- Katılım
- 2 yıl 1 gün
- Mesajlar
- 36
ÖNEMLİ BİLDİRİM: ŞU ANDA SADECE RPEMOTE VE DPEMONTE İLE ÇALIŞIR. VE GÜNCELLEMEDE ESX DESTEĞİ GELECEKTİR. DİĞER ANİMASYON MENÜLERİ İÇİN LÜTFEN SATIN ALMADAN ÖNCE BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİNİZ
Linkleri,görmek için
Giriş yap veya üye ol.
// 12 euro + Tx
//
Kod:
Config = {}
-- Genel Ayarlar
Config.PozmodCommand ="pozmod"
Config.carpismamod = true
Config.Collision = true -- Ped çarpışma ayarı
Config.SetToFirstPerson = false
Config.ToggleCollision = 20
Config.laufen = 1.5 -- Bekleme süresi (milisaniye)
Config.HeadingIncrement = 5 -- Başlık artış miktarı
Config.PlacementDistance = 4.0 -- Yerleştirme mesafesi kontrolü
Config.AlphaLevel = 200 -- Ped şeffaflık seviyesi
Config.Dinstance = 5.0
Config.MaxHeightDifference = 2.0 -- Maksimum izin verilen yükseklik farkı
-- Animasyon Ayarları
Config.AnimationSpeed = 8.0 -- Animasyon hızı
Config.AnimationDuration = -1 -- Animasyon süresi
-- Kamera Ayarları
Config.CameraDistance = 20.0 -- Kamera mesafesi
Config.SphereRadius = 0.5 -- Kamera için kullanılan kürenin yarıçapı
Config.Notifications = {
collisionOff = "Collision OFF!",
collisionOn = "Collision ON!"
}
Config.collisionlessObjectsList = {
"prop_table_01",
"prop_chair_01",
"v_med_bed2",
"prop_bench_06",
"v_serv_ct_chair02",
"prop_off_chair_04",
"prop_off_chair_03",
**Karakter Klonlama ve Pozisyon Ayarlama**: Oyuncular, karakterlerinin bir klonunu oluşturarak animasyon ve pozisyon ayarlamalarını gerçek zamanlı olarak inceleyebilir ve düzenleyebilirler. Bu sayede, karakterin yükseklik, yön ve pozisyonunu detaylı bir şekilde kontrol ederek, sahneleri kişiselleştirebilirler.
**Animasyon Kontrolü**: Script, çeşitli animasyonlar ve animasyon kütüphaneleri kullanımını destekler, böylece oyuncular, karakterlerinin davranışlarını ve hareketlerini özgün bir şekilde özelleştirebilirler.
**Zemin Algılama Sistemi**: Script, oyun dünyasındaki zemin yüksekliğini algılar ve karakterin bu zemine göre doğru bir şekilde konumlandırılmasını sağlar. Bu özellik, karakterlerin herhangi bir yüzeye doğal ve gerçekçi bir şekilde oturmasını veya yerleştirilmesini mümkün kılar.
**Yukarı Çıkma Sınırı**: Karakterlerin belirli bir yüksekliğin üzerine çıkmalarını engelleyen sınırlandırma sistemi, oyun içi fizik ve dünya kurallarıyla uyumlu bir deneyim sunar. Bu, oyuncuların karakterleriyle aşırı yüksekliklere erişmeye çalışmalarını önler ve oyunun gerçekçiliğini korur.
**Zeminin Altına Girme Denemeleri**: Eğer bir karakter, script tarafından belirlenen zemin yüksekliğinin altına girmeye çalışırsa, otomatik olarak engellenir ve oyuncuya uyarı mesajı gönderilir. Bu mekanizma, oyun dünyasının bütünlüğünü koruyarak, karakterlerin fiziksel olarak mümkün olmayan durumlara girmesini önler.
Bu script sunucularında, oyuncuların karakterlerini ve oyun içi etkileşimlerini daha derinlemesine özelleştirmelerine imkan tanıyarak, oyun deneyimini önemli ölçüde iyileştirir. Karakter klonlama, zemin algılama, ve yüksekliğe çıkma sınırlamaları gibi özellikler, her oyuncunun benzersiz ve etkileyici hikayeler oluşturmasına yardımcı olurken, zeminin altına girme denemeleri gibi kontroller, oyunun gerçekçiliğini ve mantığını koruyarak daha inandırıcı bir RP ortamı yaratır.
Moderatör tarafında düzenlendi: