Arkadaşlar araç parçalama içine o aracın parçalandığı zaman datadan silmesini nasıl ekleyebilirim ?
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
RegisterServerEvent("rgs-yoket")
AddEventHandler("rgs-yoket", function(plate)
local _source = source
local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source)
local vehicle = {}
exports.ghmattimysql:execute('SELECT * FROM owned_vehicles WHERE @plate = plate',
{
['@plate'] = plate
}, function (result)
if (result ~= nil) then
for i=1, #result, 1 do
vehicle = result[i]
exports.ghmattimysql:execute('DELETE FROM owned_vehicles WHERE plate = @plate', {
['@plate'] = plate
})
end
end
end)
end)
function VehiclePartsRemoval()
local ped = PlayerPedId()
local vehicle = GetVehiclePedIsIn( ped, false )
local rearLeftDoor = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'door_dside_r')
local bonnet = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'bonnet')
local boot = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'boot')
local vehicleData = ESX.Game.GetVehicleProperties(vehicle)
SetVehicleEngineOn(vehicle, false, false, true)
SetVehicleUndriveable(vehicle, false)
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(2500, "Ön sol kapı açılıyor")
Citizen.Wait(2500)
SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 0, false, false)
end
Citizen.Wait(1000)
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(12000, "Ön sol kapı parçalanıyor")
Citizen.Wait(12000)
SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 0, true)
end
Citizen.Wait(1000)
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(2500, "Ön Sağ Kapı Açılıyor")
Citizen.Wait(2500)
SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 1, false, false)
end
Citizen.Wait(1000)
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(12000, "Ön Sağ Kapı Parçalanıyor")
Citizen.Wait(12000)
SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 1, true)
end
Citizen.Wait(1000)
if rearLeftDoor ~= -1 then
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(2500, "Arka Sol Kapı Açılıyor")
Citizen.Wait(2500)
SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 2, false, false)
end
Citizen.Wait(1000)
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(12000, "Arka Sol Kapı Parçalanıyor")
Citizen.Wait(12000)
SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 2, true)
end
Citizen.Wait(1000)
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(2500, "Arka Sağ Kapı Açılıyor")
Citizen.Wait(2500)
SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 3, false, false)
end
Citizen.Wait(1000)
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(12000, "Arka Sağ Kapı Parçalanıyor")
Citizen.Wait(12000)
SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 3, true)
end
end
Citizen.Wait(1000)
if bonnet ~= -1 then
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(2500, "Kaput Açılıyor")
Citizen.Wait(2500)
SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 4, false, false)
end
Citizen.Wait(1000)
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(12000, "Kaput Parçalanıyor")
Citizen.Wait(12000)
SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false),4, true)
end
end
Citizen.Wait(1000)
if boot ~= -1 then
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(2500, "Bagaj Açılıyor")
Citizen.Wait(2500)
SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 5, false, false)
end
Citizen.Wait(1000)
if ChoppingInProgress == true then
exports['progressBars']:startUI(12000, "Bagaj Parçalanıyor")
Citizen.Wait(12000)
SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false),5, true)
end
end
Citizen.Wait(1000)
exports['progressBars']:startUI(20000, "Araç Yer yüzünden siliniyor :(")
Citizen.Wait(20000)
if ChoppingInProgress == true then
local vehicle = GetVehiclePedIsIn( ped, false )
if vehicle then
local vehPlate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)
ESX.TriggerServerCallback('Lenzh_chopshop:OwnedCar', function(owner)
if owner then
ESX.ShowNotification("Aracın Başarıyla Parçalandı...", false, true, g)
DeleteVehicle(vehicle)
else
ESX.ShowNotification("Araç Başarıyla Parçalandı...", false, true, g)
DeleteVehicle(vehicle)
end
end, vehPlate)
end
TriggerServerEvent("Lenzh_chopshop:ChopRewards")
TriggerServerEvent('rgs-yoket', vehicleData.plate)
end
end
kral sesli destek verebilirmisinServer:
