Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Soru Araçtan atma

Revive Atıldıktan Belli Bir Süre Sonra ClearPedTasks() Kullanılıyor Sanırım Büyük İhtimal O Yüzden Ambulancejob incelemeni tavsiye ederim illaki bulursun. Yada buraya at inceleyelim
 
RegisterCommand("yenile", function()
if IsEntityDead(PlayerPedId()) then
ClearPedTasksImmediately(PlayerPedId())
end
end)
----------------------------------------------------------------------------------------

if data.current.value == 'revive' then
revivePlayer(closestPlayer)
elseif data.current.value == 'small' then
ESX.TriggerServerCallback('esx_ambulancejob:getItemAmount', function(quantity)
if quantity > 0 then
local closestPlayerPed = GetPlayerPed(closestPlayer)
local health = GetEntityHealth(closestPlayerPed)

if health > 0 then
local playerPed = PlayerPedId()

isBusy = true
ESX.ShowNotification(_U('heal_inprogress'))
TaskStartScenarioInPlace(playerPed, 'CODE_HUMAN_MEDIC_TEND_TO_DEAD', 0, true)
Citizen.Wait(10000)
ClearPedTasks(playerPed)

TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:removeItem', 'bandage')
TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:heal', GetPlayerServerId(closestPlayer), 'small')
ESX.ShowNotification(_U('heal_complete', GetPlayerName(closestPlayer)))
isBusy = false
else
ESX.ShowNotification(_U('player_not_conscious'))
end
else
ESX.ShowNotification(_U('not_enough_bandage'))
end
end, 'bandage')

elseif data.current.value == 'big' then
 
Evet, yukarıda trickgodd trickgodd belirttiği üzere ClearPedTasks kullanılmış istersen o satırı silebilirsin ve ya başka bir sorunsuz bir esx_ambulancejob a geçebilirsin.
 
Konu tarafımca doğru kategoriye taşınmıştır.
 
Konu kategorisi değiştirildi
 
RegisterCommand("yenile", function()
if IsEntityDead(PlayerPedId()) then
ClearPedTasksImmediately(PlayerPedId())
end
end)
----------------------------------------------------------------------------------------

if data.current.value == 'revive' then
revivePlayer(closestPlayer)
elseif data.current.value == 'small' then
ESX.TriggerServerCallback('esx_ambulancejob:getItemAmount', function(quantity)
if quantity > 0 then
local closestPlayerPed = GetPlayerPed(closestPlayer)
local health = GetEntityHealth(closestPlayerPed)

if health > 0 then
local playerPed = PlayerPedId()

isBusy = true
ESX.ShowNotification(_U('heal_inprogress'))
TaskStartScenarioInPlace(playerPed, 'CODE_HUMAN_MEDIC_TEND_TO_DEAD', 0, true)
Citizen.Wait(10000)
ClearPedTasks(playerPed)

TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:removeItem', 'bandage')
TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:heal', GetPlayerServerId(closestPlayer), 'small')
ESX.ShowNotification(_U('heal_complete', GetPlayerName(closestPlayer)))
isBusy = false
else
ESX.ShowNotification(_U('player_not_conscious'))
end
else
ESX.ShowNotification(_U('not_enough_bandage'))
end
end, 'bandage')

elseif data.current.value == 'big' then
Ambulancejob komple atarsan yardımcı olabiliriz
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!