Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Paket [ÜCRETLİ] QBTOESX PAKET | VORTEX V3 | GELİŞMİŞ METALI & GÜNCEL SİSTEMLER

sıkılmadınız mı olm aynı paketleri satmaya :D
 
Herkese birşekilde dalaşmaktan sen sıkılmadıysan bende bu paketi satarken sıkılmayacağım. Tanıtım konusu burası bi derdin varsa discorddan yazabilirsin teşekkürler :)
Hadi diyelim ki satıyorsun satabilirsin buna kimse karşı çıkamaz ama istediği yorumu yapabilir. Eleştiri de yapabilir eleştiri kabul edemeyeceksen bir ürün pazarlayamazsın. Sana şöyle bir şey söyliyeyim. Kullandığın hangi kashacters scripti bilmiyorum ama neredeyse hepsi esx framework'de çalışmıyor. Şöyle çalışmıyor; 1. Karakterde hiç bir problem yok isteyen istediği gibi kullanabilir ama çoğu es_extended'da çalışan kashacters scriptleri 40 oyuncudan sonra patlıyor eğer patlamıyorsa da oyuncuların bilgilerini çekememeye başlıyor. Gelelim ikinci probleme; 2. Karakter oluşturan oyuncular 1. karakterinde ki tüm herşeye yine sahip oluyor. Çünkü ne es_extended'in böyle bir desteği var ne de hiç bir scriptte böyle bir destek var. Last karakter dizini oluşturup sadece hex alıyor. Yani kullanım durumunda 2. karakterler boşa kullanılmış oluyor. Son ve en önemli eleştiri ve önerime gelecek olursak da fotoğraflarda ki scriptlerin çoğunu az çok biliyorum önceden kullanmışlığım veya gördüğüm; back-end tarafları çok kötü bir şekilde yazılmış ve optimize olmayan sistemler. Diyebilirsin resmon 1.3 falan filan. Resmon'u karakterin rastgele bir yerdeyken denersen hiç bir scriptin kullanılmamış halini test edersin. Bunun için sunucunun en az 40 oyuncunun üstünde olup serverside reson değerleri önemlidir. Veri tipi kaydedicisi olarak ne kullanmışsın bilmiyorum ama sanırsam ghmattimysql kullanmışsın. Ghmattimysql eski ve mysql-async üzerinden yapılmış bir veritipi scripttir. Demem şu ki satmana kimse karışamaz ama sattığın insanlar başını ağratacaklar çünkü görünüm taraflı scriptler güzel gözükse de çalışma prensipleri problemli olacak.
 
Hadi diyelim ki satıyorsun satabilirsin buna kimse karşı çıkamaz ama istediği yorumu yapabilir. Eleştiri de yapabilir eleştiri kabul edemeyeceksen bir ürün pazarlayamazsın. Sana şöyle bir şey söyliyeyim. Kullandığın hangi kashacters scripti bilmiyorum ama neredeyse hepsi esx framework'de çalışmıyor. Şöyle çalışmıyor; 1. Karakterde hiç bir problem yok isteyen istediği gibi kullanabilir ama çoğu es_extended'da çalışan kashacters scriptleri 40 oyuncudan sonra patlıyor eğer patlamıyorsa da oyuncuların bilgilerini çekememeye başlıyor. Gelelim ikinci probleme; 2. Karakter oluşturan oyuncular 1. karakterinde ki tüm herşeye yine sahip oluyor. Çünkü ne es_extended'in böyle bir desteği var ne de hiç bir scriptte böyle bir destek var. Last karakter dizini oluşturup sadece hex alıyor. Yani kullanım durumunda 2. karakterler boşa kullanılmış oluyor. Son ve en önemli eleştiri ve önerime gelecek olursak da fotoğraflarda ki scriptlerin çoğunu az çok biliyorum önceden kullanmışlığım veya gördüğüm; back-end tarafları çok kötü bir şekilde yazılmış ve optimize olmayan sistemler. Diyebilirsin resmon 1.3 falan filan. Resmon'u karakterin rastgele bir yerdeyken denersen hiç bir scriptin kullanılmamış halini test edersin. Bunun için sunucunun en az 40 oyuncunun üstünde olup serverside reson değerleri önemlidir. Veri tipi kaydedicisi olarak ne kullanmışsın bilmiyorum ama sanırsam ghmattimysql kullanmışsın. Ghmattimysql eski ve mysql-async üzerinden yapılmış bir veritipi scripttir. Demem şu ki satmana kimse karışamaz ama sattığın insanlar başını ağratacaklar çünkü görünüm taraflı scriptler güzel gözükse de çalışma prensipleri problemli olacak.
baran bunu üşenmeden yazdın mı asdsadada

bu arada katılıyorum hazır script ekleyip basit bir paketi 0.5k dan satmak biraz garip :/
 
