Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Ambulancejob Ölünce Can Barı Fulleniyor

DansValley

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 8 ay 21 gün
Mesajlar
374
Merhabalar Fivemturk Ailesi İyi günler dilerim

Son Günlerde Bir Sorun Yaşıyorum Aşamadım

Ambulancejob da Ölüm Animasyonuna girip Karakter Normal Bir Şekilde Ölüyor

Fakat Animasyondan Sonra Can Barı Fullendiği için Doğal olarak Bütün Tuşlar Aktif oluyor Envanter Telefon vs vs Buda Rol Kalitesini Olumsuz Etkiliyor
Bu problemin Ölüm Animasyonunda KAynaklandıgını Düşünüp Faklı Ambulancejob Denedim ve Sorunsuz bir şekilde Karakter Öldükten Sonra can barı sıfır kalmaya devam ediyor
Fakat Kendi Ambulance Jobumda herseyi ayarladıgım için İhbar vs vs Değiştirmeden Bu Sorunun Üstesinen gelmem gerekiyor

Bu Problemin Kaynagının ölüm animasyonu oldugunu düşünüyorum fakat onu değiştiremedim

Aşağıya Ambulance jobu Bırakıyorum Yardımcı Olmak İsteyenler Olursa ve Değerli fikirlerini paylaşmak isteyen Çok Mutlu Olurum



Meslek Linki:











62069
 
DF
Konunuza 24 saat'te bir 'Güncel' atabilirsiniz
 
DF
onplayerdeath fonksyonundaki NetworkResurrectLocalPlayer (132 satir) den kaynaklaniyor olabilir, bu ped i yeniden diriltmeye yarar.
 
DF
Client/main.lua da
**SetPlayerInvincible** god mode yi açıyor o yüzden can fullene bilir true olan satırları false yaparak dene olmazsa bildir
 
DF
Can fullenmesiyle alakalı olduğunu düşünmüyorum bende yok öyle bir hata
 
DF
Arkadaşlar sanırım ölüm animasyonuyla alakalı sorun ayrıca şimdide anlamsız bi şekilde revive komutu kafasına göre çalışıyor bazen çalışıyor bazen çalışmıyor doğal olarak doktorlarda adam kaldıramıyor adamı kaldırsa bile baska yerde spawn oluyor bu sonradan çıktı neden anlamadım
 
DF
Hala çözülemedi Ölüm animasyonunda direk ilgili satırlar da false dediğiniz yerleri yaptım ama aynı

Kod:
-- Disable most inputs when dead
Citizen.CreateThread(function()
    while true do
        Citizen.Wait(0)

        if isDead then
            DisableAllControlActions(0)
            DisableControlAction(0, 289, true)---- f2 envanter açılma deneme
            DisableControlAction(0, Keys["F2"], true)
            EnableControlAction(0, 47, true) -- G
            EnableControlAction(0, 245, true) -- T
            EnableControlAction(0, 38, true) -- E
            EnableControlAction(0, 182, true) -- L
        else
            Citizen.Wait(500)
        end
    end
end)

function OnPlayerDeath()
    isDead = true
    ESX.UI.Menu.CloseAll()
    TriggerServerEvent('esx_ambulancejob:setDeathStatus', true)

    while not HasAnimDictLoaded("dead") do
        RequestAnimDict("dead")
        Citizen.Wait(10)
    end

    local ped = PlayerPedId()
    local coords = GetEntityCoords(ped)

    local coords = {
        x = ESX.Math.Round(coords.x, 1),
        y = ESX.Math.Round(coords.y, 1),
        z = ESX.Math.Round(coords.z, 1)
    }

    SetEntityCoordsNoOffset(ped, coords.x, coords.y, coords.z, false, false, false, true)
    NetworkResurrectLocalPlayer(coords.x, coords.y, coords.z, 0.0, true, false)
    SetPlayerInvincible(ped, true)
    SetEveryoneIgnorePlayer(ped, true)
    SetPoliceIgnorePlayer(ped, true)

    StartDeathTimer()
    StartDistressSignal()

    -- while isDead do
    --     SetPlayerInvincible(PlayerId(), true)
    --     SetEntityInvincible(PlayerPedId(-1), true)
    --     if not IsPedSittingInAnyVehicle(PlayerPedId()) then
    --         if not IsEntityPlayingAnim(PlayerPedId(), 'dead', 'dead_a', 3) then
    --             TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "dead", "dead_a", 500.0, 1.0, -1, 33, 0, 0, 0, 0 )
    --         end
    --     else
    --         ClearPedTasks(PlayerPedId())
    --     end
    --     Citizen.Wait(0)
    -- end

    repeat
        SetPlayerInvincible(PlayerPedId(), true)
        SetEntityInvincible(PlayerPedId(), true)
        if not IsPedSittingInAnyVehicle(PlayerPedId()) then
            if not IsEntityPlayingAnim(PlayerPedId(), 'dead', 'dead_a', 1) then
                TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "dead", "dead_a", 1.0, 1.0, -1, 1, 0, 0, 0, 0 )
            end
        else
            ClearPedTasks(PlayerPedId())
        end
        Citizen.Wait(0)
    until not isDead
 
DF
discorddan ulaşırsan sorununu halledelim.
 
DF
üzerinde oynadigindan dolayi bir yerde hata yapmis olabilirsin ve bu durum kaynaklaniyor olabilir.
orjinal ambulancejob u koyup bir test et ayni hata orda da oluyormu diye, eger oluyorsa o zaman baska bir yerden kaynaklaniyor demektir.
 
DF
Sorunumu şu şekilde çözdüm fakat mouse hareket etmiyor arkadaşlar



Kod:
    repeat
        SetPlayerInvincible(PlayerPedId(), true)
        SetEntityInvincible(PlayerPedId(), true)
        if not IsPedSittingInAnyVehicle(PlayerPedId()) then
            if not IsEntityPlayingAnim(PlayerPedId(), 'dead', 'dead_a', 1) then
                TaskPlayAnim(PlayerPedId(), "dead", "dead_a", 1.0, 1.0, -1, 1, 0, 0, 0, 0 )
                SetEntityHealth(ped, 0) ---- ölünce canı sıfırlama
            end
        else
            ClearPedTasks(PlayerPedId())
        end
        Citizen.Wait(0)
    until not isDead
 
DF
Bu seferde Oyuncu Ölünce etrafdan kayboluyor yerin altına o yüzden o healt düşürmeyi devre dısı bıraktım fakat envanter açılması devam ediyor bütün tuşlar disable üstelik
 
DF

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!