Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım Disc-Ammo Oyundan Çıkınca 0 Mermi

trickgodd

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 28 gün
Mesajlar
124
Disc-ammo kullanıyorum, Oyun içinde reload yaptıktan sonra kişi oyundan çıktığında Database'e Mermi 0 Olarak Kaydediliyor. Oyun İçinde İken Dolum Yapıldığında Bu Sayı Normal Dediğim Gibi Kişi Oyundan Çıktığında Mermi Data da 0 a Dönüyor. Çözümü hakkında bilgisi olan varmı ?
 
+rez
 
Scripti paylaşma şansınız var mı?
 
bu hatanın sebebini bende bilmiyorum bilen varsa aydınlata bilirmi
 
disc ammo scriptini değiştirebilirsiniz script'te sıkıntı olabilir
Çok kez denendi ve alakası olduğunu sanmıyorum. Çünkü üzerine hiç oynama yapılmamış şekilde direkt olarak Discworld'den alınmış script.
 
Hangi envanteri kullanıyorsunuz?
 
M3 kullanıyorum ve UpdateAmmoCount Kısmı M3'e göre uyarlanmış şekilde.
Triggerın handler'ını atma şansınız var mı? Ayrıca MySQL connection ayarı database adınıza göre ayarlı değil mi server.cfg içerisinde?
 
Triggerın handler'ını atma şansınız var mı? Ayrıca MySQL connection ayarı database adınıza göre ayarlı değil mi server.cfg içerisinde?

M3-inventoryhud

Kod:
RegisterServerEvent('m3:inventoryhud:server:updateAmmoCount')
AddEventHandler('m3:inventoryhud:server:updateAmmoCount', function(hash, count)
    local player = ESX.GetPlayerFromId(source)
    MySQL.Async.execute('UPDATE disc_ammo SET count = @count WHERE hash = @hash AND owner = @owner', {
        ['@owner'] = player.identifier,
        ['@hash'] = hash,
        ['@count'] = count
    }, function(results)
        if results == 0 then
            MySQL.Async.execute('INSERT INTO disc_ammo (owner, hash, count) VALUES (@owner, @hash, @count)', {
                ['@owner'] = player.identifier,
                ['@hash'] = hash,
                ['@count'] = count
            })
        end
    end)
end)

Disc-ammo

Kod:
RegisterNetEvent('disc-ammo:useAmmoItem')
AddEventHandler('disc-ammo:useAmmoItem', function(ammo)
    local playerPed = GetPlayerPed(-1)
    local weapon

    local found, currentWeapon = GetCurrentPedWeapon(playerPed, true)
    if found then
        for _, v in pairs(ammo.weapons) do
            if currentWeapon == v then
                weapon = v
                break
            end
        end
        if weapon ~= nil then
            local pedAmmo = GetAmmoInPedWeapon(playerPed, weapon)
            local newAmmo = pedAmmo + ammo.count
            ClearPedTasks(playerPed)
            local found, maxAmmo = GetMaxAmmo(playerPed, weapon)
            if newAmmo < maxAmmo then
                if Config.EnableInventoryHUD then
                    TriggerServerEvent('m3:inventoryhud:server:updateAmmoCount', weapon, newAmmo)
                end

                TriggerEvent("c0dex:startskillbar", 1500, 10, 20, function(result)
                    if result then
                        TriggerServerEvent('disc-ammo:removeAmmoItem', ammo)
                        SetPedAmmo(playerPed, weapon, newAmmo)
                        exports['mythic_notify']:SendAlert('success', 'Mermi Dolduruldu')
                    else
                        exports["mythic_notify"]:SendAlert("error", "Mermiyi Dolduramadın",3500)
                    end
                end)
            else
                exports['mythic_notify']:SendAlert('error', 'Cephane Full')
            end
        end
    end
end)
 
F8'e veya oyuncu konsoluna hiç hata vermiyor mu? Database'den disc_ammo tablosunu düşürüp tekrar okutmayı deneyebilirsiniz.
 
F8'e veya oyuncu konsoluna hiç hata vermiyor mu? Database'den disc_ammo tablosunu düşürüp tekrar okutmayı deneyebilirsiniz.
Herhangi bir hata yok tabloyu düşürüp tekrar okuttuğumdada aynı sorun.
 
Konu mesajında bahsettiğiniz durumu yanlış mı anladım emin olamadım. Oyuncu oyun içinde reload atınca mermi sayısı doğru olarak dataya geçiyor ama oyundan çıkınca data sıfırlanıyor mu?
 
Konu mesajında bahsettiğiniz durumu yanlış mı anladım emin olamadım. Oyuncu oyun içinde reload atınca mermi sayısı doğru olarak dataya geçiyor ama oyundan çıkınca data sıfırlanıyor mu?
Evet tam olarak öyle
 
Evet tam olarak öyle
Sonradan sıfırlanması çok garip geldi bana, ben de m3 envanter + disc_ammo kullanıyorum, eventlerimiz de aynı ama böyle bir sorun yaşamıyorum. Database'de bir sorun olabilir format ayarlarını bi gözden geçirin derim.
 
Sonradan sıfırlanması çok garip geldi bana, ben de m3 envanter + disc_ammo kullanıyorum, eventlerimiz de aynı ama böyle bir sorun yaşamıyorum. Database'de bir sorun olabilir format ayarlarını bi gözden geçirin derim.
Disc-ammo tablonuzu atarmısınız
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!