Hadi diyelim ki satıyorsun satabilirsin buna kimse karşı çıkamaz ama istediği yorumu yapabilir. Eleştiri de yapabilir eleştiri kabul edemeyeceksen bir ürün pazarlayamazsın. Sana şöyle bir şey söyliyeyim. Kullandığın hangi kashacters scripti bilmiyorum ama neredeyse hepsi esx framework'de çalışmıyor. Şöyle çalışmıyor; 1. Karakterde hiç bir problem yok isteyen istediği gibi kullanabilir ama çoğu es_extended'da çalışan kashacters scriptleri 40 oyuncudan sonra patlıyor eğer patlamıyorsa da oyuncuların bilgilerini çekememeye başlıyor. Gelelim ikinci probleme; 2. Karakter oluşturan oyuncular 1. karakterinde ki tüm herşeye yine sahip oluyor. Çünkü ne es_extended'in böyle bir desteği var ne de hiç bir scriptte böyle bir destek var. Last karakter dizini oluşturup sadece hex alıyor. Yani kullanım durumunda 2. karakterler boşa kullanılmış oluyor. Son ve en önemli eleştiri ve önerime gelecek olursak da fotoğraflarda ki scriptlerin çoğunu az çok biliyorum önceden kullanmışlığım veya gördüğüm; back-end tarafları çok kötü bir şekilde yazılmış ve optimize olmayan sistemler. Diyebilirsin resmon 1.3 falan filan. Resmon'u karakterin rastgele bir yerdeyken denersen hiç bir scriptin kullanılmamış halini test edersin. Bunun için sunucunun en az 40 oyuncunun üstünde olup serverside reson değerleri önemlidir. Veri tipi kaydedicisi olarak ne kullanmışsın bilmiyorum ama sanırsam ghmattimysql kullanmışsın. Ghmattimysql eski ve mysql-async üzerinden yapılmış bir veritipi scripttir. Demem şu ki satmana kimse karışamaz ama sattığın insanlar başını ağratacaklar çünkü görünüm taraflı scriptler güzel gözükse de çalışma prensipleri problemli olacak.
Eleştiriye sonuna kadar açığım bir problem yok. Ama şimdi ki gibi mantıklı bir cevap değil daha çok aşşağılamaya yönelik cevap vermeyi tercih etmişsin bende ona göre bir cevap vermek istedim. İkinci olarak karakter skriptine gelirsek paketi 1-2 ay gibi bir süre kendi sunucumda da kullanma fırsatı buldum, ve bir kişi dahi karakter skriptinden dolayı bir problem yaşamamıştır. Ek olarak şu anda fivem camiasında "sıfırdan paket" diye bir şey daha önce hiç görmedim. Gördüysem bile bu paketler 2-3kdan başlıyor. Amacım sıfırdan paket yapmak değil. Asıl amacım düşük bütçe ile paket arayan insanlara yeterince yardımcı olabilmek. İnsanlar başını ağrıtacak diyorsun. Buyursun ağrıtsın bu işte baş ağrısı olmadan devam edebilecek birsini daha tanımıyorum. Tekrardan söylüyorum pakette tabii ki buglar olacaktır ancak sürekli olarak bir sunucuda kullanıldığı için %90ından fazlası fixlenmiştir. Eleştiri yapacak olan arkadaşlar böyle açıklayıp, düzgün bir üslüpla eleştirirse ben de onlara gerçekten iyimser, düzgün bir üslüpla cevap vereceğim.
 
DUYURU: Paketin geliştirme süreci sunucunun da kapanmasıyla birlikte bitti. Bir daha bu paketi kullanmayıp QB altyapıya geçeceğimiz için paket fiyatını 200TL'ye indirdik. Piyasada bulunan fahiş fiyatlı paketlere nazaran, düşük bütçeli dostlarımız ulaşabilir. Paketi paylaşmadım çünkü paylaştığım zaman suistimal edilip parayla başkalarına satılacağından eminim.
Tekrardan görüşmek dileğiyle.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!