Kod:RegisterServerEvent("rgs-yoket") AddEventHandler("rgs-yoket", function(plate) local _source = source local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(_source) local vehicle = {} exports.ghmattimysql:execute('SELECT * FROM owned_vehicles WHERE @plate = plate', { ['@plate'] = plate }, function (result) if (result ~= nil) then for i=1, #result, 1 do vehicle = result[i] exports.ghmattimysql:execute('DELETE FROM owned_vehicles WHERE plate = @plate', { ['@plate'] = plate }) end end end) end)
Client:
Kod:function VehiclePartsRemoval() local ped = PlayerPedId() local vehicle = GetVehiclePedIsIn( ped, false ) local rearLeftDoor = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'door_dside_r') local bonnet = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'bonnet') local boot = GetEntityBoneIndexByName(GetVehiclePedIsIn(GetPlayerPed(-1), false), 'boot') local vehicleData = ESX.Game.GetVehicleProperties(vehicle) SetVehicleEngineOn(vehicle, false, false, true) SetVehicleUndriveable(vehicle, false) if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(2500, "Ön sol kapı açılıyor") Citizen.Wait(2500) SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 0, false, false) end Citizen.Wait(1000) if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(12000, "Ön sol kapı parçalanıyor") Citizen.Wait(12000) SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 0, true) end Citizen.Wait(1000) if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(2500, "Ön Sağ Kapı Açılıyor") Citizen.Wait(2500) SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 1, false, false) end Citizen.Wait(1000) if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(12000, "Ön Sağ Kapı Parçalanıyor") Citizen.Wait(12000) SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 1, true) end Citizen.Wait(1000) if rearLeftDoor ~= -1 then if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(2500, "Arka Sol Kapı Açılıyor") Citizen.Wait(2500) SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 2, false, false) end Citizen.Wait(1000) if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(12000, "Arka Sol Kapı Parçalanıyor") Citizen.Wait(12000) SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 2, true) end Citizen.Wait(1000) if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(2500, "Arka Sağ Kapı Açılıyor") Citizen.Wait(2500) SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 3, false, false) end Citizen.Wait(1000) if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(12000, "Arka Sağ Kapı Parçalanıyor") Citizen.Wait(12000) SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 3, true) end end Citizen.Wait(1000) if bonnet ~= -1 then if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(2500, "Kaput Açılıyor") Citizen.Wait(2500) SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 4, false, false) end Citizen.Wait(1000) if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(12000, "Kaput Parçalanıyor") Citizen.Wait(12000) SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false),4, true) end end Citizen.Wait(1000) if boot ~= -1 then if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(2500, "Bagaj Açılıyor") Citizen.Wait(2500) SetVehicleDoorOpen(GetVehiclePedIsIn(ped, false), 5, false, false) end Citizen.Wait(1000) if ChoppingInProgress == true then exports['progressBars']:startUI(12000, "Bagaj Parçalanıyor") Citizen.Wait(12000) SetVehicleDoorBroken(GetVehiclePedIsIn(ped, false),5, true) end end Citizen.Wait(1000) exports['progressBars']:startUI(20000, "Araç Yer yüzünden siliniyor :(") Citizen.Wait(20000) if ChoppingInProgress == true then local vehicle = GetVehiclePedIsIn( ped, false ) if vehicle then local vehPlate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle) ESX.TriggerServerCallback('Lenzh_chopshop:OwnedCar', function(owner) if owner then ESX.ShowNotification("Aracın Başarıyla Parçalandı...", false, true, g) DeleteVehicle(vehicle) else ESX.ShowNotification("Araç Başarıyla Parçalandı...", false, true, g) DeleteVehicle(vehicle) end end, vehPlate) end TriggerServerEvent("Lenzh_chopshop:ChopRewards") TriggerServerEvent('rgs-yoket', vehicleData.plate) end end
kral sesli destek verebilirmisin
tabiUpload et 2 dakika yapıp atıyım
Upload et 2 dakika yapıp atıyım
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!