Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Çözüldü Disc Envanter Çok Büyük Hata Acil Bakarmısınız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

NevzatDeveloper

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 8 ay 24 gün
Mesajlar
19
Bir kişi envanteri açıp bagaja item attıgında onu soyan kişi itemi aynı anda bırakınca soyan kişiye item gitmiyor bagaja gidiyor fakat soyan kişi oyundan çıkıp tekrar girince soyan kişiyede item geliyor bagajada geliyor o yüzden;

Bir kişinin envanteri açıkken kimse soyamasın, ve Bir kişi insanı soyarken envanterini bagajı ve depoyu açamasın.

Acil yardımcı olursanız sevinirim.
 
yokmu kod yazmayı bilen biri
 
arada bir kontrol yapmaniz gerekmekte ayrica kod blogunu atin kod yazalim
 
koskoca developer oldugunuzu goruyorum adinizdan belirli fonksiyonlarin ve islemlerin gectigi kod blogunu atarsaniz yardimci olabilirim
 
Kod:
RegisterNetEvent('disc-inventoryhud:search')

AddEventHandler('disc-inventoryhud:search', function()

    local player = ESX.GetPlayerData()

        local closestPlayer, closestDistance = ESX.Game.GetClosestPlayer()

        if closestPlayer ~= -1 and closestDistance <= 3.0 then

            local searchPlayerPed = GetPlayerPed(closestPlayer)

            if IsEntityPlayingAnim(searchPlayerPed, 'mp_arresting', 'idle', 3) or IsEntityPlayingAnim(searchPlayerPed, 'random@mugging3', 'handsup_standing_base', 3) or IsEntityDead(searchPlayerPed) or GetEntityHealth(searchPlayerPed) <= 0 then

                ESX.TriggerServerCallback('disc-inventoryhud:getIdentifier', function(identifier)

                    secondarySearchInventory.owner = identifier

                    openInventory(secondarySearchInventory)

                end, GetPlayerServerId(closestPlayer))

            else

                exports['mythic_notify']:DoHudText('error', 'Kişi ellerini kaldırmalı!')

            end

        end

end)



-Buraya if else komutuyla bir şey yapabilirmiyiz?
 
Aklıma geliyorda ben yazamıyorum if else komutlarını

Mesela if
Envanteri Açıksa
Notify: Başarısız Kişinin envanteri açık

Else
Envanteri kapalıysa
Trigger: Soyulabilsin.
 
birde ek olarak triggereventi adam oyuna girdiğinde otomatik nasıl girdirtiriz,

örnek benim yaptıgım:

Kod:
RegisterNetEvent('esx:playerLoaded')
TriggerServerEvent('number:onLoaded', function(xPlayer)
  PlayerData = xPlayer
end)

Fakat bu triggereventi oyun dosyaları yüklerden tetikliyor bunu oyuna girdikten sonra yazdıramazmıyım?
 
Sizi tebrik ederim.

Fakat tavırlarınız çok ukalaca ve açıkçası rahatsız edici. Tekrardan aynı bir davranışınızda işlem uygulayacağım.

Konu kilitlenmiştir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!