-- Pencereyi oluşturun
local window = UI.CreateFrame("Frame", "Item Transfer", UI.CreateContext("ItemTransferContext"))
window:SetPoint("CENTER", UI.CreateContext("ItemTransferContext"), "CENTER")
window:SetWidth(200)
window:SetHeight(150)
-- Alıcı seçme bölümünü oluşturun
local recipientLabel = UI.CreateFrame("Text", "Recipient", window)
recipientLabel:SetPoint("TOPCENTER", window, "TOPCENTER", 0, 10)
recipientLabel:SetText("Alıcı:")
local recipientDropdown = UI.CreateFrame("SimpleDropdown", "RecipientDropdown", window)
recipientDropdown:SetPoint("TOPCENTER", recipientLabel, "BOTTOMCENTER", 0, 10)
recipientDropdown:SetWidth(180)
-- Item seçme bölümünü oluşturun
local itemLabel = UI.CreateFrame("Text", "Item", window)
itemLabel:SetPoint("TOPCENTER", recipientDropdown, "BOTTOMCENTER", 0, 10)
itemLabel:SetText("Item:")
local itemDropdown = UI.CreateFrame("SimpleDropdown", "ItemDropdown", window)
itemDropdown:SetPoint("TOPCENTER", itemLabel, "BOTTOMCENTER", 0, 10)
itemDropdown:SetWidth(180)
-- Ver butonunu oluşturun
local transferButton = UI.CreateFrame("RiftButton", "Transfer", window)
transferButton:SetPoint("CENTER", window, "CENTER", 0, 40)
transferButton:SetText("Ver")
-- Alıcı seçme bölümünü doldurun
for _, player in pairs(Game.Players) do
if player.Name ~= Game.Player.Name then
recipientDropdown:AddItem(player.Name, player)
end
end
-- Item seçme bölümünü doldurun
for _, item in pairs(Game.Player.Inventory) do
itemDropdown:AddItem(item.Name, item)
end
-- Ver butonunu işleyin
transferButton.Event.LeftClick = function()
local recipient = recipientDropdown:GetSelectedItem().Value
local item = itemDropdown:GetSelectedItem().Value
Game.Player:TransferItem(item, recipient)
end
-- Pencereyi görünür yapın
window:SetVisible(true)
-----------
Bu kod, oyun içinde kendi envanterinden başka bir oyuncuya item vermek için kullanabileceğiniz bir pencere oluşturacaktır. Pencerede alıcı seçme ve item seçme bölümleri bulunacak