kontrol et yada buraya at
 
Çok bir fikrim yok ama “DoScreenFadeIn” ile alakalı olabilir. Onu 800den 200e felan düşürüp dene bi
yaptım fakat sadece e süresi bitince otomatik e cekiyor ve o siyah ekranın zamanı kısaldı ama orayı 1 veya daha az veya kapatınca siyah ekranda kalıyor
 
yaptım fakat sadece e süresi bitince otomatik e cekiyor ve o siyah ekranın zamanı kısaldı ama orayı 1 veya daha az veya kapatınca siyah ekranda kalıyor
Kanka benim bildiğim o siyah ekran şeysi fivemle alakalı. Banada zamanında bir kaç bugçu arkadaş göstermişti onu
 
Item'i revivelemeden önce silmesini sağlarsan sorunun çözüleceğini düşünüyorum.
 
Sanırım problemin şu kişi öldüğünde e basarken f8'den quit atıyor bu yüzden de itemleri gitmeden kandırmış oluyor combatlog atıyor. Bunun önüne geçmek istiyorsanız.



62901

En alta alın oklu gösterilen yere
 
Sanırım problemin şu kişi öldüğünde e basarken f8'den quit atıyor bu yüzden de itemleri gitmeden kandırmış oluyor combatlog atıyor. Bunun önüne geçmek istiyorsanız.



Ekli dosyayı görüntüle 62901

En alta alın oklu gösterilen yere
62972
bu şekilde yaptım fakat yine bir değişiklik olmadı e cekince siyah ekran geliyor bitince eşyaları siliyor
 
Benim dediğim şey farklı bug yapmalarının önüne geçiyordu :D. Sizin dediğiniz şey ise bambaşka direk bir trigger yazıp removelatabilirsiniz kişilerin itemlerini fade out ve fade in 'i removeItemsAfterRPDeath callback'inden sonra yaparsanız ise istediğiniz sonucu alırsınız.
 
Benim dediğim şey farklı bug yapmalarının önüne geçiyordu :D. Sizin dediğiniz şey ise bambaşka direk bir trigger yazıp removelatabilirsiniz kişilerin itemlerini fade out ve fade in 'i removeItemsAfterRPDeath callback'inden sonra yaparsanız ise istediğiniz sonucu alırsınız.
sizi yoruyorum ama nasıl yapacağımı kod şeklinde yazarak atarsanız çok sevinirim
 
+güncel
 
ESX.TriggerServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function()
Kod:
        ESX.TriggerServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function()
        
    DoScreenFadeOut(800)
    DoScreenFadeIn(800)
Benim dediğim şey farklı bug yapmalarının önüne geçiyordu :D. Sizin dediğiniz şey ise bambaşka direk bir trigger yazıp removelatabilirsiniz kişilerin itemlerini fade out ve fade in 'i removeItemsAfterRPDeath callback'inden sonra yaparsanız ise istediğiniz sonucu alırsınız.
bu şekilde yapsam olurmu acaba?
 
Qb to esx envanter mi kullaniyorsun ona göre bir şey soylucem
 
Alttaki kodu bir denermisin ?

Kod:
function RemoveItemsAfterRPDeath()
    TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:setDeathStatus', false)

    Citizen.CreateThread(function()

        ESX.TriggerServerCallback('esx_ambulancejob:removeItemsAfterRPDeath', function()
            local formattedCoords = {
                x = Config.RespawnPoint.coords.x,
                y = Config.RespawnPoint.coords.y,
                z = Config.RespawnPoint.coords.z
            }

            ESX.SetPlayerData('lastPosition', formattedCoords)
            ESX.SetPlayerData('loadout', {})

            TriggerServerEvent('esx:updateLastPosition', formattedCoords)
            RespawnPed(PlayerPedId(), formattedCoords, Config.RespawnPoint.heading)
        end)
        
        DoScreenFadeOut(800)

        while not IsScreenFadedOut() do
            Citizen.Wait(10)
        end
        
        StopScreenEffect('DeathFailOut')
        DoScreenFadeIn(800)
    end)
end
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!