Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı ÇOK SAÇMA BİR HATA....

  • Konbuyu başlatan MrBerkk
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 18
  • Görüntüleme 879

MrBerkk

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 11 ay 1 gün
Mesajlar
637
Web sitesi
mrberk.com
Discord
mrberk
oyuna girdikten sonra son kaldıgım yerde degıl de mapın altına düşüyor sonrada resımde kı konumda spawnlıyor her gırıste aynı sorun olmaya basladı
Böyle bırsey yasayan varmıdır baska ?
42718
42720
 
Spawnmanager güncellemeyi denermisin.
 
Sizin dışınızda farklı oyuncularda aynı hata oluyor mu ?
 
vereceğim öneri birazcık barzo fix olabilir ama işe yarayacağını düşünüyorum.

Haritanın yüklenme süresi belki gecikiyor olabilir, ve oyuncu spawnlandığında haritanın yüklenmemesi dolayısıyla yer altına düşüp başka bir yere ışınlanıyor olabilir

Çözüm olarak yapman gereken şu ;

es_extended/client/main.lua 60. satırda başlayan fonksiyonu şu şekilde değiştir

sade hali ;

Ruby:
AddEventHandler('playerSpawned', function()
    while not ESX.PlayerLoaded do
        Citizen.Wait(1)
    end

    local playerPed = PlayerPedId()

    -- Restore position
    if ESX.PlayerData.lastPosition then
        SetEntityCoords(playerPed, ESX.PlayerData.lastPosition.x, ESX.PlayerData.lastPosition.y, ESX.PlayerData.lastPosition.z)
    end

    TriggerEvent('esx:restoreLoadout') -- restore loadout

    isLoadoutLoaded, isPlayerSpawned, isDead = true, true, false

    if Config.EnablePvP then
        SetCanAttackFriendly(playerPed, true, false)
        NetworkSetFriendlyFireOption(true)
    end
end)

Değiştirilmiş hali ;
Ruby:
AddEventHandler('playerSpawned', function()
    while not ESX.PlayerLoaded do
        Citizen.Wait(1)
    end

    local playerPed = PlayerPedId()

    -- Restore position
    if ESX.PlayerData.lastPosition then
        SetEntityCoords(playerPed, ESX.PlayerData.lastPosition.x, ESX.PlayerData.lastPosition.y, ESX.PlayerData.lastPosition.z+5)
        Citizen.Wait(5000)
        SetEntityCoords(playerPed, ESX.PlayerData.lastPosition.x, ESX.PlayerData.lastPosition.y, ESX.PlayerData.lastPosition.z+1)
    end

    TriggerEvent('esx:restoreLoadout') -- restore loadout

    isLoadoutLoaded, isPlayerSpawned, isDead = true, true, false

    if Config.EnablePvP then
        SetCanAttackFriendly(playerPed, true, false)
        NetworkSetFriendlyFireOption(true)
    end
end)


Çalışacağına inaniyorum. İşleyiş mantığı şu ;

oyuncunun giriş yapması durumunda oyuncunun bulunduğu son kordinata *Z* Değerine +5 ekleyerek oyuncuyu son noktasına ışınlar.

5 saniye daha bekler ve oyuncunun datada bulunan son kordinatına (oyuncunun son kordinatı dataya 20 saniyede bir kayıt olur.) Z Değerine +1 ekleyerek tekrardan ışınlar.

Sorununun çözüme kavuşması durumunda lütfen beni bilgilendir. iyi günler


 
vereceğim öneri birazcık barzo fix olabilir ama işe yarayacağını düşünüyorum.

