Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Cevaplandı Ses oynatmak

Delarmus

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
2 yıl 11 ay 28 gün
Mesajlar
110
Arkadaşlar oyunda olan sesleri nerden bulup oynatabilirim
örneğin PlaySound() diye native var ama sesleri nerden bulup nasıl oynatırım burda
 
Arkadaşlar oyunda olan sesleri nerden bulup oynatabilirim
örneğin PlaySound() diye native var ama sesleri nerden bulup nasıl oynatırım burda
Bu native i arastirirsan istedigine ulasabilirsin:
Ben de bunu kullanarak oyun içi mevcut olan sesleri oynatabiliyorum.
Ornek :
önce bir function içerisine sesleri aliyoruz
Kod:
function loadDrillSound()
    if Config.Debug then print("^5Debug^7: ^2Loading Drill Sound Banks") end
    RequestAmbientAudioBank("DLC_HEIST_FLEECA_SOUNDSET", 0)
    RequestAmbientAudioBank("DLC_MPHEIST\\HEIST_FLEECA_DRILL", 0)
    RequestAmbientAudioBank("DLC_MPHEIST\\HEIST_FLEECA_DRILL_2", 0)
end

Daha sonra bir drill / matkap object i spawnlayip bu kodu kullanarak object kullanildiginda sesi de verir:

Kod:
PlaySoundFromEntity(soundId, "Drill", DrillObject, "DLC_HEIST_FLEECA_SOUNDSET", 1, 0)
 
Bu native i arastirirsan istedigine ulasabilirsin:
Ben de bunu kullanarak oyun içi mevcut olan sesleri oynatabiliyorum.
Ornek :
önce bir function içerisine sesleri aliyoruz
Kod:
function loadDrillSound()
    if Config.Debug then print("^5Debug^7: ^2Loading Drill Sound Banks") end
    RequestAmbientAudioBank("DLC_HEIST_FLEECA_SOUNDSET", 0)
    RequestAmbientAudioBank("DLC_MPHEIST\\HEIST_FLEECA_DRILL", 0)
    RequestAmbientAudioBank("DLC_MPHEIST\\HEIST_FLEECA_DRILL_2", 0)
end

Daha sonra bir drill / matkap object i spawnlayip bu kodu kullanarak object kullanildiginda sesi de verir:

Kod:
PlaySoundFromEntity(soundId, "Drill", DrillObject, "DLC_HEIST_FLEECA_SOUNDSET", 1, 0)
Teşekkürler
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!