Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı DURABİLİTYSİ OLMAYAN ENVANTERE DURABİLİTY NASIL EKLERİM?

WonderFist1

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 1 ay 3 gün
Mesajlar
516
Elimde durabilityli disc var ama onu nasıl elimdeki envantere geçiririm bilmiyorum
 
Bunları yapmak için js, lua bilmen lazım. Ayrıca fivem türkiye'yi biraz tanıyorsam hiç kimse bunu bedavaya söylemez :D Ama belki biri söyler, imkansız değil
 
Bunları yapmak için js, lua bilmen lazım. Ayrıca fivem türkiye'yi biraz tanıyorsam hiç kimse bunu bedavaya söylemez :D Ama belki biri söyler, imkansız değil
js tam olmasada luayı biliyorum. Bakıcaz artık
 
Elimde durabilityli disc var ama onu nasıl elimdeki envantere geçiririm bilmiyorum
Basitce anlatılabilecek bir olay değil ve uzun bir olay, lua ve js bilgisine sahipseniz deneme yanılma ile yapmanızı tercih ederim.
 
Dostum selam şu şekilde sana basitçe özetlemek istiyorum ben de şahsım olarak kendime özel bir envanter geliştirdiğim için yaşadığın soruna benzer bir şey yaşadım lakin benim kendim için ürettiğim script sıfırdan yazıldığı için temeli de buna uygun atıyorum sen eğer kendin yapmayacaksan editlemek zor gelecektir. Herkesin kendine göre bir kod yazışı vardır dokümantasyon olmadan başka bir kodu tam olarak çözüp editlemek zordur. Şimdi gelelim problemine senin bu durability değerini bir şekilde saklaman gerekiyor bunu da şu şekilde yapabilirsin: Bildiğin üzere user_inventory adlı bir database tablosu var bunun içine yeni bir satır ekle item_data olsun mesela, verilerimizi bunun içinde saklayacağız. "es_extended"'ın temeli gereği envanter objesi oyuncu sunucuya girip datası tam olarak intialize edildiğinde oluşturuluyor. Sen de bu eventin içini editleyerek item objesinin içine 'data' adını verdiğin yeni bir değişken koyman gerekiyor. Bunu yaptıktan sonra datayı saklamış oluyorsun. Yalnız burada seni zorlayacak kısım şimdi geliyor item birisine aktarıldığına senin envanterinden o itemi taşımak yerine senden o item belirtilen sayı kadar siliniyor karşı tarafa da silinen kadar ekleniyor. Yani burada data aktarımı gerçekleşmiyor bu sebeple senin önce o itemin datasını alman gerek. Aldıktan sonra o itemin datasını başka bir değişkenin içine kaydet ardından aktarılan envantere aktar. Arkadaşların dediği zor kısım burası, burayı çözersen zaten işin kolay. Maalesef sana direkt kod parçasını yazıp gönderecek vaktim yok sana anlattığım olayı birazcık araştırma ile yapabileceğini umuyorum. Bu arada dediğimde hata olabilir bana ait olmayan bir kod, büyük ihtimalle daha kolay bir yolu vardır ben 5 dakika düşünerek aklıma gelen bir methodu aktardım sen birazcık daha düşünerek daha kolayını bulursun. Eğer uğraşmak istemiyorsan itemların datasını saklayan envanterler var onlara geçebilirsin. Kolay gelsin.
 
merhaba , WonderFist1 WonderFist1 probleminiz çözümlenince lütfen geri dönüş yapınız.
 
Veri tabanında itemlerin tutulduğu yere durabilty tarzında bir stun açıp onu int değeri verebilirsin, sonra ise ateş ettikçe veya envanterinde durdukça aşınmasını sağlayabilirsin javascriptte ise bunu sadece silahlarda gözükeceğini ayarlayabilirsin.
 
Dostum selam şu şekilde sana basitçe özetlemek istiyorum ben de şahsım olarak kendime özel bir envanter geliştirdiğim için yaşadığın soruna benzer bir şey yaşadım lakin benim kendim için ürettiğim script sıfırdan yazıldığı için temeli de buna uygun atıyorum sen eğer kendin yapmayacaksan editlemek zor gelecektir. Herkesin kendine göre bir kod yazışı vardır dokümantasyon olmadan başka bir kodu tam olarak çözüp editlemek zordur. Şimdi gelelim problemine senin bu durability değerini bir şekilde saklaman gerekiyor bunu da şu şekilde yapabilirsin: Bildiğin üzere user_inventory adlı bir database tablosu var bunun içine yeni bir satır ekle item_data olsun mesela, verilerimizi bunun içinde saklayacağız. "es_extended"'ın temeli gereği envanter objesi oyuncu sunucuya girip datası tam olarak intialize edildiğinde oluşturuluyor. Sen de bu eventin içini editleyerek item objesinin içine 'data' adını verdiğin yeni bir değişken koyman gerekiyor. Bunu yaptıktan sonra datayı saklamış oluyorsun. Yalnız burada seni zorlayacak kısım şimdi geliyor item birisine aktarıldığına senin envanterinden o itemi taşımak yerine senden o item belirtilen sayı kadar siliniyor karşı tarafa da silinen kadar ekleniyor. Yani burada data aktarımı gerçekleşmiyor bu sebeple senin önce o itemin datasını alman gerek. Aldıktan sonra o itemin datasını başka bir değişkenin içine kaydet ardından aktarılan envantere aktar. Arkadaşların dediği zor kısım burası, burayı çözersen zaten işin kolay. Maalesef sana direkt kod parçasını yazıp gönderecek vaktim yok sana anlattığım olayı birazcık araştırma ile yapabileceğini umuyorum. Bu arada dediğimde hata olabilir bana ait olmayan bir kod, büyük ihtimalle daha kolay bir yolu vardır ben 5 dakika düşünerek aklıma gelen bir methodu aktardım sen birazcık daha düşünerek daha kolayını bulursun. Eğer uğraşmak istemiyorsan itemların datasını saklayan envanterler var onlara geçebilirsin. Kolay gelsin.
Çok Teşekkür Ederim. Bu konuya vaktini ayırıp dastan yazacak kadar delikanlı olduğun için. araştırıyorum
 
Sorun çözüme ulaştığı için konu tarafımca kapatılmıştır.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!