- Katılım
- 2 yıl 11 ay 8 gün
- Mesajlar
- 416
- Discord
- alyrix#9754
Yalnızca kendi konularınıza güncel atabilirsiniz devamı halinde uyarı alabilirsiniz
İyi Forumlar , Saygılarımla...
İyi Forumlar , Saygılarımla...
Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.
konu bana aitYalnızca kendi konularınıza güncel atabilirsiniz devamı halinde uyarı alabilirsiniz
İyi Forumlar , Saygılarımla...
Dostum ile ortağım oda atabilir bencekonu bana ait
Hala Up atıldığı için yazıyorum Scriptin asıl hali AdvancedParkingGuille diyenler için buyrun;
Ekli dosyayı görüntüle 58521Ekli dosyayı görüntüle 58522Ekli dosyayı görüntüle 58523
Bunlar Guille'nin ss leri
Ekli dosyayı görüntüle 58524
Buda benim ss im
Guille'nin server.lua boyutu ile benimkini karşılaştırabilirsin aynı şekilde diğerleri de dahil
Citizen.CreateThread(function()
Citizen.Wait(3000)
local isInVehicle = false
local currentVehiclePlate = nil
local wasDead = false
while (true) do
Citizen.Wait(50)
local playerPed = PlayerPedId()
if (not isInVehicle and IsPedInAnyVehicle(playerPed)) then
-- entered vehicle
isInVehicle = true
if (enabled) then
local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false)
if (NetworkGetEntityIsNetworked(vehicle) and not IsVehicleBlacklisted(vehicle)) then
local networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle)
SetNetworkIdCanMigrate(netId, true)
local modifications = GetVehicleModifications(vehicle)
currentVehiclePlate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle)
TriggerServerEvent("AdvancedParking:enteredVehicle", networkId, modifications)
Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " entered")
end
end
elseif (isInVehicle and not IsPedInAnyVehicle(playerPed, false)) then
-- left vehicle
isInVehicle = false
if (enabled and not wasDead) then
local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, true)
if (vehicle ~= 0) then
if (NetworkGetEntityIsNetworked(vehicle) and not IsVehicleBlacklisted(vehicle)) then
local networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle)
SetNetworkIdCanMigrate(netId, true)
local modifications = GetVehicleModifications(vehicle)
TriggerServerEvent("AdvancedParking:leftVehicle", networkId, modifications)
Log("Vehicle " .. GetVehicleNumberPlateText(vehicle) .. " left")
-- if vehicle is deleted soon after
Citizen.CreateThread(function()
local veh = vehicle
local plate = GetVehicleNumberPlateText(veh)
local startTime = GetGameTimer()
local playerPed = PlayerPedId()
local playerPos
while (true) do
Citizen.Wait(0)
if (GetGameTimer() - startTime >= 1000) then
break
end
if (not DoesEntityExist(veh)) then
TriggerServerEvent("AdvancedParking:deleteVehicle", plate, false)
Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " left and deleted after exit")
currentVehiclePlate = nil
break
end
playerPed = PlayerPedId()
playerPos = GetEntityCoords(playerPed)
vehPos = GetEntityCoords(veh)
if (Vdist(playerPos.x, playerPos.y, playerPos.z, vehPos.x, vehPos.y, vehPos.z) > 50.0) then
currentVehiclePlate = nil
break
end
end
currentVehiclePlate = nil
end)
end
elseif (currentVehiclePlate) then
TriggerServerEvent("AdvancedParking:deleteVehicle", currentVehiclePlate, false)
Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " left and deleted")
currentVehiclePlate = nil
end
end
end
if (not wasDead and IsPlayerDead(PlayerId())) then
wasDead = true
elseif (wasDead and not IsPlayerDead(PlayerId())) then
Citizen.CreateThread(function()
Citizen.Wait(1000)
wasDead = false
end)
end
end
end)
doğrudur script bu fakat dediğim gibi hatalarını fixleyip json yapıldı
Hala Up atıldığı için yazıyorum Scriptin asıl hali AdvancedParking
Ekli dosyayı görüntüle 59715Ekli dosyayı görüntüle 59716
NPC araçlarının kayıt olmasını istemiyorsanız client de bu kısımda düzenleme yapmanız gerekiyor ki çok zor bir işlem değil 3dk bile sürmez
