Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Yardım Saçma Sapan Yerlerde Spawnlanma

TunaSayin

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
3 yıl 11 ay 16 gün
Mesajlar
52
Discord
Tuna#1565
...
 
Son düzenleme:
Merhaba, fivem map skater ve fivem map hipster içindeki kordinatları ayarladınızmı acaba?
 
...
 
Son düzenleme:
Hayır, ayarlamadım. Fivem map skater ve hipster içerisindeki lokasyonlar değiştirilerek insanlar bu durumda şehir içerisindeki bir yerde spawnlanabilir ama esas sorun olan kaydedilen yerde neden spawnlamıyor onu bulamıyorum.
esx_identity ve es_extended sorun. (extended bilmem ama kordinatları kayededen identity olduğuna eminim)
 
Hocam bu sorun genellikle es_extended kaynaklı oluyor. Sonradan es_extended ınıza kod eklediniz mi. Yanlış eklemiş olduğunuz kod satırı bile bu hataya neden olabilir ne yazık ki.
v1 es_extended sanırsam limitliydi tam hatırlamıyorum yalan olmasın :D
Bu limitli bir es_extended kullanırsanız muhtemelen sorununuz çözülecek :p
Hatanızı %100 çözer demiyorum ancak yardımcı olmaya çalışıyorum umarım yardımcı olabilmişimdir.
 
Hayır, ayarlamadım. Fivem map skater ve hipster içerisindeki lokasyonlar değiştirilerek insanlar bu durumda şehir içerisindeki bir yerde spawnlanabilir ama esas sorun olan kaydedilen yerde neden spawnlamıyor onu bulamıyorum.
Anladım, yukardaki arkadaşların belirttiği gibi sorun genellikle es_extended veya esx_identity kaynaklı oluyor. Eğer illaki spawnmanager değiştireceğim diyorsanız, discord üzerinden size kendi kullandığım sorunsuz spawnmanageri atabilirim
 
...
 
Son düzenleme:
...
 
Son düzenleme:
...
 
Son düzenleme:
"basic-gamemode" içerisinde bulunan setAutoSpawn kısmını bir false yapmayı dene istersen. Şöyle bir kod satırı olacak.

Kod:
AddEventHandler('onClientMapStart', function()
  exports.spawnmanager:setAutoSpawn(true)
  exports.spawnmanager:forceRespawn()
end)
 
Oyundan çıkış yapan karakterin o anki koordinatlarını databaseye kayıp edip etmediğini anlamanın tek yolu oyundan çıkış yaparken ki koordinatların resmini çekip , database üzerinden karakterin koordinatları ile karşılaştırmak . Sonrasında zaten hangi script kaynaklı olduğunu adım adım çözebilirsiniz .
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!