Haritanın yüklenme süresi belki gecikiyor olabilir, ve oyuncu spawnlandığında haritanın yüklenmemesi dolayısıyla yer altına düşüp başka bir yere ışınlanıyor olabilir

Çözüm olarak yapman gereken şu ;

es_extended/client/main.lua 60. satırda başlayan fonksiyonu şu şekilde değiştir

sade hali ;

Ruby:
AddEventHandler('playerSpawned', function()
    while not ESX.PlayerLoaded do
        Citizen.Wait(1)
    end

    local playerPed = PlayerPedId()

    -- Restore position
    if ESX.PlayerData.lastPosition then
        SetEntityCoords(playerPed, ESX.PlayerData.lastPosition.x, ESX.PlayerData.lastPosition.y, ESX.PlayerData.lastPosition.z)
    end

    TriggerEvent('esx:restoreLoadout') -- restore loadout

    isLoadoutLoaded, isPlayerSpawned, isDead = true, true, false

    if Config.EnablePvP then
        SetCanAttackFriendly(playerPed, true, false)
        NetworkSetFriendlyFireOption(true)
    end
end)

Değiştirilmiş hali ;
Ruby:
AddEventHandler('playerSpawned', function()
    while not ESX.PlayerLoaded do
        Citizen.Wait(1)
    end

    local playerPed = PlayerPedId()

    -- Restore position
    if ESX.PlayerData.lastPosition then
        SetEntityCoords(playerPed, ESX.PlayerData.lastPosition.x, ESX.PlayerData.lastPosition.y, ESX.PlayerData.lastPosition.z+5)
        Citizen.Wait(5000)
        SetEntityCoords(playerPed, ESX.PlayerData.lastPosition.x, ESX.PlayerData.lastPosition.y, ESX.PlayerData.lastPosition.z+1)
    end

    TriggerEvent('esx:restoreLoadout') -- restore loadout

    isLoadoutLoaded, isPlayerSpawned, isDead = true, true, false

    if Config.EnablePvP then
        SetCanAttackFriendly(playerPed, true, false)
        NetworkSetFriendlyFireOption(true)
    end
end)


Çalışacağına inaniyorum. İşleyiş mantığı şu ;

oyuncunun giriş yapması durumunda oyuncunun bulunduğu son kordinata *Z* Değerine +5 ekleyerek oyuncuyu son noktasına ışınlar.

5 saniye daha bekler ve oyuncunun datada bulunan son kordinatına (oyuncunun son kordinatı dataya 20 saniyede bir kayıt olur.) Z Değerine +1 ekleyerek tekrardan ışınlar.

Sorununun çözüme kavuşması durumunda lütfen beni bilgilendir. iyi günler


es_extended 1.2.0 kullanıyorum bendekı spawn satırları malesef su sekılde
42728
 
Paket resmen çıldırdı hiçbir eklenti vb bişey kurmadım spawn sorunundan sonra kendı kendıne bu sorun cıktı bu sefer :D
 
KNK BENDEDE AYNI SEY VARDI EGER QB-CLOTHINGI KURDUYSAN KALDIR FIXINI KUR TEK CÖZUM BU YADA SON ZAMANLARDA DEGISTIRDIGIN CLOTHING SCRIPTINI DEGISTIR.
 
KNK BENDEDE AYNI SEY VARDI EGER QB-CLOTHINGI KURDUYSAN KALDIR FIXINI KUR TEK CÖZUM BU YADA SON ZAMANLARDA DEGISTIRDIGIN CLOTHING SCRIPTINI DEGISTIR.
hıcbırını kullanmyorum hepsı cuı_character ıcınde entegrelı olarak kurulum yaptım
 
lildopeee lildopeee sıkıntı essentıalmode da olabılır mı ? karakterı sıldım tekrar olustururken bu hatayı verdı ve map altında olusturdu karakterı sonra aynı mahallede spawnladı
42733
42734
 
Güncelleme // bu sorunuda çözmüş bulunmaktayım çözüm : es_extended 1.2 yi kaldırıp extendedmode kurdum. Ve bununla beraber çalışmayan tüm scriptlerimi sorunsuz çalıstırmayı basardım .. ufak not : aklınız varsa es_extended 1.2 kullanmayın 2 günümü yedi bu hatalar
 
Konu çözüldüğü için ön eki tarafımca değiştirilmiştir.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!