C#:Citizen.CreateThread(function() Citizen.Wait(3000) local isInVehicle = false local currentVehiclePlate = nil local wasDead = false while (true) do Citizen.Wait(50) local playerPed = PlayerPedId() if (not isInVehicle and IsPedInAnyVehicle(playerPed)) then -- entered vehicle isInVehicle = true if (enabled) then local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, false) if (NetworkGetEntityIsNetworked(vehicle) and not IsVehicleBlacklisted(vehicle)) then local networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle) SetNetworkIdCanMigrate(netId, true) local modifications = GetVehicleModifications(vehicle) currentVehiclePlate = GetVehicleNumberPlateText(vehicle) TriggerServerEvent("AdvancedParking:enteredVehicle", networkId, modifications) Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " entered") end end elseif (isInVehicle and not IsPedInAnyVehicle(playerPed, false)) then -- left vehicle isInVehicle = false if (enabled and not wasDead) then local vehicle = GetVehiclePedIsIn(playerPed, true) if (vehicle ~= 0) then if (NetworkGetEntityIsNetworked(vehicle) and not IsVehicleBlacklisted(vehicle)) then local networkId = NetworkGetNetworkIdFromEntity(vehicle) SetNetworkIdCanMigrate(netId, true) local modifications = GetVehicleModifications(vehicle) TriggerServerEvent("AdvancedParking:leftVehicle", networkId, modifications) Log("Vehicle " .. GetVehicleNumberPlateText(vehicle) .. " left") -- if vehicle is deleted soon after Citizen.CreateThread(function() local veh = vehicle local plate = GetVehicleNumberPlateText(veh) local startTime = GetGameTimer() local playerPed = PlayerPedId() local playerPos while (true) do Citizen.Wait(0) if (GetGameTimer() - startTime >= 1000) then break end if (not DoesEntityExist(veh)) then TriggerServerEvent("AdvancedParking:deleteVehicle", plate, false) Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " left and deleted after exit") currentVehiclePlate = nil break end playerPed = PlayerPedId() playerPos = GetEntityCoords(playerPed) vehPos = GetEntityCoords(veh) if (Vdist(playerPos.x, playerPos.y, playerPos.z, vehPos.x, vehPos.y, vehPos.z) > 50.0) then currentVehiclePlate = nil break end end currentVehiclePlate = nil end) end elseif (currentVehiclePlate) then TriggerServerEvent("AdvancedParking:deleteVehicle", currentVehiclePlate, false) Log("Vehicle " .. currentVehiclePlate .. " left and deleted") currentVehiclePlate = nil end end end if (not wasDead and IsPlayerDead(PlayerId())) then wasDead = true elseif (wasDead and not IsPlayerDead(PlayerId())) then Citizen.CreateThread(function() Citizen.Wait(1000) wasDead = false end) end end end)
ya kanka allah rızası için bir sus MDT Yani muhammet olmasaydı jsonun j harfini bile bilmiyordundoğrudur script bu fakat dediğim gibi hatalarını fixleyip json yapıldı
eeee a** öğrenmişte yapmış burda insanlara sallıycağına git sende öğren nedir bu kıskançlık çocuk gitmiş öğrenmiş ne bu velet tayfa a** salak salak insanlar geliyor fake'den sonra malca yorumlar yapıyonuz a* zihinsel bi sıkıntım olsa yine sizin gibi gelip boş boş yorum yazmamya kanka allah rızası için bir sus MDT Yani muhammet olmasaydı jsonun j harfini bile bilmiyordun
sen nie kudurdun laeeee a** öğrenmişte yapmış burda insanlara sallıycağına git sende öğren nedir bu kıskançlık çocuk gitmiş öğrenmiş ne bu velet tayfa a** salak salak insanlar geliyor fake'den sonra malca yorumlar yapıyonuz a* zihinsel bi sıkıntım olsa yine sizin gibi gelip boş boş yorum yazmam
a** yanlış anla yada anlama umrumda değil toxic kitlesiniz a** konuların altına olmamış ,bilmiyorsun yazınca götünüz arşamı çıkıyor en iyisi senmi oluyosun görüşlerini yaz eksiklerini + veya - rep at geç neyin boşundasınız muhammet olmasa jsonun j harfini bile bilmiyordun diyosun sen hangi dilleri biliyorsun yada biliyormusun bi yazılım dili. Anca sözdesinizsen nie kudurdun la
tm fake knkaya kanka allah rızası için bir sus MDT Yani muhammet olmasaydı jsonun j harfini bile bilmiyordun
sal kanki sal fake hesabıyla gelmiş zaten demekki yemiyo :/ yazıka** yanlış anla yada anlama umrumda değil toxic kitlesiniz a** konuların altına olmamış ,bilmiyorsun yazınca götünüz arşamı çıkıyor en iyisi senmi oluyosun görüşlerini yaz eksiklerini + veya - rep at geç neyin boşundasınız muhammet olmasa jsonun j harfini bile bilmiyordun diyosun sen hangi dilleri biliyorsun yada biliyormusun bi yazılım dili. Anca sözdesiniz
Teşekkürlergüzel olmuş kanka ellerine sağlık
Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!