Neler yeni

Foruma hoş geldin, Ziyaretçi

Forum içeriğine ve tüm hizmetlerimize erişim sağlamak için foruma kayıt olmalı ya da giriş yapmalısınız. Foruma üye olmak tamamen ücretsizdir.

Türkiye'nin İlk ve tek FiveM forum adresi

Forum adresimize hoş geldin FiveMTürk olarak amacımız siz değerli kullanıcılarımıza en aktif fikir ve paylaşım platformu sunmak bir yana en güvenilir şekilde alışveriş yapabileceğiniz bir platform sunmaktır.
DF DF
DF DF
DF DF

Radialmenu Scripti Hakkında

severus07

Üye
FT Kullanıcı
Katılım
4 yıl 8 ay 27 gün
Mesajlar
233
Radialmenu scripti kullanıyorum ama belirlediğim tuşa (F3) bastığımda bu menü açılsın ve açık kalsın istiyorum ama birtürlü yapamadım. Menünün açık kalması için illa basılı tutmam gerekiyor. Yardımcı olabilir misiniz?

radialmenu.lua:
Kod:
-- Menu state
local showMenu = false

-- Keybind Lookup table
local keybindControls = {
    ["ESC"] = 322, ["F1"] = 288, ["F2"] = 289, ["F3"] = 170, ["F5"] = 166, ["F6"] = 167, ["F7"] = 168, ["F8"] = 169, ["F9"] = 56, ["F10"] = 57, ["~"] = 243, ["1"] = 157, ["2"] = 158, ["3"] = 160, ["4"] = 164, ["5"] = 165, ["6"] = 159, ["7"] = 161, ["8"] = 162, ["9"] = 163, ["-"] = 84, ["="] = 83, ["BACKSPACE"] = 177, ["TAB"] = 37, ["Q"] = 44, ["W"] = 32, ["E"] = 38, ["R"] = 45, ["T"] = 245, ["Y"] = 246, ["U"] = 303, ["P"] = 199, ["["] = 39, ["]"] = 40, ["ENTER"] = 18, ["CAPS"] = 137, ["A"] = 34, ["S"] = 8, ["D"] = 9, ["F"] = 23, ["G"] = 47, ["H"] = 74, ["K"] = 311, ["L"] = 182, ["LEFTSHIFT"] = 21, ["Z"] = 20, ["X"] = 73, ["C"] = 26, ["V"] = 0, ["B"] = 29, ["N"] = 249, ["M"] = 244, [","] = 82, ["."] = 81, ["LEFTCTRL"] = 36, ["LEFTALT"] = 19, ["SPACE"] = 22, ["RIGHTCTRL"] = 70, ["HOME"] = 213, ["PAGEUP"] = 10, ["PAGEDOWN"] = 11, ["DELETE"] = 178, ["LEFT"] = 174, ["RIGHT"] = 175, ["TOP"] = 27, ["DOWN"] = 173, ["NENTER"] = 201, ["N4"] = 108, ["N5"] = 60, ["N6"] = 107, ["N+"] = 96, ["N-"] = 97, ["N7"] = 117, ["N8"] = 61, ["N9"] = 118
}

-- Main thread
Citizen.CreateThread(function()
    -- Update every frame
    while true do
        Citizen.Wait(0)

        -- Loop through all menus in config
        for _, menuConfig in pairs(menuConfigs) do
            -- Check if menu should be enabled
            if menuConfig:enableMenu() then
                -- When keybind is pressed toggle UI
                local keybindControl = keybindControls[menuConfig.data.keybind]
                if IsControlPressed(0, keybindControl) then
                    -- Init UI
                    showMenu = true
                    SendNUIMessage({
                        type = 'init',
                        data = menuConfig.data,
                        resourceName = GetCurrentResourceName()
                    })

                    -- Set cursor position and set focus
                    SetCursorLocation(0.5, 0.5)
                    SetNuiFocus(true, true)

                    -- Play sound
                    PlaySoundFrontend(-1, "NAV", "HUD_AMMO_SHOP_SOUNDSET", 1)

                    -- Prevent menu from showing again until key is released
                    while showMenu == true do Citizen.Wait(100) end
                    Citizen.Wait(100)
                    while IsControlPressed(0, keybindControl) do Citizen.Wait(100) end
                end
            end
        end
    end
end)


    -- Play sound
    PlaySoundFrontend(-1, "NAV", "HUD_AMMO_SHOP_SOUNDSET", 1)

    -- Send ACK to callback function
    cb('ok')
end)

-- Callback function for when a slice is clicked, execute command
RegisterNUICallback('sliceclicked', function(data, cb)
    -- Clear focus and destroy UI
    showMenu = false
    SetNuiFocus(false, false)
    SendNUIMessage({
        type = 'destroy'
    })

    -- Play sound
    PlaySoundFrontend(-1, "NAV", "HUD_AMMO_SHOP_SOUNDSET", 1)

    -- Run command
    ExecuteCommand(data.command)

    -- Send ACK to callback function
    cb('ok')
end)
 
"IsControlPressed" olan yerleri "IsControlReleased" olarak değiştirebilirsin.
 
"IsControlPressed" olan yerleri "IsControlReleased" olarak değiştirebilirsin.
Teşekkürler ama şöyle bir sorun ortaya çıktı buseferde, oyuna girdiğim gibi karakter seçme ekranında menü önüme açık halde geliyor ve kapanmıyor.
 
Son düzenleme:
konu taşınmıştır
 
Sorunum halen devam ediyor yardımcı olabilecek biri var mıdır?
 
"IsControlReleased" olan yerleri "IsControlPressed" olarak değiştirip fonksiyon içerisinde herhangi bir local değişkene boolean true verip, kondisyona or degisken == true şeklinde bir olay tanımlayabilirsiniz.

içeride farklı bir if kondisyonu oluşturup :
if IsControlPressed ile aynı keyi tanımlayıp yanına and operatörü koyarsınız ve and operatörünün kondisyonu degisken == true olur
içerisine
degisken == false
tanımlarsınız ve istediğiniz sonuca ulaşırsınız, iyi eğlenceler
 
"IsControlReleased" olan yerleri "IsControlPressed" olarak değiştirip fonksiyon içerisinde herhangi bir local değişkene boolean true verip, kondisyona or degisken == true şeklinde bir olay tanımlayabilirsiniz.

içeride farklı bir if kondisyonu oluşturup :
if IsControlPressed ile aynı keyi tanımlayıp yanına and operatörü koyarsınız ve and operatörünün kondisyonu degisken == true olur
içerisine
degisken == false
tanımlarsınız ve istediğiniz sonuca ulaşırsınız, iyi eğlenceler
Yardımınız için teşekkürler fakat bu dediklerinizi nasıl uygulamaya dökebileceğimi bilemedim, eğer başka bir arkadaş da uygulamaya dökme konusunda yardımcı olabilirse çok sevinirim. Tam olarak anlayamadım çünkü ne yapmam gerektiğini.
 
"IsControlPressed" yerini "IsControlJustReleased" olarak değiştir.
 

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın yada üye olun!

Forumdan daha fazla yararlanmak için giriş yapın veya kayıt olun!

Kayıt ol

Forumda bir hesap oluşturmak tamamen ücretsizdir.

Şimdi kayıt ol
Giriş yap

Eğer bir hesabınız var ise lütfen giriş yapın

Giriş yap

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Tema düzenleyici

Tema özelletirmeleri

Granit arka planlar

Lütfen Javascript'i etkinleştirin!Javascript'i etkinleştirin!